Modningstegn?

Ingen fødsel enda, men har hatt mye kynnere i dag, som tidvis har vært ganske vonde. Stiklinger/ murringer i nedre del av magen og korsrygg så jeg tror noe er på gang! Nesten litt redd for å legge meg, vet ikke om jeg håper noe skal skje i natt eller ikke hehe
Natten og dagen i dag har vært stille :rolleyes: Hvordan går det med deg bkno?
 
For meg er det på neste tirsdag. Skal til jordmor imorgen igjen, se om det blir hinneløsning igjen dersom det er modent for det. Var ikke modent for det på tirsdag. Føles som evighet :p
 
Litt økning i kynnere og murring i nedre mage og korsrygg, men ikke noe fast mønster, så blir nok uansett igangsatt imorgen tidlig (pga. 2 risikotall). Blir spennende å se om jeg da har fått noe åpning eller ikke. Er 40+6 i dag.
Ble igangsatt med ballong med god effekt i går morges. Den datt ut og reiste på sykehuset for sjekk, var da 4 cm, ble lagt inn men det tok tid før ting kom igang så de tok vannet rundt midnatt. Var en intens natt med rier uten pauser og mini fikk for lav hjerterytme så måtte få han ut og det ble da brukt vakuum, han ble født 08:00. En heftig opplevelse, men nå sitter jeg her å ser på premien som er så søt:Heartblue:Heartblue
 
Ble igangsatt med ballong med god effekt i går morges. Den datt ut og reiste på sykehuset for sjekk, var da 4 cm, ble lagt inn men det tok tid før ting kom igang så de tok vannet rundt midnatt. Var en intens natt med rier uten pauser og mini fikk for lav hjerterytme så måtte få han ut og det ble da brukt vakuum, han ble født 08:00. En heftig opplevelse, men nå sitter jeg her å ser på premien som er så søt:Heartblue:Heartblue
Ååå gratulerer så mye! Håper lille har det bra, og at det går med deg etter forløsning med vakuum.
 
Si meg, er nr 4 en liten luring eller Er 40+6 nå, og helt ærlig synes det er helt rævva av å vente. Førstemann ble født 40+6, andremann ble født 41+0, tredjemann ble født 40+2 Med sistemann her tar han det helt med ro, vært med to jordmødre og begge sier det er umodent da de har prøvd hinneløsning. Sliten og lei, sover lite på natta. Men innhenter det løpet av dagen. Vil bare bli ferdig nå ❤️
 
Kjenner også på at det begynner å bli tungt å vente..40+2. Sist gang forventet jeg å føde etter termin som førstegangsfødende, men endte opp med å føde nesten en uke før…Så har liksom aldri gått så lenge gravid før, og kjent meg så utålmodig. Tenkte kanskje han her og ville komme omtrent samtidig som storebror, men han ser ut til å være den litt mer bedagelige typen.

Har mye kynnere, nedpress osv.. Men har begynt å gi opp å se etter modningstegn og få for mange forhåpninger da det bare stopper opp og ikke utvikler seg noe mer.
 
Kjenner også på at det begynner å bli tungt å vente..40+2. Sist gang forventet jeg å føde etter termin som førstegangsfødende, men endte opp med å føde nesten en uke før…Så har liksom aldri gått så lenge gravid før, og kjent meg så utålmodig. Tenkte kanskje han her og ville komme omtrent samtidig som storebror, men han ser ut til å være den litt mer bedagelige typen.

Har mye kynnere, nedpress osv.. Men har begynt å gi opp å se etter modningstegn og få for mange forhåpninger da det bare stopper opp og ikke utvikler seg noe mer.
Kjenner meg veldig igjen i det du skriver med å gi opp å se etter tegn. Føler jeg har hatt så mye tegn, men fremdeles ingen baby.
 
Trur jeg har hatt alle tegn på fødsel uten at det har skjedd noe. Slimproppen gikk for ei uke siden, mensensmerter, modningsrier, sterke kynnere, kvalm, hyppig avføring, tegningsblødning. U name it. Blitt strippet 2 ganger, har 1,5 cm åpning og 1 cm livmorhals. Spørt om jordmor kan strippe meg igjen i dag. Holder seriøst på å bli heeeeeeeelt kokko, skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut flere dager. Termin i morgen.
 
Trur jeg har hatt alle tegn på fødsel uten at det har skjedd noe. Slimproppen gikk for ei uke siden, mensensmerter, modningsrier, sterke kynnere, kvalm, hyppig avføring, tegningsblødning. U name it. Blitt strippet 2 ganger, har 1,5 cm åpning og 1 cm livmorhals. Spørt om jordmor kan strippe meg igjen i dag. Holder seriøst på å bli heeeeeeeelt kokko, skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut flere dager. Termin i morgen.
Åh! Her har de ikke gjort noen verdens ting før termin (også i morgen).. Ikkeno stripping eller sjekket modning, ingenting :(
 
Back
Topp