Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert feil ting å ta fra innlegget ditt, men 48 kg på et år er ganske bra jobba! Håper lege og gyn tar gode avgjørelser og at du får et fint svangerskap og at alt blir bra med babyLegetime 7+3. Skal ta blodprøver da. Så bestiller jeg jordmortime når svarene foreligger. Ingen stress… legen er viktigst, må kanskje på Albyl-e denne gang også. Hadde svangerskapsforgiftning i mitt tredje svangerskap hvor gutten kom til termin i uke 38, men bare var 2400gram. Siste mann brukte jeg Albyl-e med og fikk ikke symptomer før tre dager før termin, han var perfekt og 3800gram. Men så har jeg redusert vekten min med 48kg siste året og er nå normalvektig. Lege og gyn må ta den vurderingen.
Takk Ja jeg håper jo jeg skal vurderes til å slippe Albyl-e. Men greia er at har man hatt svangerskapsforgiftning så står man i fare for å få det igjen, uansett om du fjerner en av rissikofaktorene.Sikkert feil ting å ta fra innlegget ditt, men 48 kg på et år er ganske bra jobba! Håper lege og gyn tar gode avgjørelser og at du får et fint svangerskap og at alt blir bra med baby
Sånn har jeg det og- med så mange mist siste året er det blitt mange avlyste timer. Føler meg som hun som roper «ulv-ulv», eller «gravid-gravid»… har uansett en legetime neste uke i 6+1 og har sagt fra til lege, men venter med jordmor og sånn.Usikker på når jeg skal ordne time enda. Får vurdere å ringe ila uka tenker jeg vil bare være sikker på at testene øker først, sånn at jeg slipper å avlyse timer her og der
Har bestilt meg legetime nå da, men det er ikke før neste fredag. Funderer på å ringe jordmor ila uka. KanskjeSånn har jeg det og- med så mange mist siste året er det blitt mange avlyste timer. Føler meg som hun som roper «ulv-ulv», eller «gravid-gravid»… har uansett en legetime neste uke i 6+1 og har sagt fra til lege, men venter med jordmor og sånn.
Er blitt lovet ekstra tidlig NIPT da, så den må nok henvises til allerede neste uke antar jeg.
Du kan be de sende henvisningen før timen din, slik at du er sikker på å rekke det.Ringte legekontoret i dag for å bestille første legetimen.. men legen min hadde visst ikke ledig time før 6 oktober! Da er jeg 9+0.. Er ikke det litt seint med tanke på henvisning til tidlig ultralyd og sånn? Glemte jo å si hvor langt jeg er på vei i dag (6+0)
Åå, lurt! Tenkte ikke på at det gikk an! Da får jeg prøve det. Takk for svarDu kan be de sende henvisningen før timen din, slik at du er sikker på å rekke det.
Jeg var hos legen for sykemelding pga kvalme, han sa de ikke sendte henvisning før uke 8. Vet ikke om det stemmer altsåRingte legekontoret i dag for å bestille første legetimen.. men legen min hadde visst ikke ledig time før 6 oktober! Da er jeg 9+0.. Er ikke det litt seint med tanke på henvisning til tidlig ultralyd og sånn? Glemte jo å si hvor langt jeg er på vei i dag (6+0)
Verdt å prøve hvert fall! Vet flere her inne har ringt inn å fått henvisning, så det er håp. Jeg er skikkelig usikker selv jeg, på når man skal bestille time for å rekke henvisningen.Åå, lurt! Tenkte ikke på at det gikk an! Da får jeg prøve det. Takk for svar
Sikkert forskjellig fra lege til lege. Min lege sendte henvisning då eg var i uke 4, fikk svar bare et par dager senere med timenJeg var hos legen for sykemelding pga kvalme, han sa de ikke sendte henvisning før uke 8. Vet ikke om det stemmer altså
Jeg har ingen idé selv, tenkte bare uke 10 var litt vel seint, når ul er mellom 11 og 13? Føles bare sykt lenge til! Hehe.. vil jo ha noe å telle ned til og se frem til men skjønner jo at de kanskje ikke sender henvisning for tidlig heller!Jeg var hos legen for sykemelding pga kvalme, han sa de ikke sendte henvisning før uke 8. Vet ikke om det stemmer altså
Jeg angret i alle fall på at jeg ikke ringe tidligere men er vel forskjellig fra plass til plass også..Verdt å prøve hvert fall! Vet flere her inne har ringt inn å fått henvisning, så det er håp. Jeg er skikkelig usikker selv jeg, på når man skal bestille time for å rekke henvisningen.