Morgenskravling 10. mars

Bare ikke fb blir erstatta me bv, da er vi like langt :p
Ha ha ha.. ja du sier noe der. Fordelen er vel at man kan ta seg en liten "runde" i ny og ne og skravle her inne,istedenfor og hele tiden må sjekke hva som har skjedd på FB. Blir nok å sjekke begge gruppene, men skravlings her kanskje. Får se hvordan det blir når vi er ferdige. Har iallefall mye å underholde oss med her inne hvis det blir tørke. ;)

Ha ha ha.. ja du sier noe der. Fordelen er vel at man kan ta seg en liten "runde" i ny og ne og skravle her inne,istedenfor og hele tiden må sjekke hva som har skjedd på FB. Blir nok å sjekke begge gruppene, men skravlings her kanskje. Får se hvordan det blir når vi er ferdige. Har iallefall mye å underholde oss med her inne hvis det blir tørke. ;)

Ja, her trenger man ikke henge like mye for å holde seg oppdatert! :) Regner med det blir mindre og mindre tid til data framover!

Var jo ikke alle som syklet helt naken, men han med klovnenesen så ut som han gjorde det. Går gjennom dagens aviser skjønner dere. :P Dagbladet legger ut så mye rart. Kan de få med naken i overskriften så er de på. :P

Var jo ikke alle som syklet helt naken, men han med klovnenesen så ut som han gjorde det. Går gjennom dagens aviser skjønner dere. :p Dagbladet legger ut så mye rart. Kan de få med naken i overskriften så er de på. :p

Alt for å trekke lesere! :p Og du biter på ;)

Ha ha ha. Ja var så artig bilde, så det tenkte jeg dere måtte få se. :D

Skal vi forsøke å holde skravlinga til enkelte tråder så det blir mer oversiktlig for andre når de stikker innom? Hvis det blir stille så kan vi jo ta en runde, men er vi mange så er det kanskje en fordel å holde oss til tema i de trådene som er startet som spm. på noe. :)

Skal vi forsøke å holde skravlinga til enkelte tråder så det blir mer oversiktlig for andre når de stikker innom? Hvis det blir stille så kan vi jo ta en runde, men er vi mange så er det kanskje en fordel å holde oss til tema i de trådene som er startet som spm. på noe. :)

Ja, lurt! Så blir det kjekkere for de andre å være her :)

Ja, vi sklir jo ut på alt. Vi har jo på noen minutt forandret babymattråden til å handle om dietter, så kanskje vi skal la dne få være i fred før den utarter seg mer. :)

Vanskelig å henge med fra denna drittpc`n.. Og så syns jeg app`n funker dårlig på tab og mobil.

God morgen jenter! Skal prøve å hjelpe dere litt i dag!;) må bare finne ut av appen på iphonen;) i dag har jeg lyst å gjøre så mye! Husarbeid, gå tur, treffe venner, lage middag! Meeeen sitter forsatt i soffen:p har da hvertfall dusja!:p ikke så lett å komme i gang når du har en ved siden av som var ute i går:p wæææ! Blir vel sittendes her en stund:p må nå hvertfall komme meg ut en tur i finværet med lillegull:D

Back
Topp