Monday!!!

Heisann

Her er det høststorm, skikkelig guffent :fucyc Håper det går bedre med Hermine i barnehagen Marianne, det er trasig når de små gråter når man drar :(

Jeg har fått hvilt masse i dag, føler meg i fin form i dag:)
Skal på ultralyd denne uka på grunn av blødningene og stikksmerter, har vært bra de siste dagene, så tror ikke det er noe alvorlig:)

Takk for det!
Hun gråt i 5 minutter etter at jeg gikk, og resten av dagen gikk det mye bedre enn i forrige uke. Så er framskritt ;)

Så bra at du får ekstra ul! Husker selv jeg hadde myyye stikkninger fra uke 15-25, kunne nesten ikke gå på tur for det ble så vondt. Gikk plutselig over da, så antar det bare var ligamentsmerter ;) Men skjønner godt du synes de blødningene er ekle ja! :(

Så var han så flink til å gå på videosnutten på fc:)

hahaha, du forresten, hver gang jeg skal søke på noe som begynner på B på fb så kommer "barsel treff" opp som første på lista :P

siden ingen fortalte meg hva en foreldrerepresentant var forno, så meldte jeg meg likesågodt frivillig jeg :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

hahaha, sorry, glemte å svare deg :P Meen du hadde sikkert ikke meldt deg om du visste hva det var :P ;) Jeg er også det da! :)

Ja, kan jo være like greit det. Men Lillebror hadde KLIKKA om han ikke fikk krabbe rundt og utforske om han satt passivt i en vogn og så på :p :D Hehe!

samme her, Hermine vil helst krabbe I sølepyttene hun :P

samme her, Hermine vil helst krabbe I sølepyttene hun :p
Vi har ikke vært flinke til å gå ut i allslags vær.
Men han hylte av glede i dag, enda han var bløt og kald på hendene og hadde sand over alt :p

Kan ikke skryte av leggetiden på gutta i dag, men nå sover begge to :p
T "leste" bok til han sovnet selv, mens jeg la Lillebror :D
Driver fortsatt med klesvask og skal kaste litt søppel :p :D

Ja tenker på det jeg å..for støvler blir for tungvindt for en som krabber.. men jeg har sagt til barnehagen at Liana kan sitte i vogn om det er mye regnvær å sånt, frem til hun kan gå;)

★Sender fra pipe-gjøken★

haha, skulle vi gjort det sånn her ville hun sittet i vogn fra august til november (eller når hun lærer å gå) :P ;)
Vi har slike:
http://www.miinto.no/p-248938-regntofler-med-fleece
og de er geniale nå når det regner ofte! ;)

Vi har ikke vært flinke til å gå ut i allslags vær.
Men han hylte av glede i dag, enda han var bløt og kald på hendene og hadde sand over alt :p

Hehe, her har det jo vært vått og kaldt store deler av sommeren, og ferien, så hun er godt vant til å leke ute i 10 grader og regn :P Men det plager henne ikke, hun labber nedover gata med gåvogna si og enser ikke været! ;) Blir bare sur når hun IKKE får krabbe gjennom sølepyttene og sitte i de og plaskeplaske :P

Takk for det!
Hun gråt i 5 minutter etter at jeg gikk, og resten av dagen gikk det mye bedre enn i forrige uke. Så er framskritt ;)

Så bra at du får ekstra ul! Husker selv jeg hadde myyye stikkninger fra uke 15-25, kunne nesten ikke gå på tur for det ble så vondt. Gikk plutselig over da, så antar det bare var ligamentsmerter ;) Men skjønner godt du synes de blødningene er ekle ja! :(

Bra det ble bedre i dag:-)
Det er ikke ligamentsmerter, for jeg husker dem godt selv hehe:-) Legen tror det kan ha noe med keisersnittet å gjøre.

Vi har vært borte hele ettermiddagen, og kom hjem med sovende baby i bilen kl 19.30 :)
Var innom og besøkte Hermines oldemor (min mormor) som har kommet fra Finnmark for å bo hos min mamma hele vinteren :) Det var stas for både den lille og den gamle, som aldri har truffet hverandre. Men de to fant straks tonen, og den 81 årige dama herja på med Hermine så hun hiksta av latter :D :rolleyes: Vi kommer nok til å være mye der utover høsten ja! :)
Så har vi spist middag hos mannens foreldre, svigermor hadde stekt reinkarbonader og Hermine spiste TO hele + masse poteter, brokkoli, gulrøtter og saus :) Hun storkosa seg, skravla og lo mens hun stappa innpå med mat :rolleyes: Jenta digger familieselskaper altså ;)
Mannen er ennå hos foreldrene og hjelper de å få kappa opp ved, mens jeg koser meg med BV og tv :)

Bra det ble bedre i dag:)
Det er ikke ligamentsmerter, for jeg husker dem godt selv hehe:) Legen tror det kan ha noe med keisersnittet å gjøre.

