Mister håp om EL

MSG93

Forelsket i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Mister håpet litt her, redd jeg ikke får EL.
Virker ikke som noen EL tester vil bli positive. Tester 1 gang om dagen. Prøvd 2 ganger men tross for lite drikke og holde seg lenge er urinen ikke konsentrert og vil absolutt ikke slå ut..
Litt sterkere test CD 12, men forsatt ikke positiv. Temper også og den har da ligger på;

CD 12; 36.51 ( tid; 07.00)
Cd 13; 36.62 ( tid;07.00)
Cd 14; 36.69 ( tid; 06.30)
Cd 15; 36.51 ( tid; 04.55)
Cd 16; 36.62 ( tid; 07.10 )
Cd 17; 36.66 ( tid; 07.10
I dag Cd 18; 36.52 ( tid 07.10)

Kan det være at det har vært EL men pga testing mitt på natta og dårlig søvn på cd 15 at den ikke har registrert seg?
Tror det er større sjangs for at den ikke har vært, og redd det ikke finnes håp i havet da IKM er mellom 25 - 28 mai
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200512_111608.jpg
    Screenshot_20200512_111608.jpg
    29,7 KB · Visninger: 66
  • Screenshot_20200512_111555.jpg
    Screenshot_20200512_111555.jpg
    55,5 KB · Visninger: 60
Mister håpet litt her, redd jeg ikke får EL.
Virker ikke som noen EL tester vil bli positive. Tester 1 gang om dagen. Prøvd 2 ganger men tross for lite drikke og holde seg lenge er urinen ikke konsentrert og vil absolutt ikke slå ut..
Litt sterkere test CD 12, men forsatt ikke positiv. Temper også og den har da ligger på;

CD 12; 36.51 ( tid; 07.00)
Cd 13; 36.62 ( tid;07.00)
Cd 14; 36.69 ( tid; 06.30)
Cd 15; 36.51 ( tid; 04.55)
Cd 16; 36.62 ( tid; 07.10 )
Cd 17; 36.66 ( tid; 07.10
I dag Cd 18; 36.52 ( tid 07.10)

Kan det være at det har vært EL men pga testing mitt på natta og dårlig søvn på cd 15 at den ikke har registrert seg?
Tror det er større sjangs for at den ikke har vært, og redd det ikke finnes håp i havet da IKM er mellom 25 - 28 mai
Ser ikke ut som om EL har vært enda. Ser testen var litt sterkere på CD17 også. Test og temp videre. Hadde kanskje vurdert å teste senere på dagen også eller i stedenfor morgen siden LH øker utover dagen. Kan hende du har kortere lutealfase (tiden mellom EL og IKM) enn fjorten dager, så du har fremdeles noen dager på deg til å få positiv test. Noen ganger blir de plutselig positiv.
Babyplan testene har jeg delt erfaring med. Første pp med de ble de ikke positiv mens de andre jeg brukte var tydelig positiv. Andre pp så funket de bra. Make sure sine tester er jeg veldig fornøyd med.
 
Ser ikke ut som om EL har vært enda. Ser testen var litt sterkere på CD17 også. Test og temp videre. Hadde kanskje vurdert å teste senere på dagen også eller i stedenfor morgen siden LH øker utover dagen. Kan hende du har kortere lutealfase (tiden mellom EL og IKM) enn fjorten dager, så du har fremdeles noen dager på deg til å få positiv test. Noen ganger blir de plutselig positiv.
Babyplan testene har jeg delt erfaring med. Første pp med de ble de ikke positiv mens de andre jeg brukte var tydelig positiv. Andre pp så funket de bra. Make sure sine tester er jeg veldig fornøyd med.
Tenkte å prøve å teste utover dagen i dag. Synes det er ganske vanskelig langt utover dagen i forhold til drikke og do på helt ikke 4 timer. Men skal prøve i dag å se :happy093
Tempen var tydeligvis helt lik som den var i går også, det har jeg ikke vært borti
 
Den kan komme senere enn du tror. Forrige gang jeg var prøver hadde jeg el ca cd 14 hver måned i 6 måneder.

Denne gangen har jeg hatt den på cd 20-21 :s Så fortsett å test noen dager til.

Du trenger ikke holde deg i fire timer før du tester. Det går helt fint å drikke og tisse som normalt, og teste senere på dagen. De fleste vil ha høyest nivå av hormonet tidlig ettermiddag, ikke om morgenen.
 
Den kan komme senere enn du tror. Forrige gang jeg var prøver hadde jeg el ca cd 14 hver måned i 6 måneder.

Denne gangen har jeg hatt den på cd 20-21 :s Så fortsett å test noen dager til.

Du trenger ikke holde deg i fire timer før du tester. Det går helt fint å drikke og tisse som normalt, og teste senere på dagen. De fleste vil ha høyest nivå av hormonet tidlig ettermiddag, ikke om morgenen.
Men når jeg prøvde å teste ettermiddag / tidlig kveld så ville den ikke slå ut. Men da prøvde jeg med Rfsu sin. Og fikk så vidt antydning til noe. Men prøver etter jobb :)
 
Men er vel ganske liten sjanse for at det går om EL kommer såpass sent iforhold til IKM?
 
Men er vel ganske liten sjanse for at det går om EL kommer såpass sent iforhold til IKM?

Du får gjerne senere menstruasjon da. Når mensen er, avhenger av når man har eggløsning. Så om EL kommer senere enn forventet, kommer som regel mensen tilsvarende sent også.
 
Jeg har som regel el rundt dag 26. Fikk på dag 19 denne gangen. Jeg har blitt gravid flere ganger(dog mister) så er fullt mulig å bli gravid med el senere.
 
