Monday!!!

Sålenge det ikke regner er hun mest mulig uten votter, da de hemmer henne litt i leken. Når hun blir kald tar vi strikka ullvotter på. Når det regner blir hun jo iskald med en gang om hun er uten votter, og hun liker IKKE å ha på seg våte ullvotter :eek: :p Men har noen knallbra Reima Tec overgangsvotter :D De er i samme materiale og tykkelse som vår/høst parkdressen og med glidelås på. Er enkle å få på og tåler bra mye vann før de blir våte :) Regnvotter er så stive, så de får hun ikke til å gripe etter spaden engang med ;)
Husker T hadde regnvotter, vi fant en type som var supermyke, men jeg finner de ikke igjen :(

Må nok kjøpe noe sånt;) har sett i butikkene her (de to som selger barnetøy):p men er så sykt dårlig utvalg..så jeg har pleid å kjøpe ytterklær til Emira i sportsbutikkene her.. men de har bare sko for så små barn, og ikke poser/tøfler:confused::p

★Sender fra pipe-gjøken★

tok bare 3-4 dager fra jeg bestilte til de kom ;) De hadde kun 68/74 da jeg bestilte, men de passer fint likevel! Kjøp blå, så kan jo lillebror bruke de til våren :P

Husker T hadde regnvotter, vi fant en type som var supermyke, men jeg finner de ikke igjen :(

er ikke bare det at de er stive, men så himlade store til de knøttsmå hendene :confused: ;) Vi er iallfall veldig fornøyd med de Reimavottene :)

er ikke bare det at de er stive, men så himlade store til de knøttsmå hendene :confused: ;) Vi er iallfall veldig fornøyd med de Reimavottene :)
Ja, de er fine de vottene =)
Til det blir kaldere har vi vindvotter fra Nøstebarn etter T, må bare finne de også :p :o

tok bare 3-4 dager fra jeg bestilte til de kom ;) De hadde kun 68/74 da jeg bestilte, men de passer fint likevel! Kjøp blå, så kan jo lillebror bruke de til våren :P

Ja de har jo ikke så store bein.. men her går sola nå i september, og kommer ikke tilbake før i mars..så blir fort mye kaldere.. tenkte kansje jeg burde kjøpe så det er plass til ullsokker inni.. men ikke dumt å kjøpe blå eller noe :D må tenke litt praktisk :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja de har jo ikke så store bein.. men her går sola nå i september, og kommer ikke tilbake før i mars..så blir fort mye kaldere.. tenkte kansje jeg burde kjøpe så det er plass til ullsokker inni.. men ikke dumt å kjøpe blå eller noe :D må tenke litt praktisk :p

★Sender fra pipe-gjøken★

Hermine har plass til tynne ullsokker OG strikkasokker inni ;) Tror hun og Liana har ganske lik str på foten, str 20 i sko er liitt stort bare ;)

Ja, de er fine de vottene =)
Til det blir kaldere har vi vindvotter fra Nøstebarn etter T, må bare finne de også :p :eek:

hvordan fungerer det med to lag votter på så små barn? Har sett på den type votter men lurte på om det ble vanskelig å få på to lag, og om det ble vanskeligere å gripe enn med polvotter? ;)

hvordan fungerer det med to lag votter på så små barn? Har sett på den type votter men lurte på om det ble vanskelig å få på to lag, og om det ble vanskeligere å gripe enn med polvotter? ;)
Nei, de fra Nøstebarn har et tynt lag ull på innsiden, så det blir bare ett par votter ja!

God kveld jente :) Som dåkk ser så ha eg sjeldent tid tell å va her på BV, e kunn på kveldstid når snuppsi e lagt seg :)

De siste nættern ha ho styra vældig mysje på natta, vøre våken og drøkke liter vis med vattn :/ tissa gjønnom 2 netter på rad, eg e sekkert på at bleia veid 3-4 kg på mårran :P

Men i dag fant eg ut keffør ho ha styra så, og det va det eg trudd det va ;) Det va ei tainn! Den e akkurat kommen gjønnom :D den e den som e på sia av fortainna på hennes venstre sia :)
Håp ho før søv beire i natt :)

Ellers så ha eg rydda og vaska i leiligheta, og støvsuga biln mens Fie va i barnehagen :)

På ettermiddagen va vi tell brorn min å dama og demmers 2 onga (3år og 10 år) De har hund og kanin, så det va stor stas å få sjå på kanin værtfall :) Men Fie va litt skeptisk tell hund ;) Han e ganske stor da (blanding mellom rotweilwe, og dobermann)

Og eg kjøpt av dem ei sportsvogn (carena) og bæremeis :D så no treng eg ikje å bruk simo kombivogna som sportsvogn...de e jo så tuung!

