Lillemeii
Betatt av forumet
Har noen begynt å merke tegn til at kroppen gjør seg klar til fødsel? 
Selv har jeg diffuse symptomer som:
- Mer kynnere og ubehag
- Menslignende smerter/murringer (Ligamentssmerter?)
- Kvalmen har tatt seg opp igjen (Spydde inatt
)
- litt lyserosa spotting (Lege har sagt på kontroll at dette var helt normalt og alt er fint med baby)
- Dårligere nattesøvn på grunn av vondter i rygg og bekken. (Er faktisk våken hver natt..)
- Løs mage (Mot forstoppelse store deler av dette svangerskapet)
Er ikke sikkert tegnene er kroppen som prepper seg til fødsel, men er spent på å se om det blir novemberbaby eller desemberbaby ut fra tegnene (34+0 idag)
Skriv gjerne dine egne symptomer som du tror kan være tegn til modning! Alltid gøy å sammenligne samt se om flere er i samme båt.

Selv har jeg diffuse symptomer som:
- Mer kynnere og ubehag
- Menslignende smerter/murringer (Ligamentssmerter?)
- Kvalmen har tatt seg opp igjen (Spydde inatt
)- litt lyserosa spotting (Lege har sagt på kontroll at dette var helt normalt og alt er fint med baby)
- Dårligere nattesøvn på grunn av vondter i rygg og bekken. (Er faktisk våken hver natt..)
- Løs mage (Mot forstoppelse store deler av dette svangerskapet)
Er ikke sikkert tegnene er kroppen som prepper seg til fødsel, men er spent på å se om det blir novemberbaby eller desemberbaby ut fra tegnene (34+0 idag)
Skriv gjerne dine egne symptomer som du tror kan være tegn til modning! Alltid gøy å sammenligne samt se om flere er i samme båt.

Er tredjegangs og ved de to forrige fødslene har tegnene vært ekstra med nedpress og løs mage dagen før ungen har kommet
) kynnere ved så og si hver bevegelse. Har hatt noen rie-lignende kynnere. Sover ufattelige dårlig! Og nedpress.. er uke 35+1

Er pisse lei allerede av å gå rundt som en rugemaskin. Føler meg også helt bleeh til tider

34+0 i morgen, slimproppen gikk for noen dager siden (noen sier den "gror tilbake", JM sier den heller "trekker seg litt sammen igjen", og ei venninne fødte en uke etter samme hendelse), og jeg har mye menssmerter og nedpress. Er selv forberedt på en uke overtid som sist gang, men begynner å tenke litt at vi faktisk kan få novemberbaby også ..
jeg antar at jeg ikke hadde vært i tvil om den skulle ha gått, men vet ikke helt hva jeg skal se etter...