Lykken kan snu, holdt meg til nærmere 15.45 ca nå og tok først strimmel. Den ble sterkere og sterkere men litt usikker på om den var høy nok, men den la seg inn på høy. Testet så med eveline og håpet da den skulle stå på høy ( lav, høy og maks er mulig på den) sjekker etter 5 min som anbefalt. Og MAKS lyser mot meg :hello2
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200513_154743_com.ixensor.lh.jpg
    Screenshot_20200513_154743_com.ixensor.lh.jpg
    8,7 KB · Visninger: 53
  • Screenshot_20200513_154503_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20200513_154503_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    22,1 KB · Visninger: 57
Tenkte å prøve å teste utover dagen i dag. Synes det er ganske vanskelig langt utover dagen i forhold til drikke og do på helt ikke 4 timer. Men skal prøve i dag å se :happy093
Tempen var tydeligvis helt lik som den var i går også, det har jeg ikke vært borti
Lykken kan snu, holdt meg til nærmere 15.45 ca nå og tok først strimmel. Den ble sterkere og sterkere men litt usikker på om den var høy nok, men den la seg inn på høy. Testet så med eveline og håpet da den skulle stå på høy ( lav, høy og maks er mulig på den) sjekker etter 5 min som anbefalt. Og MAKS lyser mot meg :hello2
Så fantastisk at du endelig fikk så sterk test og positiv da!! Fikk en flott økning fra i går!
 
Lykken kan snu, holdt meg til nærmere 15.45 ca nå og tok først strimmel. Den ble sterkere og sterkere men litt usikker på om den var høy nok, men den la seg inn på høy. Testet så med eveline og håpet da den skulle stå på høy ( lav, høy og maks er mulig på den) sjekker etter 5 min som anbefalt. Og MAKS lyser mot meg :hello2
Dei første el-testane eg prøvde var Metode fra Apotek 1. Der stod det at ein burde teste mellom kl.12 og 20 på dagen. LH-hormonet blir visst for dei fleste (selvfølgeleg ingen regel utan unntak) produsert utover dagen. Kan sjå ut til at det gjeld deg og:woot:
 
Testet i dag og, la inn på premom? Den lå som svak med fikk da peak brått på den i går. Tok eveline sin og den fikk jeg lav på.

Vil det si at egget er på vei til å løsne?
Gikk jo fra lav alle dagene på eveline til maks og tilbake til lav. Ville trodd det skulle vært høy i dag men :bored:

Venter spent på om tempen vil øke. Så vidt jeg har skjønt så skjer det 1 - 2 dager etter EL.
Men at egget slipper 12 - 36 timer etter positiv EL test? :bored:
 
Testet i dag og, la inn på premom? Den lå som svak med fikk da peak brått på den i går. Tok eveline sin og den fikk jeg lav på.

Vil det si at egget er på vei til å løsne?
Gikk jo fra lav alle dagene på eveline til maks og tilbake til lav. Ville trodd det skulle vært høy i dag men :bored:

Venter spent på om tempen vil øke. Så vidt jeg har skjønt så skjer det 1 - 2 dager etter EL.
Men at egget slipper 12 - 36 timer etter positiv EL test? :bored:
Egget er vel på vei eller allerede sluppet.
Tempen vil øke når EL har vært. Så hvis tempen øker i morgen så vil det si at EL var i dag.
Legger ved en temp syklus hos meg som viser hvordan temphoppet kan være ved EL. Noen har mindre hopp og noen har større hopp.

380C43DD-BC5C-4C1A-A036-E6C4B9EB2853.jpeg
 
Egget er vel på vei eller allerede sluppet.
Tempen vil øke når EL har vært. Så hvis tempen øker i morgen så vil det si at EL var i dag.
Legger ved en temp syklus hos meg som viser hvordan temphoppet kan være ved EL. Noen har mindre hopp og noen har større hopp.

Vis vedlegget 326017
Takk :)

Sånn så tempen ut i dag så spennende å se om den øker mer, har helt sinnsykt ubehag, strekning, vondt på høyre side. Aldri merka noe sånt før eller rundt EL :bored:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200514_172752.jpg
    Screenshot_20200514_172752.jpg
    49,4 KB · Visninger: 26
Takk :)

Sånn så tempen ut i dag så spennende å se om den øker mer, har helt sinnsykt ubehag, strekning, vondt på høyre side. Aldri merka noe sånt før eller rundt EL :bored:
Da er nok EL i gang :) Håper på enda et hopp i morgen. Kan hende at FF vil si at EL var i går hvis tempen fortsetter å gå oppover, men det får du jo ikke vite sikkert før tre dager med forhøyet temp.
 
Da er nok EL i gang :) Håper på enda et hopp i morgen. Kan hende at FF vil si at EL var i går hvis tempen fortsetter å gå , men det får du jo ikke vite sikkert før tre dager med forhøyet temp.
Satser på at den øker i værtfall bare spent på natt til lørdag, sover alltid dårlig å våkner gjerne om natta. Så vurderer å drøye med å legge meg, eventuelt få mannen til å slå med med ei stekepanne :laughing001
 
Dette her var litt nedtur :arghh:
Positive tester og MAKS på onsdag..
Lave tester i går, tempen økte litt i går. Og nå super dropp...

Men premom appen endret seg brått til at EL var i går, sikkert pga høy / peak på onsdag :bored:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200515_063644.jpg
    Screenshot_20200515_063644.jpg
    51 KB · Visninger: 23
Dette her var litt nedtur :arghh:
Positive tester og MAKS på onsdag..
Lave tester i går, tempen økte litt i går. Og nå super dropp...

Men premom appen endret seg brått til at EL var i går, sikkert pga høy / peak på onsdag :bored:
Det var jo ikke rett vei men håper tempen spretter opp i morgen og at EL er i dag. Tester du fortsatt?
 
Back
Topp