Motivasjonstråd, trening!

8/50
Etter 2 uker uten trening, kom jeg meg endelig ut i dag med hjelp av kom deg ut-dagen :) 10 km skitur med pølse på termos og nybakt banankake i sekken. Perfekt :)

Så flinke og ivrige folk til å trene! :hello2:hello2:hello2
Selv har jeg vært på ferie i drøyt en måned nå, men har heldigvis hatt gode treningsmuligheter på store deler av reisen.
Har forsøkt å føre en treningsdagbok i ferien. Skal ikke gjengi den i detalj her, men en kort oppsummering ser slik ut:
- 10 yoga økter
- 2 WOD (crossfit timer)
- 6 egentrening styrke
- 8 gåturer på lengre enn 45 min

I tillegg har jeg vært aktiv med kortere gåturer, snorkling, kiting, surfing mm.

26 økter på 5 uker ferie får sies å være godkjent. :)

Nå gjenstår å definere et treningsmål for siste halvdel av graviditeten. ;)
Hva har dere andre som mål?
Imponerende!:) her har jeg ikke trent på to uker!!! (Om ikke oppussing, shopping t leilighetspimping, pakking og vasking går for trim da:D)! Skal bli godt for kropp og sjel m en økt på tirsdag!!!:)

Imponerende!:) her har jeg ikke trent på to uker!!! (Om ikke oppussing, shopping t leilighetspimping, pakking og vasking går for trim da:D)! Skal bli godt for kropp og sjel m en økt på tirsdag!!!:)
Teller som trim i disse dager :-P

ponerende!:) her har jeg ikke trent på to uker!!! (Om ikke oppussing, shopping t leilighetspimping, pakking og vasking går for trim da:D)! Skal bli godt for kropp og sjel m en økt på tirsdag!!!:)

Alt det der synes jeg høres langt mer slitsom ut enn å trene! ;)
Bra du prioriterer litt trening også til uken. Viktig å passe på kroppene våre fremover nå.

Ha en riktig god uke og lykke til med oppussingen! :D

Rent teknisk sett er det vel ikke trening, men skikkelig hard er det og har gangsperr så bare det. Velger å ta de med: 3 timer x 3 med maling av tak, samt løfting, opp og ned på høy krakk. Malte med fullt beskytterutstyr og maske som ikke gjorde det enklere. 26/40, 27/40 og 28/40. ☺️

32/60
7 km på mølla.
Veksle mellom ¨gå raskt i motbakke og løpe 11-12 km/t på flat mølle(den har naturlig 1.5 stigning)
Men nå begynner det å gjøre vondt i magen denne løpingen.
Sende mannen ut å få tak i spinningsykkel.

33/60
Gåtur 2 timer, opp og ned på et lite fjell, hardt nok (på fredag)

35/60
Intervall løping(om man kan kalle det for det :p ) med god oppvarming.
1 time totalt, 8 km :)

Er det noen som fortsatt løper?
Jeg har et mål om å klare det til uke 27 :-P men innser at det raskt kan ryke

35/60
Intervall løping(om man kan kalle det for det :p ) med god oppvarming.
1 time totalt, 8 km :)

Er det noen som fortsatt løper?
Jeg har et mål om å klare det til uke 27 :-P men innser at det raskt kan ryke
Fått kynnere ved særlig mer enn rask gange siden uke 13 jeg :o Ække no digg! Løp ikke før det heller da, haha, var redd for å riste han laus! :p Men i dag gikk jeg motbakken jeg pleier å trene motbakke i 10 ganger mens hunden løp! Det var deilig! Blir anpusten av å gå fort oppover også :)

Back
Topp