ååå, huff, ikke kjekt med smerter uansett! Håper dere finner utav det! :)

Hehe, her har det jo vært vått og kaldt store deler av sommeren, og ferien, så hun er godt vant til å leke ute i 10 grader og regn :p Men det plager henne ikke, hun labber nedover gata med gåvogna si og enser ikke været! ;) Blir bare sur når hun IKKE får krabbe gjennom sølepyttene og sitte i de og plaskeplaske :p
Hva bruker dere på hendene hennes nå?
I farten fant jeg bare fingervanter i bomull. Hjalp jo litt. I ca 2 minutter :p

Vi har vært borte hele ettermiddagen, og kom hjem med sovende baby i bilen kl 19.30 :)
Var innom og besøkte Hermines oldemor (min mormor) som har kommet fra Finnmark for å bo hos min mamma hele vinteren :) Det var stas for både den lille og den gamle, som aldri har truffet hverandre. Men de to fant straks tonen, og den 81 årige dama herja på med Hermine så hun hiksta av latter :D :rolleyes: Vi kommer nok til å være mye der utover høsten ja! :)
Så har vi spist middag hos mannens foreldre, svigermor hadde stekt reinkarbonader og Hermine spiste TO hele + masse poteter, brokkoli, gulrøtter og saus :) Hun storkosa seg, skravla og lo mens hun stappa innpå med mat :rolleyes: Jenta digger familieselskaper altså ;)
Mannen er ennå hos foreldrene og hjelper de å få kappa opp ved, mens jeg koser meg med BV og tv :)
Sosiale vesner ja :D
Så herlig med oldemor!

God kveld, jenter!
Jeg har hatt migrene noen dager nå og møkkstiv nakke og skuldre! Heldigvis bedre nå;) Og godt er det. Mannen var på foreldresamtale på skolen idag og Mathea er en mønster-elev<3 Lille solstråla mi<3 I morgen er det ukeshandling på Rema1000;) Sambo skal på sykehuset i morgen, han skal undersøkes ang søvnapnè:( Idag har det øsepøsregna hele dagen:O og kun 10 grader, merker godt at høsten nå er her! Perfekt sterinslys kvelder, da;):p Er så koselig. Koser meg nå med en kopp te og strikking:)

bra du er på bedringens vei!
Så dyktig liten jente du har da :D
..hehe, det har øspøset hos dere alle andre idag, mens her har vi hatt oppmot 20 grader og strålende sol! :D :P

Ja, kan jo være like greit det. Men Lillebror hadde KLIKKA om han ikke fikk krabbe rundt og utforske om han satt passivt i en vogn og så på :p :D Hehe!

Ja akkurat sånn er Liana også..elsker å krabbe rundt og utforske.. hehe.. men har gått greit at hun har sittet litt i vogn, og dem har jo nesten akkurat kommet ut når jeg henter hun;) så får se hva jeg gjør og heller håpe på fint vær :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Hva bruker dere på hendene hennes nå?
I farten fant jeg bare fingervanter i bomull. Hjalp jo litt. I ca 2 minutter :p

Sålenge det ikke regner er hun mest mulig uten votter, da de hemmer henne litt i leken. Når hun blir kald tar vi strikka ullvotter på. Når det regner blir hun jo iskald med en gang om hun er uten votter, og hun liker IKKE å ha på seg våte ullvotter :eek: :P Men har noen knallbra Reima Tec overgangsvotter :D De er i samme materiale og tykkelse som vår/høst parkdressen og med glidelås på. Er enkle å få på og tåler bra mye vann før de blir våte :) Regnvotter er så stive, så de får hun ikke til å gripe etter spaden engang med ;)

haha, skulle vi gjort det sånn her ville hun sittet i vogn fra august til november (eller når hun lærer å gå) :P ;)
Vi har slike:
http://www.miinto.no/p-248938-regntofler-med-fleece
og de er geniale nå når det regner ofte! ;)

Takk for tips :D hun har noen goretex sko der, men tror de blir for tunge eller noe..for dem sier hun blir sinna:P så må få kjøpt noe annet til hun er stor nok for andre type sko :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Takk for tips :D hun har noen goretex sko der, men tror de blir for tunge eller noe..for dem sier hun blir sinna:p så må få kjøpt noe annet til hun er stor nok for andre type sko :p

★Sender fra pipe-gjøken★

jepp! Samme her! Hermine får ikke til å gå i gore-tex skoene sine, enda, så derfor bruker vi fotposene ved vått vær og de mye skinnskoene med ullsokker inni når det ikke regner :)

jepp! Samme her! Hermine får ikke til å gå i gore-tex skoene sine, enda, så derfor bruker vi fotposene ved vått vær og de mye skinnskoene med ullsokker inni når det ikke regner :)

Må nok kjøpe noe sånt;) har sett i butikkene her (de to som selger barnetøy):P men er så sykt dårlig utvalg..så jeg har pleid å kjøpe ytterklær til Emira i sportsbutikkene her.. men de har bare sko for så små barn, og ikke poser/tøfler:confused::p

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp