Mister litt håpet...

Da har håpet steget betraktelig hcg hadde nesten doblet seg fra mandag til onsdag. Så nå er verdiene litt under 60 000. Legen mente dette tilsvarer ca 5-6 uker? (Syns fortsatt det virker lite). Blir spennede å se hva de ser på privat ultralyd når jeg skal der om to uker.
 
Da har håpet steget betraktelig hcg hadde nesten doblet seg fra mandag til onsdag. Så nå er verdiene litt under 60 000. Legen mente dette tilsvarer ca 5-6 uker? (Syns fortsatt det virker lite). Blir spennede å se hva de ser på privat ultralyd når jeg skal der om to uker.
Det hørtes jo lovende ut:) men forhold deg til en gynekolog som kan dette. Det er tross alt det de jobber med :) HCG varierer fra kvinne til kvinne, graviditeten til graviditet, så å si at det tilsvarer den uka kan skape forvirring.
 
Da har håpet steget betraktelig hcg hadde nesten doblet seg fra mandag til onsdag. Så nå er verdiene litt under 60 000. Legen mente dette tilsvarer ca 5-6 uker? (Syns fortsatt det virker lite). Blir spennede å se hva de ser på privat ultralyd når jeg skal der om to uker.
 

Vedlegg

  • 70911CB9-5924-4B9C-A370-59C6CA678944.jpeg
    70911CB9-5924-4B9C-A370-59C6CA678944.jpeg
    41,3 KB · Visninger: 40
Det hørtes jo lovende ut:) men forhold deg til en gynekolog som kan dette. Det er tross alt det de jobber med :) HCG varierer fra kvinne til kvinne, graviditeten til graviditet, så å si at det tilsvarer den uka kan skape forvirring.

Legen vil ha meg tilbake til ultralyd om noen uker. Men først skal jeg gå til timen jeg bestilte nesten med en gang jeg fikk positiv test. Der vet jeg de tar innvendig ultralyd så føler det vil gi litt sikrere svar.
 
Så bra du fikk positive resultater på HCG. Nivået er ganske bra om du ligger i uke 5-6 Så jeg ville ikke gitt opp håpet ennå ;)
 
Legen vil ha meg tilbake til ultralyd om noen uker. Men først skal jeg gå til timen jeg bestilte nesten med en gang jeg fikk positiv test. Der vet jeg de tar innvendig ultralyd så føler det vil gi litt sikrere svar.

Ååh så bra! Håper på fin Ul. Hvilken uke er du i når du skal ha TUL?
 
Ååh så bra! Håper på fin Ul. Hvilken uke er du i når du skal ha TUL?

Akkurat hvilken uke jeg er i når jeg skal på TUL er nokså uvisst siden legen mener jeg er ca 5-6 nå så vil jeg være 7-8 når jeg skal på ul.men jeg vil tro ca 9. Så svaret på hvor langt jeg er på vei får jeg nok når jeg er på ul om alt ser bra ut
 
Last edited:
Akkurat hvilken uke jeg er i når jeg skal på TUL er nokså uvisst siden legen mener jeg er ca 5-6 nå så vil jeg være 7-8 når jeg skal på ul.men jeg bil tro ca 9. Så svaret åå hvor langt jeg er pæ vei får jeg nok når jeg er på ul om alt ser bra ut

Sånn og forstå. Var selv på TUL i uke 6, da banket hjerte :Heartbigred For en ventetid for dere! Håper tiden går fort, og at alt er bra :knegg:
 
Sånn og forstå. Var selv på TUL i uke 6, da banket hjerte :Heartbigred For en ventetid for dere! Håper tiden går fort, og at alt er bra :knegg:

Ja det er litt av en ventetid jeg krysser fingrene for at alt er bra. Men kommer ikke til å slappe skikkelig av før ultralyd har vist et foster med bankende hjerte. Men kanskje julestria kannfå ventetiden til å gå litt fortere
 
Det er jo veldig lovende med en så fin stigning i hcg :) krysser fingre for at det får bare godt :)
 
Spørs om jeg får sove i natt er mega spent på morgendagen! Først time hos legen før tul. Lurer på om vi klarer bli enige om hvor langt jeg er på vei. Å håper selvsagt vi kan se en liten reke med fine hjerteslag. så spent, så spent!
 
Håper det har gått bra i dag og dere har endelig et godt svar på hvor langt du er på vei og fått en bekreftelse på at det ser bra ut! :)
 
Håper det har gått bra i dag og dere har endelig et godt svar på hvor langt du er på vei og fått en bekreftelse på at det ser bra ut! :)

Ja det har gått veldig bra i dag var en liten reke inni der som sprellet med 180 hjerteslag i minuttet. Utrolig deilig å se! Ble målt til å være ca 9+0/9+2 så da blir termin helt i slutten av juli. håpet har kommet tilbake for fullt og nå våger jeg å tro at dette kommer til å gå bra.
 
Ja det har gått veldig bra i dag var en liten reke inni der som sprellet med 180 hjerteslag i minuttet. Utrolig deilig å se! Ble målt til å være ca 9+0/9+2 så da blir termin helt i slutten av juli. håpet har kommet tilbake for fullt og nå våger jeg å tro at dette kommer til å gå bra.
Sååååå godt å høre!! :Heartred Hurra!!!!
 
Back
Topp