Monday!!!

Ser den.. Bv hjelper på å "få det ut" da, så det hjelper litt på konsentrasjonen vel? ;)
Er veldig glad for at vi har dagmamma. De koser seg sånn sammen!:) Kan du ta henne ut av bhg og søke om kont.støtte istedet da? Da får du vel tilbake penger siden hun er født i august også..
Vi skal være flinkere å dra bort i bhg og leke litt innimellom, slik at hun får være litt sammen med andre barn også. :)
Joda, hjelper på å få ut frustrasjonene sine! :)
Kunne nok tatt henne ut ja, men er ikke dagmammer å oppdrive her i byen :( Og Au Pair har vi hverken plass til eller råd til :p kan hende jeg må vri hodet litt og finne på noe lurt, for holder ikke ut å ha det på dette viset ialllfall ;)

Takk!:)
Haha.. Ja, jeg viste henne først at flaska skulle i munnen til dokka, meeen så havna den i hennes egen munn. Hun skjønner iallfall at det er ei flaske som skal drikkes da - samma hvem som drikker den! ;) :p

Hehe de må jo teste den først, tilfelle det er noe godt i den;) kan ikke risikere å gi DET bort :P:rolleyes::D

★Sender fra pipe-gjøken★

God formiddag!

Etter en noe svett og hektisk morgen har jeg kommet meg på universitetet og laget meg en kopp kaffe! Meeen ikke kommet helt til bøkene enda :p
Er SÅ varmt ute :eek: vi er ikke vant til sommerlige 17 grader på denne tiden av året, ikke rart jeg er svett :p

Hermine skreik så sårt da jeg gikk fra bhg idag :( vet ikke mine arme råd med den ungen og bhg altså! På fredag hadde hun skreket 1,5 time etter levering :oops: ikke bare litt sutring heller, men hysterisk gråt...vet ikke helt jeg, hvordan dette skal fortsette. Er livredd for at dette skal føre til separasjonsangst eller noe sånt :( Vurderer om vi må starte tilvenninga helt på nytt, og så får jeg være der sammen med henne i et par uker til hun blir trygg, for dette blir bare verre og verre altså :(

Oj da:(:confused: srakkara både deg og lille Hermine! Også sååå lenge hun hadde skriket da:eek::( skjønner godt du vil ha ny tilvenning eller helst vil ha hun hjemme..synd når man lissom ikke har så mye valg:( vet jo åssen det er å gå fra sitt gråtende barn, og det er helt forferdelig! Håper dere finner ut hvordan dette kan gjøres uten gråt og utrygghet!

★Sender fra pipe-gjøken★

Hahaha, søte Jenny! Blir dukkemamma av henne også ser jeg, Hermine holder på på akkurat samme viset ;) litt flaske til dukka og litt til henne selv :rolleyes:

Liana bare rister på dukka og prøver heller å gi dukken noe i hånden dens:rolleyes: spesielt opptatt av å prøve å sette en leke-skje i hånden til dukka.. haha så den får visst klare seg selv :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Mm..Godt med suppe nå på høsten.:) Skikkelig kaldt og surt vær her oppe også. Plutselig var sommeren (som aldri kom) over. :confused:

Hehe ja, har lissom ventet på at det skulle bli suppe-vær ute :P

Vi har heldigvis hatt en bra sommer! Men var på tide, for har jo hatt 3 sommere med masse regn og lav temp;)
Nå er det bare å se fram til desember og jul:rolleyes::D

★Sender fra pipe-gjøken★

Nå er jeg planta under teppe med en god kopp te:rolleyes::D slappe av litt før jeg skal henge opp klær og leke Handy Manny med rullgardin :P
Så at det bare var 17 grader her inne:eek: men gidder ikke finne oljeovnen nå :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Her er det skikkelig høst. Blåser, regner og det er løv overalt :p
Eskil og jeg har hatt en kjøretur i dag og kjøpt en brukt Reima overgangsdress i str 86. Jeg trodde den skulle være svær, men det var den jo ikke :D
Perfekt utover nå.
Så var vi hos søs på kaffe og lunch og kom hjem nå. Da sovnet han i bilen og ligger i vogna nå mens jeg pakket ut varer og satt på klesvask. Skal straks hente Teodor, og kose oss med kyllingsalat i dag :D
Og mer klesvask to come... Skippertaksvasking, kan man si :p Hverken T eller jeg fant noe vi egentlig ville ha på oss i dag, da det meste er på vask :o
Jeje!
Innedag i dag, med andre ord, med mindre vi finner ut at vi skal teste litt yttertøy ute i blåsten etterpå :D

ÆÆÆ
Så guffent og høstaktig i dag :p
Lillebror sovnet til slutt i sengen etter altfor lite søvn i vogna, og sover enda.
T og jeg har spist og har ordnet oss litt is til dessert. Jeg må først bare varme noen eplebiter i ovnen med kanel og råsukker på :D :D

Nå er jeg planta under teppe med en god kopp te:rolleyes::D slappe av litt før jeg skal henge opp klær og leke Handy Manny med rullgardin :p
Så at det bare var 17 grader her inne:eek: men gidder ikke finne oljeovnen nå :p

★Sender fra pipe-gjøken★
Kaldt her i dag og, ca 20 inne... Synes det er kaldt jeg :p

Mina klør i tennene!!! :rolleyes::rolleyes::
Hun er overalt på alle flater hehe...stakkars :-) ikke vil hun ha biteringen heller..... har hatt overnatting av en venninne her i 2 netter. Hyggelig.. Og nå dro nettopp farmor hjem :-)

Sent from my GT-I9300

Vedlegg

• 1379339734539.jpg
    1379339734539.jpg
    45,3 KB · Visninger: 16
  • 1379339765681.jpg
    1379339765681.jpg
    20,8 KB · Visninger: 16
ÆÆÆ
Så guffent og høstaktig i dag :p
Lillebror sovnet til slutt i sengen etter altfor lite søvn i vogna, og sover enda.
T og jeg har spist og har ordnet oss litt is til dessert. Jeg må først bare varme noen eplebiter i ovnen med kanel og råsukker på :D :D

Bra han sovnet i senga igjen da:D

Den desserten hørtes nyyydelig ut:rolleyes: hehe.. heldige dere :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Kaldt her i dag og, ca 20 inne... Synes det er kaldt jeg :p

Hehe ja jeg pleier å fryse når det ligger under 21-22 inne:eek: så hvis det ikke blir så varmt utover dagen, så må jeg nok finne frem ovnen ja!

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe ja jeg pleier å fryse når det ligger under 21-22 inne:eek: så hvis det ikke blir så varmt utover dagen, så må jeg nok finne frem ovnen ja!

★Sender fra pipe-gjøken★
Ja når høstkulden kommer savner jeg virkelig å ha peisovn!!!

Å ja madag igjen, en ny uke med nye muligheter. Her starta vi dagen med skikkelig blå-mandag for minsten kom inn til meg i natt og han har liggi og skjært tenner. Grøss og gru.Jeg har begynt på kurs i dag og, da måtte mini leveres tidligere enn han pleier i barnehagen. Joda jeg bråvåkna 06.45 ca og fikk vekt han rett etterpå men han var ikke klar for noe ny dag enda gitt, så dagen starta med ville protester og gråt. Han ville ikke gå i barnehagen så endte med at jeg bar han nesten hele veien. Når han ble henta så tok det sin tid og komme hjem og men kom nå hjem til slutt og det virker som at dagen avsluttes bedre enn den starta :)

Heisann

Her er det høststorm, skikkelig guffent :fucyc Håper det går bedre med Hermine i barnehagen Marianne, det er trasig når de små gråter når man drar :(

Jeg har fått hvilt masse i dag, føler meg i fin form i dag:-)
Skal på ultralyd denne uka på grunn av blødningene og stikksmerter, har vært bra de siste dagene, så tror ikke det er noe alvorlig:-)

Ja når høstkulden kommer savner jeg virkelig å ha peisovn!!!

Skjønner jeg godt! Vi har det heldigvis, for her forsvinner sola helt nå i september og kommer ikke tilbake før i mars:eek::confused::p så da er det jammen godt å kunne fyre litt, for blir fort kaldt når sola har forsvunnet ;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Heisann

Her er det høststorm, skikkelig guffent :fucyc Håper det går bedre med Hermine i barnehagen Marianne, det er trasig når de små gråter når man drar :(

Jeg har fått hvilt masse i dag, føler meg i fin form i dag:-)
Skal på ultralyd denne uka på grunn av blødningene og stikksmerter, har vært bra de siste dagene, så tror ikke det er noe alvorlig:-)

Så godt at du føler deg bra:D herlig med sånne dager når man har mange dårlige dager;)
Nei er sikkert ikke noe alvorlig;) men godt å få sjekket det forde :) kansje dere får se kjønn også? :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp