Monday!!!

Så godt at du føler deg bra:D herlig med sånne dager når man har mange dårlige dager;)
Nei er sikkert ikke noe alvorlig;) men godt å få sjekket det forde :) kansje dere får se kjønn også? :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja, det hadde vært gøy, men tør ikke spørre, siden det ikke er den ordinære kontrollen. Kanskje de er grei og spør om jeg vil vite det:-)

Det finnes ikke dårlig vær i ny dress :)
ImageUploadedByTapatalk1379350221.581310.jpg

Går ikke noe særlig ute med masse klær da :)
Dytter på en gåbil som ikke synes på bildet :)

Så var han så flink til å gå på videosnutten på fc:-)

God kveld.
Her er er det værste rotet etter dagen rydda opp, jeg har koselig besøk og fått sniffa baby, familiemiddagen er overstått, og vesla er i seng. Hun sovna midtveis i flaska og sov tungt da hun blei lagt ned i senga. :p
Dere som gir mme, gir dere flaska med ungen på arma, eller får han/hun flaska med seg ned i senga og drikker selv?
Nå er det avslapping som står på planen, med en kopp te og en eller anna kjekk serie på tv. Sliten i dag.. Det har vært noe hver dag den siste uka liksom, så nå ser vi frem til ei rolig helg.;) :p (jadda, helga er kun fire dager unna!)

Ja, det hadde vært gøy, men tør ikke spørre, siden det ikke er den ordinære kontrollen. Kanskje de er grei og spør om jeg vil vite det:-)

Jeg hadde spurt..men vet mange ikke ser etter kjønnet når det bare er sånn sjekk.. men kansje der får en snill kvinne eller mann som vil se?:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Det finnes ikke dårlig vær i ny dress :)
Vis vedlegget 31099

Kjempe fin dress! Ser veldig god ut ;) hva bruker du på føttene hans når det er regn? Liana liker ikke de vanntette skoene jeg har til hun..

★Sender fra pipe-gjøken★

Kjempe fin dress! Ser veldig god ut ;) hva bruker du på føttene hans når det er regn? Liana liker ikke de vanntette skoene jeg har til hun..

★Sender fra pipe-gjøken★
VI fikk et par godt brukte Reima fotposer av søs i stad. Ellers har vi god erfaring med Stonz :D

God kveld.
Her er er det værste rotet etter dagen rydda opp, jeg har koselig besøk og fått sniffa baby, familiemiddagen er overstått, og vesla er i seng. Hun sovna midtveis i flaska og sov tungt da hun blei lagt ned i senga. :p
Dere som gir mme, gir dere flaska med ungen på arma, eller får han/hun flaska med seg ned i senga og drikker selv?
Nå er det avslapping som står på planen, med en kopp te og en eller anna kjekk serie på tv. Sliten i dag.. Det har vært noe hver dag den siste uka liksom, så nå ser vi frem til ei rolig helg.;) :p (jadda, helga er kun fire dager unna!)

Vi gir flaske etter kveldsgrøten, og den får hun i stolen sin;) men nå har vi en spisestol vi kan legge ryggen litt ned også er ryggen høyere enn hode hennes.. hadde vi ikke hatt den, så hadde jeg gitt flaska på fanget..vil ikke ha melkesøl i senga :P

★Sender fra pipe-gjøken★

God kveld.
De gangene E får flaske får han på fanget i sengen vår før han legges i sin seng :)

VI fikk et par godt brukte Reima fotposer av søs i stad. Ellers har vi god erfaring med Stonz :D

Ah ok:) har noen fotposer med gummi under, som fulgte med en vinterdress jeg har etter Emira..de virker vantette, men er så lave, så vet hun kommer til å bli våt om hun leker ute i barnehagen med de om det er veldig vått..

★Sender fra pipe-gjøken★

Ah ok:) har noen fotposer med gummi under, som fulgte med en vinterdress jeg har etter Emira..de virker vantette, men er så lave, så vet hun kommer til å bli våt om hun leker ute i barnehagen med de om det er veldig vått..

★Sender fra pipe-gjøken★
Ja, skjønner...
Jeg ville brukt noen høye fotposer som sitter greit på foten jeg da =)

God kveld, jenter!
Jeg har hatt migrene noen dager nå og møkkstiv nakke og skuldre! Heldigvis bedre nå;) Og godt er det. Mannen var på foreldresamtale på skolen idag og Mathea er en mønster-elev<3 Lille solstråla mi<3 I morgen er det ukeshandling på Rema1000;) Sambo skal på sykehuset i morgen, han skal undersøkes ang søvnapnè:( Idag har det øsepøsregna hele dagen:O og kun 10 grader, merker godt at høsten nå er her! Perfekt sterinslys kvelder, da;):p Er så koselig. Koser meg nå med en kopp te og strikking:)

siden ingen fortalte meg hva en foreldrerepresentant var forno, så meldte jeg meg likesågodt frivillig jeg :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja, skjønner...
Jeg ville brukt noen høye fotposer som sitter greit på foten jeg da =)

Ja tenker på det jeg å..for støvler blir for tungvindt for en som krabber.. men jeg har sagt til barnehagen at Liana kan sitte i vogn om det er mye regnvær å sånt, frem til hun kan gå;)

★Sender fra pipe-gjøken★

God kveld, jenter!
Jeg har hatt migrene noen dager nå og møkkstiv nakke og skuldre! Heldigvis bedre nå;) Og godt er det. Mannen var på foreldresamtale på skolen idag og Mathea er en mønster-elev<3 Lille solstråla mi<3 I morgen er det ukeshandling på Rema1000;) Sambo skal på sykehuset i morgen, han skal undersøkes ang søvnapnè:( Idag har det øsepøsregna hele dagen:O og kun 10 grader, merker godt at høsten nå er her! Perfekt sterinslys kvelder, da;):p Er så koselig. Koser meg nå med en kopp te og strikking:)

Så bra at du har blitt bedre! Jeg har aldri hatt migrene, men må jo være helt forferdelig:eek:
Så flink jente dere har:D
Ganske likt vær her også, regn og kjølig! Men er jo koselig også da:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja tenker på det jeg å..for støvler blir for tungvindt for en som krabber.. men jeg har sagt til barnehagen at Liana kan sitte i vogn om det er mye regnvær å sånt, frem til hun kan gå;)

★Sender fra pipe-gjøken★
Ja, kan jo være like greit det. Men Lillebror hadde KLIKKA om han ikke fikk krabbe rundt og utforske om han satt passivt i en vogn og så på :p :D Hehe!

Back
Topp