Modningstegn?

Hurra, kom meg over på 2024. Vår andre sønn er født 5/1 så håper å unngå den dagen, men babyen kommer når den kommer I guess :hilarious: hadde i går noen helt sinnsyke kynnere, magen strammet så hardt at jeg følte det var vanskelig å puste. Samtidig som jeg kjente på et helt sykt press nederst i magen. Kom og gikk. Roligere i dag. :)
Deg på snap i går? For sønnen min er også født 5/1 :hilarious: Krysser fingrene for at disse bebisene kommer på en annen dag :Heartred
 
36+2
Har veldig uro i kroppen. Føles som «restless leg syndrom», bare overalt.
Blodtrykket holder seg helt ok med medisiner, så ikke er det det.
Redusert kynneraktivitet i forhold til tidligere, men det er kanskje pga late juledager.
 
38+3 her nå:
Jevnlig at jeg kjenner sånn lynende stikning nedi symfysen, løs mage, murringer i magen/menslignende smerter(hadde mye menssmerter da jeg var yngre, så kan sammenligne det med det), også sover jeg sykt dårlig… døgnrytme er det bare å se langt etter.
Har også litt mer utflod nå, hadde mye tidlig i svangerskapet før det roet seg litt, men nå har det tatt seg opp igjen..
håper bbisen har tenkt å ta turen ut snart :Heartred
 
Her er det 2 cm åpning og blodslim...håperdet skjer noe iløpet av natten
 
Her er det 2 cm åpning og blodslim...håperdet skjer noe iløpet av natten
Leste inne på latens.no at når man har åpning og det kommer blodslim så kan det ta alt fra 1-3 dager før fødselen starter. :( Jeg har også 2cm åpning og hatt blodslim/tegningsblødning. Fikk blodslimet i går så venter ennå på at det braker løs. Håper du er heldigere enn meg :Heartred
 
Jeg hadde litt blod/blodslim i trusa i dag. Får mye kynnere på kveldstid og veldig mye aktivitet i magen når jeg legger meg. Må gå mange ganger på no :hilarious:

Gikk 10 dager over sist, så blir veldig spent å se denne gangen. Er utrolig mer avslappet denne gangen, så håper det kan hjelpe med at fødselen starter før :smiley-angelic002 er 39+3.
 
Leste inne på latens.no at når man har åpning og det kommer blodslim så kan det ta alt fra 1-3 dager før fødselen starter. :( Jeg har også 2cm åpning og hatt blodslim/tegningsblødning. Fikk blodslimet i går så venter ennå på at det braker løs. Håper du er heldigere enn meg :Heartred
Hvordan går det med deg? Noen flere tegn på fødsel?
 
40 + 5
Hatt mensenlignende smerter i korsrygg og nederst i magen jevnt gjennom hele natta, alt fra 15 til 30 min mellom hvert «tak». Kjennes av og til ut som jeg må på do, har vært litt løs i magen ved to anledninger. Modningsrier? Kynnere? Hva tror dere? Når ville dere ringt føden?
 
40 + 5
Hatt mensenlignende smerter i korsrygg og nederst i magen jevnt gjennom hele natta, alt fra 15 til 30 min mellom hvert «tak». Kjennes av og til ut som jeg må på do, har vært litt løs i magen ved to anledninger. Modningsrier? Kynnere? Hva tror dere? Når ville dere ringt føden?
Langt unna sykehuset? Skader nok ikke å ringe til føden og fortelle hvordan du har det så kan dem legge en plan sammen med deg :happy:
 
40 + 5
Hatt mensenlignende smerter i korsrygg og nederst i magen jevnt gjennom hele natta, alt fra 15 til 30 min mellom hvert «tak». Kjennes av og til ut som jeg må på do, har vært litt løs i magen ved to anledninger. Modningsrier? Kynnere? Hva tror dere? Når ville dere ringt føden?
Jeg ville nok ventet til det var litt nærmere mellom takene med mindre du bor veldig langt unna sykehuset eller har noen risikofaktorer. Ville også prøvd å spise og sove mest mulig. :happy: Men det skader ikke å ringe inn altså, dersom du er usikker!
 
Langt unna sykehuset? Skader nok ikke å ringe til føden og fortelle hvordan du har det så kan dem legge en plan sammen med deg :happy:
Jeg ville nok ventet til det var litt nærmere mellom takene med mindre du bor veldig langt unna sykehuset eller har noen risikofaktorer. Ville også prøvd å spise og sove mest mulig. :happy: Men det skader ikke å ringe inn altså, dersom du er usikker!
Ca. 20 min unna sykehuset, tok en telefon jeg og fikk beskjed om at det hørtes trygt ut å vente hjemme, som forventet :) Begynt å ta tiden på riene og mellom, alt fra 10-5 min nå men ikke noe mer enn 30-40 sek rier. Spennende dag i dag:facepalm:
 
Ca. 20 min unna sykehuset, tok en telefon jeg og fikk beskjed om at det hørtes trygt ut å vente hjemme, som forventet :) Begynt å ta tiden på riene og mellom, alt fra 10-5 min nå men ikke noe mer enn 30-40 sek rier. Spennende dag i dag:facepalm:
Veldig spennende! Men anbefaler virkelig å bruke tiden på mat og hvile istedenfor å telle. Du merker fort når det er på tide å dra inn på sykehuset og du trenger all energi du kan få veldig snart!
 
Hvordan går det med deg? Noen flere tegn på fødsel?
Ikke sett denne før nå. Jeg er fremdeles veldig gravid gitt. Har mange tegn, men det blir ikke mer :blackeye: Blir satt opp på kontroll på sykehuset annen hver dag, men har på følelsen at jeg sikkert blir satt i gang ila de neste dagene. Babyene jeg går med trives veldig godt inni magehuset med meg :hilarious:
 
36+6
Mensenmurring ganske konstant i korsryggen og har ofte følelsen av at jeg må på do.
Kynnere uregelmessig gjennom hele kvelden i går, men ikke vondt. De kommer som vanlig med forvarsel som er litt kvelningsfølelse og dizzy, og så kommer strammingen. Nytt fra i går er at sammen med strammingen stikket det ordentlig i brystvortene mens kynnerne gikk over. Utrolig hvor mye spennende kroppen finner på i disse dager!
 
Back
Topp