Ellers så ha vi ikje gjort stort :) Fie e begynnt å bi vanskele når eg ska kle på ho etter at eg ha bytta på ho, vill IKJE ha strømpeboksa på seg :P sta litn frøken ;)

God kveld jente :) Som dåkk ser så ha eg sjeldent tid tell å va her på BV, e kunn på kveldstid når snuppsi e lagt seg :)

De siste nættern ha ho styra vældig mysje på natta, vøre våken og drøkke liter vis med vattn :/ tissa gjønnom 2 netter på rad, eg e sekkert på at bleia veid 3-4 kg på mårran :p

Men i dag fant eg ut keffør ho ha styra så, og det va det eg trudd det va ;) Det va ei tainn! Den e akkurat kommen gjønnom :D den e den som e på sia av fortainna på hennes venstre sia :)

Ellers så ha eg rydda og vaska i leiligheta, og støvsuga biln mens Fie va i barnehagen :)

På ettermiddagen va vi tell brorn min å dama og demmers 2 onga (3år og 10 år) De har hund og kanin, så det va stor stas å få sjå på kanin værtfall :) Men Fie va litt skeptisk tell hund ;) Han e ganske stor da (blanding mellom rotweilwe, og dobermann)

Og eg kjøpt av dem ei sportsvogn (carena) og bæremeis :D så no treng eg ikje å bruk simo kombivogna som sportsvogn...de e jo så tuung!

Ellers så ha vi ikje gjort stort :) Fie e begynnt å bi vanskele når eg ska kle på ho etter at eg ha bytta på ho, vill IKJE ha strømpeboksa på seg :p sta litn frøken ;)
GReit at tullet på natten hadde en forklaring da :D
Så kjekt å få kjøpt litt utstyr brukt! Det er veldig kjekt :D

Hermine har plass til tynne ullsokker OG strikkasokker inni ;) Tror hun og Liana har ganske lik str på foten, str 20 i sko er liitt stort bare ;)

Ja tror jeg å:) for de skoa jeg kjøpte sist var i str 20, og de passer sånn som de skal, men de var små i størrelsen..hvertfall i forhold til de andre skoene i str 20 ;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

De siste nættern ha ho styra vældig mysje på natta, vøre våken og drøkke liter vis med vattn :/ tissa gjønnom 2 netter på rad, eg e sekkert på at bleia veid 3-4 kg på mårran :p

Ellers så ha vi ikje gjort stort :) Fie e begynnt å bi vanskele når eg ska kle på ho etter at eg ha bytta på ho, vill IKJE ha strømpeboksa på seg :p sta litn frøken ;)

haha, Hermine holder på på samme viset når vi skal kle på! Sparker med føttene så jeg ikke skal på klærne igjen, eventuelt så hun sparker seg utav klærne igjen :P ;) Og jeg SER på ansiktet hennes at hun gjør det med vilje, rampungen! :rolleyes:

GReit at tullet på natten hadde en forklaring da :D
Så kjekt å få kjøpt litt utstyr brukt! Det er veldig kjekt :D

Ja, gla at tanna e gjonnom no, så kansje det bi en litn pause tell næste kjæm ;)

De siste nættern ha ho styra vældig mysje på natta, vøre våken og drøkke liter vis med vattn :/ tissa gjønnom 2 netter på rad, eg e sekkert på at bleia veid 3-4 kg på mårran :P

Ellers så ha vi ikje gjort stort :) Fie e begynnt å bi vanskele når eg ska kle på ho etter at eg ha bytta på ho, vill IKJE ha strømpeboksa på seg :P sta litn frøken ;)

Travel dame du er ;) hehe..
Gøy når ny tann har kommet igjennom:D
Mener jeg også har en sportsvogn av carena..men bruker en annen :P har 2 sportsvogner og 1 kombivogn:oops::p

Så godt at det ikke bare er her vi har problemer med påkledning:P
Liana er helt grusom for tida:eek: spreller og vrir seg som en fisk når jeg kler på hun på fanget! Og nytter ikke på stellebordet, for der gjør hun det samme, og ruller seg over på magen og opp på beina osv.:eek: nesten umulig å kle på hun av og til :P hahah..

★Sender fra pipe-gjøken★

haha, Hermine holder på på samme viset når vi skal kle på! Sparker med føttene så jeg ikke skal på klærne igjen, eventuelt så hun sparker seg utav klærne igjen :p ;) Og jeg SER på ansiktet hennes at hun gjør det med vilje, rampungen! :rolleyes:

Hahaha, Fie bruk å skyt fram hoften og bi total stiv :P også ras...hyl å fekt med arma :P Ska værtfall ikje ha kleia på :P Eg må underhold ho med nåkka arti, så ho bi distrahert fra at eg ska kle på ho :P

Travel dame du er ;) hehe..
Gøy når ny tann har kommet igjennom:D
Mener jeg også har en sportsvogn av carena..men bruker en annen :p har 2 sportsvogner og 1 kombivogn:oops::p

Så godt at det ikke bare er her vi har problemer med påkledning:p
Liana er helt grusom for tida:eek: spreller og vrir seg som en fisk når jeg kler på hun på fanget! Og nytter ikke på stellebordet, for der gjør hun det samme, og ruller seg over på magen og opp på beina osv.:eek: nesten umulig å kle på hun av og til :p hahah..

★Sender fra pipe-gjøken★

Hahaha, de e bestemt de her småtassan ;)

Fie bi total vrang! bi helt stiv og skyt fram hoften...:P og hyl å fekt me arman :P
Må som regel underhold ho med nå leka eller nå sånt :) så ho ikje får det med seg at eg kle på ho :P

Back
Topp