Mister litt håpet...

Ja det har gått veldig bra i dag var en liten reke inni der som sprellet med 180 hjerteslag i minuttet. Utrolig deilig å se! Ble målt til å være ca 9+0/9+2 så da blir termin helt i slutten av juli. håpet har kommet tilbake for fullt og nå våger jeg å tro at dette kommer til å gå bra.
Åhhh, så bra!!! ❤
 
Ja det har gått veldig bra i dag var en liten reke inni der som sprellet med 180 hjerteslag i minuttet. Utrolig deilig å se! Ble målt til å være ca 9+0/9+2 så da blir termin helt i slutten av juli. håpet har kommet tilbake for fullt og nå våger jeg å tro at dette kommer til å gå bra.
Så herlig å høre! Ble veldig glad på dine vegne nå! Ingenting er bedre enn å få slike gode nyheter på ultralyd når en frykter muligheten for at det ikke utvikler seg som det skal. :Heartred :)
 
Så herlig å høre! Ble veldig glad på dine vegne nå! Ingenting er bedre enn å få slike gode nyheter på ultralyd når en frykter muligheten for at det ikke utvikler seg som det skal. :Heartred :)

Ja d var helt fantastisk var veldig skeptisk før timen og grudde meg en hel del. Men nå er jeg bare glad og gleder meg til å fortelle de kommende besteforeldrene nyheten på julaften
 
:talk017

Magisk! :Heartred For en herlig tid for dere... Endelig kan skuldrene senkes

Ja har virkelig senket skuldrene. nå når jeg har sett at alt ser så bra ud så er det stor sjans for at dette går bra i natt skal jeg sove godt for første gang på en hel stund❤
 
Så utrolig gode nyheter. Ble så glad på dine vegne nå. Gratulerer med en sprell levende liten kjøtt som skal holde sammen med oss helt til juli :smiley-bounce022
 
Back
Topp