Mister håp om EL

Blir bare frustrert :banghead::banghead: greit sovnet sent og sov dårlig i natt, guttungen kom inn rundt halv 5... Og da fikk jeg ikke sove mer og måtte Tempe... Som ble en kjempe nedtur... Tempen var bare 0.02 mer enn fredagen :(
Med maks på EL test på onsdag burde egget være sluppet og tempen økt :(
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200516_050645.jpg
    Screenshot_20200516_050645.jpg
    50,4 KB · Visninger: 10
Blir bare frustrert :banghead::banghead: greit sovnet sent og sov dårlig i natt, guttungen kom inn rundt halv 5... Og da fikk jeg ikke sove mer og måtte Tempe... Som ble en kjempe nedtur... Tempen var bare 0.02 mer enn fredagen :(
Med maks på EL test på onsdag burde egget være sluppet og tempen økt :(
Æsj da... Skjønner det ble en nedtur når man forventer at tempen skulle gått opp.
 
Æsj da... Skjønner det ble en nedtur når man forventer at tempen skulle gått opp.
Jaa, så kjedelig :shifty::shifty:
Men nå fant jeg et sted innpå appen der at de mente at EL ville være mellom onsdag - fredag da så ja.. Redd egget ikke vil slippe.. Men fra positiv test til EL så er det 0 - 48 timer eller tar jeg feil? Og egget vil så slippe fra 12 - 36 timer?

Kan det være at jeg har vært så uheldig at egget har sluppet etter testen i dag? Jeg testet rundt 5 i dag tidlig, at kansje egget slapp etter testen :wacky:
:nailbiting: mye tanker nå :bookworm:
 
Jaa, så kjedelig :shifty::shifty:
Men nå fant jeg et sted innpå appen der at de mente at EL ville være mellom onsdag - fredag da så ja.. Redd egget ikke vil slippe.. Men fra positiv test til EL så er det 0 - 48 timer eller tar jeg feil? Og egget vil så slippe fra 12 - 36 timer?

Kan det være at jeg har vært så uheldig at egget har sluppet etter testen i dag? Jeg testet rundt 5 i dag tidlig, at kansje egget slapp etter testen :wacky:
:nailbiting: mye tanker nå :bookworm:
Fra positiv test til egget slipper (EL) så er det ca 12-36/48 timer. Men jeg har opplevd å få EL opptil 3 dager etter første dag med positiv test (hvis jeg ikke husker helt feil) i følge temp.
Skjønner godt det er mange tanker når tester og div ikke går helt som man forventer. Vært der før og blitt stresset.
 
Back
Topp