Rosarød utflod idag! Hva nå enn det skal være! Ikke sett antydning til noe blodig siden uke 10 og nå er jeg 35+4! Spent!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til!35+2 og fryktelig vonde menssmerterbåde i mage og rygg... Time på sykehuset til ctg men får ikke sove
kl er nå halv 4
![]()
Har vært der nå! Hadde regelmessige sammentrekninger, ikke rier enda da jeg holder ut, men modningsrier! Hun sa han kommer nok snart siden mamma også fødte tidligLykke til!Hold oss oppdatert. Når har du time?
Oi så spennende!Har vært der nå! Hadde regelmessige sammentrekninger, ikke rier enda da jeg holder ut, men modningsrier! Hun sa han kommer nok snart siden mamma også fødte tidligså da er det bare å spise Paracet så jeg får sove litt! Har faktisk drømt at han kommer til verden 4 august tidlig i svangerskapet, så vi får se om jeg er sanndrømt haha
Hahaha ja kanskje den må prøvesOi så spennende!Er alt klart til ankomsten? Hvor langt er du på vei nå? Kanskje den rikshospitalets sex oppskrift funker nå siden det er modning på gang.
![]()
Jeg har ikke kjent at baby har festet seg, men har kjent når hodet er dypt i bekkenet. Dette er min 3. ble like overrasket hver gang jeg fikk beskjed om at hodet var festet, men man kan få rier før hodet er festet da, så har egentlig ingenting å siKan man kjenne det når babyen festet seg? Eller skjer det som regel uten at man merker det?
Kan man kjenne det når babyen festet seg? Eller skjer det som regel uten at man merker det?
Mange som aldri ser noe til den berømte slimproppen, men får slim og blødning slik som duOg slimproppen kommer ut i form av blankt slim? Jeg kjente en del press nedover i går kveld, og har hatt en blødning i dag som jordmor mente kunne være tegningsblødning. Er ikke tegningsblødning det samme som at slimproppen går? Jeg er litt forvirra. Håper virkelig ikke hun tenker seg ut enda. Jeg skal i bryllup i helga og![]()
Ok. Håper det går til termin. Men tror jeg pakker fødebaggen litt tidligere enn jeg hadde planlagt.Mange som aldri ser noe til den berømte slimproppen, men får slim og blødning slik som dudet er tegn på modning, men kan også være at det ikke skjer mer før termin.
Det er bare å gjøreOk. Håper det går til termin. Men tror jeg pakker fødebaggen litt tidligere enn jeg hadde planlagt.