Nei, ikke vondt. Bare skikkelig rartAha… men det trenger ikke nødvendigvis å gjøre vondt? Sitter i badekaret hjemme nå og følte jeg satt på noe når jeg satt rett opp-ned her. Følte liksom jeg satt på noe rundt tilsvarende et hode, skikkelig rart…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, ikke vondt. Bare skikkelig rartAha… men det trenger ikke nødvendigvis å gjøre vondt? Sitter i badekaret hjemme nå og følte jeg satt på noe når jeg satt rett opp-ned her. Følte liksom jeg satt på noe rundt tilsvarende et hode, skikkelig rart…
Den stikkingen er helt sykt vond! Kjenner veldig igjen. Kommer så plutselig, og borte like fort.Andre som kjenner at baby presser nedover? Er også løs i magen, det stikker noe helt sykt i tissen og hun presser på nærvene som går til lårene. Au au au!
Jepp, det jobbes godt nedover om dagen og myyye aktivitet! Skikkelig tung mageAndre som kjenner at baby presser nedover? Er også løs i magen, det stikker noe helt sykt i tissen og hun presser på nærvene som går til lårene. Au au au!
Stikkingen kan vare en liten stund med meg. Må skræve skikkelig for at det skal gi seg Kommer når baby beveger seg masse, jeg blir litt tullete av detDen stikkingen er helt sykt vond! Kjenner veldig igjen. Kommer så plutselig, og borte like fort.
Synes det for tiden er veldig ubehagelig å være tissetrengt når baby beveger seg nedoverJepp, det jobbes godt nedover om dagen og myyye aktivitet! Skikkelig tung mage
Enig! Føles ut som om alt snart skal sleppe opp nedentilSynes det for tiden er veldig ubehagelig å være tissetrengt når baby beveger seg nedover
Uff ja, snart i mål nåEnig! Føles ut som om alt snart skal sleppe opp nedentil
Så gøy! Masse lykke til!!Slimpropp gikk idag ble strippet på fredag på sykehuset. Det gjorde visst underverker hos meg. Har visst en litt stor gutt i magen. Igangsetting kl 10 i morgen. Her blir det lite til nyttårsfeiring i kveld. 39+1 idag. 4.barn.
Spennende! har hatt veldig svake murringer i går og i dag, men tenker ikke det betyr noe spesielt. Får se om det øker på.Mensenmurringer fra korsrygg og nedover låra i dag
Nei, det skjer nok ingenting uansett. Skal i nyttårsselskap etterpå, og gleder meg til å få i meg kalkun namnamnamnamnamSpennende! har hatt veldig svake murringer i går og i dag, men tenker ikke det betyr noe spesielt. Får se om det øker på.
Ååå samme her, gleder meg masse til kalkun nåNei, det skjer nok ingenting uansett. Skal i nyttårsselskap etterpå, og gleder meg til å få i meg kalkun namnamnamnamnam
Ikke helt mista følelsen som du beskriver, men jeg har også blitt hoven/oppsvulmet nedentil.Er det flere enn meg som har mista følelsen i tissen, og/eller har vondt? Jeg er så sinnsykt hoven og oppsvulmet nedentil. Klarer nesten ikke sitte i sofaen og ha på truse. Måtte kjenne etter (samboer spurte om han skulle hjelpe til ) og er sååå ømt i hele underlivet, mens jeg har mista følelsen ved selve inngangen. Er det normalt?
Er hoven og oppsvulmet men har ikke vondt, bare ubehag.Er det flere enn meg som har mista følelsen i tissen, og/eller har vondt? Jeg er så sinnsykt hoven og oppsvulmet nedentil. Klarer nesten ikke sitte i sofaen og ha på truse. Måtte kjenne etter (samboer spurte om han skulle hjelpe til ) og er sååå ømt i hele underlivet, mens jeg har mista følelsen ved selve inngangen. Er det normalt?