Modning/ tegn til at fødsel nærmer seg

Altså… nå stikker det sånn nedentil og det kjennes ut som jeg har en appelsin som trykker og fyller hele skrittet mitt når jeg går. Sorry detaljene.
Synes kynnerne har avtatt, mulig jeg ikke kjenner dem like godt pga plager med vena cava og uvelhet. Men nå ser jeg for meg å gå med dette trykket i 3-4 uker til og det høres bare helt grusomt ut. Alt er så utrolig ubehagelig nå!

Altså… nå stikker det sånn nedentil og det kjennes ut som jeg har en appelsin som trykker og fyller hele skrittet mitt når jeg går. Sorry detaljene.
Synes kynnerne har avtatt, mulig jeg ikke kjenner dem like godt pga plager med vena cava og uvelhet. Men nå ser jeg for meg å gå med dette trykket i 3-4 uker til og det høres bare helt grusomt ut. Alt er så utrolig ubehagelig nå!
Jeg føler på samme trykket, bare i stumpen :sad010

Kjenner ikke noe som helst kynnere, men jordmor og partner er sikker på at jeg har dem. Når de har tatt på magen, så har den vært hard og det har jeg forsåvidt kjent også, men kun utenfra.
De 2 siste dagene har jeg hatt mensmurring og løs mage ut av ingenting. Jeg kan plutselig bli litt kvalm, få vondt i hodet og det kan verke i korsryggen. Jeg aner ikke om dette er modningstegn, men jeg håper! Termin om 5 dager :nailbiting::happy: Søvnen er long gone

Kjenner ikke noe som helst kynnere, men jordmor og partner er sikker på at jeg har dem. Når de har tatt på magen, så har den vært hard og det har jeg forsåvidt kjent også, men kun utenfra.
De 2 siste dagene har jeg hatt mensmurring og løs mage ut av ingenting. Jeg kan plutselig bli litt kvalm, få vondt i hodet og det kan verke i korsryggen. Jeg aner ikke om dette er modningstegn, men jeg håper! Termin om 5 dager :nailbiting::happy: Søvnen er long gone
Høres ut som om ting kan skje når som helst da! Krysser fingrene☺️

- Ligger så langt han kan ned i bekkenet og festet.
- Masse kynnere/maserier.
- Dårlig nattesøvn. Mye trøtt.
- Noe løsere mage.
- Slimproppen gått. Sykt mye utflod/slim hver eneste dag siden.
- Lekker råmelk.
- Masse nedpress.

Men stortsett det meste her har plaget meg allerede i mange uker.. :dead::dead:
Begynner å bli veldig sliten og tappet for energi :arghh:

Siste kontroll med jordmor 8.des. Vi ble enige på forrige kontroll om stripping på denne siste om jeg kom på den kontrollen grunnet alle plagene over lang tid..

Har kommet mye tykt slim siste uken, ligner på eggløsningsslim. Har også hatt litt mensenkramper, vondt i korsrygg og stikkinger i underlivet til og fra siste uka! Har forstått at man kan ha det sånn i ukesvis før fødsel… I dag har bekkensmertene blitt kraftig forverret, har ordentlig vondt i nederst i bekkenet/skrittet. Kan det være et tegn på noe? Er 39+1 i dag.. begynner å bli mektig forsynt nå:dead:

Back
Topp