Motivasjonstråd, trening!

16.feb.: Økt 9/40: Litt slappfisk, men fikk med samboeren på en times gåtur i moderat tempo. Det får telles som en økt i disse dager. ;)

17.feb.: Økt 10/40: ca. 50min styrkeøkt. Etter en lang og stressede dag på jobb + et lass med husarbeid kom jeg meg mot alle odds på treninga ca 20.30! Stolt av meg selv! :D

18.feb.: Økt 11/40: ca. 30min rolig løpetur. Kjenner godt både tyngre pust og mer kg på kroppen nå ja! :confused:

36/60

Oppvarming med rolig jogg 20 min
40 min styrke i slynge og litt vekter.

Deilig.

2 timer flytting og bæring i går. ☺️30/40. Fikk beskjed av fysioterapeuten i dag om at jeg ikke burde løfte mer enn 5 kg. Obs

2 timer oppussing med løfting, rydding og gåing x3 dager. (Har holdt på mye lengre selvfølgelig men regner kun dette så tar jeg i alle fall ikke for mye i) 31/40, 32/40, 33/40. ☺️

20.-21.jan: Økt 12/40 Overnattingstur med pulk i Oslomarka! Ble ca 1 mil med pulk og ca 1 mil uten. Gikk hele turen med fjellski og kortfeller. Første skituren i år så sier meg fornøyd med helgas aktivitet og kaller det for en økt! ;)

22.jan: Økt 13/40: Litt støl i kroppen etter helga og litt sliten så ble en time deilig yoga! Godt! :happy7

økt 38/60
Satt 60 min på spinningsykkel og tøya etterpå. (tok noe intervall preg)

Tror jeg skal rekke 60 + innen termin.
Håper det :)

I går ble det tur i skogen i masse snø ☺️34/40 flere som får problemer med bekkenet når dere går på tur? Her er det skikkelig vondt men håper at det gjør godt ☺️

23.jan: økt 14/40: Kom meg på trening tiltross for at sofaen ropte HØYT på meg! God styrkeøkt + var flink å trente noen bekkenbunnsøvelser. :)

24.jan: Hvile, husarbeid og bæring av et lite lass flytte esker.

25.jan: økt 15/40: 30min squash + 45 min styrke. Ingen veldig effektiv økt, men fikk da beveget litt på kroppen. ;)

I helgen melder de STOR SOL til fjells! Endelig skal det bli tid til et par langrennsturer! :D

39/60
8,4 km på mølla, 60 minutter.
Vekslet mellom å gå raskt i motbakke, løpe intervaller og løpe rolig.

Begynner å nærme seg slutten for løping, magen vokser i rekordfart i disse dager og det er tungt, samt jeg kjenner det i bekkenet.
LIker det ikke, løpingen er min greie...

Back
Topp