Modning/ tegn til at fødsel nærmer seg

I natt lå jeg 1,5 time med vonde, regelmessige kynnere hvert 10-12 minutt. Ventet bare på at de skulle bygge seg enda mer opp, sånn at jeg kunne ringe føden. Men så stoppet det helt opp :dead:
Håper virkelig det er tegn på modning og at noe snart skjer! 38+5 i dag
Krysser fingrene for deg :Heartred

I natt lå jeg 1,5 time med vonde, regelmessige kynnere hvert 10-12 minutt. Ventet bare på at de skulle bygge seg enda mer opp, sånn at jeg kunne ringe føden. Men så stoppet det helt opp :dead:
Det må være et tegn :D Så spennende :Heartred

Samme her! Forrige fredag var det vonde og sterkere kynnere enn vanlig fra 22-04, liten blødning til og med. Men så stoppet det helt opp. Vært mer murringer og noen skikkelig kraftige kynnere i blant, men ellers ingenting som tyder på fødsel (annet enn at hodet ligger sykt langt nede). Er 39+1 i dag og har et lite håp om at det starter snart. Men vi får bare holde ut! Lykke til - snart er vi uansett i mål!

Samme her! Forrige fredag var det vonde og sterkere kynnere enn vanlig fra 22-04, liten blødning til og med. Men så stoppet det helt opp. Vært mer murringer og noen skikkelig kraftige kynnere i blant, men ellers ingenting som tyder på fødsel (annet enn at hodet ligger sykt langt nede). Er 39+1 i dag og har et lite håp om at det starter snart. Men vi får bare holde ut! Lykke til - snart er vi uansett i mål!
Håper jeg slipper ei uke til :wacky: Men ja, uansett er de snart ute!:Heartpink

38+6. Andregangsfødende. MYE kynnere i går + i natt + så langt i dag - kommer med en gang jeg reiser meg og er i bevegelse. Krysser fingrene for at jeg slipper å gå 1 uke over termin som med førstemann. Men er vel kanskje normalt med mer kynnere for flergangsfødende enn for førstegangsfødende?
Hahaha må le litt! 1.5t etter at jeg skrev denne posten over her ⬆️ måtte vi på sykehuset. Kom rett inn på fødestue og prinsessa var ute noen timer senere.

Hahaha må le litt! 1.5t etter at jeg skrev denne posten over her ⬆️ måtte vi på sykehuset. Kom rett inn på fødestue og prinsessa var ute noen timer senere.
Gratulerer så mye ! :D

39+5 og idag morges kom det jammen en slimpropp! Ingen annen aktivitet da, men godt at «noe skjer» liksom. Med førstemann kom slimproppen fire dager før babyen, med nummer to så jeg aldri noen slimpropp. Så nå blir det nok litt ekstra spennende venting fra min side de nærmeste dagene.

Hmm.. kynnere eller modningsrier når de har kommet/ kommer med 10 min mellomrom med smerter i ryggen :bored:
Varer gjennomsnittlig 40 sekunder bare.
Har dog holdt på slik i 12 timer snart nå, fått sovet 2 timer x 2 ganger ca (sovnet i 4-5 tiden og våknet av smerter i 6 tiden, gikk å la meg igjen rett før 09.00 og våknet 11 av smertene igjen)

Føler ikke for å kontakte føden da det er så langt i mellom de…

Back
Topp