Modningstegn?

Aha… men det trenger ikke nødvendigvis å gjøre vondt? Sitter i badekaret hjemme nå og følte jeg satt på noe når jeg satt rett opp-ned her. Følte liksom jeg satt på noe rundt tilsvarende et hode, skikkelig rart…
Nei, ikke vondt. Bare skikkelig rart :)
 
Andre som kjenner at baby presser nedover? Er også løs i magen, det stikker noe helt sykt i tissen og hun presser på nærvene som går til lårene. Au au au!
Den stikkingen er helt sykt vond! Kjenner veldig igjen. Kommer så plutselig, og borte like fort. :oops:
 
Andre som kjenner at baby presser nedover? Er også løs i magen, det stikker noe helt sykt i tissen og hun presser på nærvene som går til lårene. Au au au!
Jepp, det jobbes godt nedover om dagen og myyye aktivitet! Skikkelig tung mage o_O:happy119
 
Den stikkingen er helt sykt vond! Kjenner veldig igjen. Kommer så plutselig, og borte like fort. :oops:
Stikkingen kan vare en liten stund med meg. Må skræve skikkelig for at det skal gi seg :hilarious: Kommer når baby beveger seg masse, jeg blir litt tullete av det :smiley-ashamed004
 
Slimpropp gikk idag ble strippet på fredag på sykehuset. Det gjorde visst underverker hos meg. Har visst en litt stor gutt i magen. Igangsetting kl 10 i morgen. Her blir det lite til nyttårsfeiring i kveld. 39+1 idag. 4.barn.
 
Slimpropp gikk idag ble strippet på fredag på sykehuset. Det gjorde visst underverker hos meg. Har visst en litt stor gutt i magen. Igangsetting kl 10 i morgen. Her blir det lite til nyttårsfeiring i kveld. 39+1 idag. 4.barn.
Så gøy! Masse lykke til!!
 
Skuffende lite modningstegn til å være 3.gangs.. Men hadde ikke noen tegn med nr 1 heller, før fødselen var i gang
 
Er det flere enn meg som har mista følelsen i tissen, og/eller har vondt? Jeg er så sinnsykt hoven og oppsvulmet nedentil. Klarer nesten ikke sitte i sofaen og ha på truse. Måtte kjenne etter (samboer spurte om han skulle hjelpe til :hilarious: ) og er sååå ømt i hele underlivet, mens jeg har mista følelsen ved selve inngangen. Er det normalt?
 
Er det flere enn meg som har mista følelsen i tissen, og/eller har vondt? Jeg er så sinnsykt hoven og oppsvulmet nedentil. Klarer nesten ikke sitte i sofaen og ha på truse. Måtte kjenne etter (samboer spurte om han skulle hjelpe til :hilarious: ) og er sååå ømt i hele underlivet, mens jeg har mista følelsen ved selve inngangen. Er det normalt?
Ikke helt mista følelsen som du beskriver, men jeg har også blitt hoven/oppsvulmet nedentil.
 
Er det flere enn meg som har mista følelsen i tissen, og/eller har vondt? Jeg er så sinnsykt hoven og oppsvulmet nedentil. Klarer nesten ikke sitte i sofaen og ha på truse. Måtte kjenne etter (samboer spurte om han skulle hjelpe til :hilarious: ) og er sååå ømt i hele underlivet, mens jeg har mista følelsen ved selve inngangen. Er det normalt?
Er hoven og oppsvulmet men har ikke vondt, bare ubehag.
 
  • Liker
Reactions: Ch8
I går kveld hadde jeg regelmessige kynnere i et par timer kombinert med «lynnedslag» nedover når baby beveget på seg. Kom et par skikkelig tak som jeg måtte puste meg gjennom, før det dabbet av. Waiting gamet er i gang! 37+4
 
Hurra, kom meg over på 2024. Vår andre sønn er født 5/1 så håper å unngå den dagen, men babyen kommer når den kommer I guess :hilarious: hadde i går noen helt sinnsyke kynnere, magen strammet så hardt at jeg følte det var vanskelig å puste. Samtidig som jeg kjente på et helt sykt press nederst i magen. Kom og gikk. Roligere i dag. :)
 
Back
Topp