Modningstegn-tråden!

Rosarød utflod idag! Hva nå enn det skal være! Ikke sett antydning til noe blodig siden uke 10 og nå er jeg 35+4! Spent!

DAbsolutt ingenting. Litt press og stikninger i livmorhalsen og noen milde kynnere innimellom, men ikke noe som er annerledes siden uke 30. Er 36 uker i dag og syns vitterlig at det er på tide at det begynner å skje noe snart. Om en uke syns jeg han kan pakke kofferten og komme:)

Her er det bare fukt liv i maven hele tiden! En liten krabat som elsker å røre på seg mye de siste dagene/uken. Ellers bare litt sterkere kynnere. Så tror det fortsatt er god tid igjen her før det skjer noe :-) 32+2 i dag så helt greit og vente en mnd hvertfall tenker jeg :-)

35+5
Mye ubehagelige kynnere
Nedpress
Mye luft i magen, løs avf
Fotene er begynt og hovne opp

Hva er forskjell på marie og kynnere?
Babyen har hvert ekstremt aktiv idag, vet ikke om det har noe å si da.. men har ikke hvert så aktiv som idag. Bare små korte opphold med helt rolig baby..

35+2 og fryktelig vonde menssmerter :( både i mage og rygg... Time på sykehuset til ctg men får ikke sove :( kl er nå halv 4 :o

35+2 og fryktelig vonde menssmerter :( både i mage og rygg... Time på sykehuset til ctg men får ikke sove :( kl er nå halv 4 :o
Lykke til! ❤️ Hold oss oppdatert. Når har du time?

Lykke til! ❤️ Hold oss oppdatert. Når har du time?
Har vært der nå! Hadde regelmessige sammentrekninger, ikke rier enda da jeg holder ut, men modningsrier! Hun sa han kommer nok snart siden mamma også fødte tidlig :) så da er det bare å spise Paracet så jeg får sove litt! Har faktisk drømt at han kommer til verden 4 august tidlig i svangerskapet, så vi får se om jeg er sanndrømt haha

ImageUploadedByBV Forum1470213745.209133.jpg
De ville ikke grave nede i hufsa for å ikke trigge noe haha. Synes jo de er ganske regelmessige da :o

Har vært der nå! Hadde regelmessige sammentrekninger, ikke rier enda da jeg holder ut, men modningsrier! Hun sa han kommer nok snart siden mamma også fødte tidlig :) så da er det bare å spise Paracet så jeg får sove litt! Har faktisk drømt at han kommer til verden 4 august tidlig i svangerskapet, så vi får se om jeg er sanndrømt haha
Oi så spennende! :) Er alt klart til ankomsten? Hvor langt er du på vei nå? Kanskje den rikshospitalets sex oppskrift funker nå siden det er modning på gang. :p

Oi så spennende! :) Er alt klart til ankomsten? Hvor langt er du på vei nå? Kanskje den rikshospitalets sex oppskrift funker nå siden det er modning på gang. :p
Hahaha ja kanskje den må prøves ;) er 35+2, så litt tidlig, men han er heldigvis over snittet på vekt, så de sa at hvis han bestemmer seg for å komme så går det veldig fint :)

Kan man kjenne det når babyen festet seg? Eller skjer det som regel uten at man merker det?

Kan man kjenne det når babyen festet seg? Eller skjer det som regel uten at man merker det?
Jeg har ikke kjent at baby har festet seg, men har kjent når hodet er dypt i bekkenet. Dette er min 3. ble like overrasket hver gang jeg fikk beskjed om at hodet var festet, men man kan få rier før hodet er festet da, så har egentlig ingenting å si

Tror ikke de fleste merker det noe særlig. Sist hadde jeg mye vondt i bekkenet, og det ble mye bedre etter at han sank godt ned og festet seg, for da funka hodet stabiliserende på bekkenet, det var ikke like "løst" lenger.

Og slimproppen kommer ut i form av blankt slim? Jeg kjente en del press nedover i går kveld, og har hatt en blødning i dag som jordmor mente kunne være tegningsblødning. Er ikke tegningsblødning det samme som at slimproppen går? Jeg er litt forvirra. Håper virkelig ikke hun tenker seg ut enda. Jeg skal i bryllup i helga og :(

Og slimproppen kommer ut i form av blankt slim? Jeg kjente en del press nedover i går kveld, og har hatt en blødning i dag som jordmor mente kunne være tegningsblødning. Er ikke tegningsblødning det samme som at slimproppen går? Jeg er litt forvirra. Håper virkelig ikke hun tenker seg ut enda. Jeg skal i bryllup i helga og :(
Mange som aldri ser noe til den berømte slimproppen, men får slim og blødning slik som du:) det er tegn på modning, men kan også være at det ikke skjer mer før termin.

Mange som aldri ser noe til den berømte slimproppen, men får slim og blødning slik som du:) det er tegn på modning, men kan også være at det ikke skjer mer før termin.
Ok. Håper det går til termin. Men tror jeg pakker fødebaggen litt tidligere enn jeg hadde planlagt.

Ok. Håper det går til termin. Men tror jeg pakker fødebaggen litt tidligere enn jeg hadde planlagt.
Det er bare å gjøre :) tror jeg skal gjøre litt selv siden jeg har nedpress og murringer. Pakke fødebag og ha et par sett med vaskede klær i tilfelle lille bestemmer seg for å komme litt før:p

Har litt smerter "under magen". Helt nederst på magen liksom. Antar det er menssmerter? (Jeg har ikke det til vanlig så kan ikke sammenligne). Hjelper det på modning eller er det bare tullevondt?

Mini er også ganske aktiv, så kanskje det bare er han?

Bare jeg som ikke har noen ting enda, og er bare dager fra termin? Er så SKUFFA :p Jeg hadde egentlig håpet at hun ville dele bursdag med meg i dag, men den sjansen gadd hun ikke ta, hmmf :o Hun ligger fremdeles godt der inne, og i morgen er det time hos jordmor. Trodde ikke jeg skulle nå den timen! Ser ut til at hun er en tålmodig og rolig sjel :) Ingen hastverk med å komme ut!

Har hatt ymse småvondter men ingen ting som tyder på noe enda.... Er helt utslitt av tyngde og vann.

Back
Topp