Mirell's lille dagbok.

19+2 (etter OUL)

Nå har jeg hatt fri siden onsdag og OUL. Så i morgen er det tilbake i butikken. Å det skumle er at jeg nå kommer til å gå omkring å tenke på den veggen med babyklær til gutt hele dagen. Mistenker at det kommer til å bli lagt av litt klær i morgen :p

Last edited:
Etter en tortur på jobben med alt guttetøyet jeg vil ha. Kom lillsyrran frk Hope91 innom med en liten gave til prinsen min! <3 Senere kom hun og gubben på taco. Å det er vel ikke til å legge skjul på at det ble en del babyprat. Hun med jente i april og meg med gutt i juni. Dette blir stas!! I morgen skal vi en bitteliten tur til Sverige å handle til bursdagen til sambo. Men nå er det natta. :-)

Men først må jeg skryte av den flotte gaven. ImageUploadedByBV Forum1422146854.329334.jpg
Tusen takk Søss!!!!

Etter en tortur på jobben med alt guttetøyet jeg vil ha. Kom lillsyrran frk Hope91 innom med en liten gave til prinsen min! <3 Senere kom hun og gubben på taco. Å det er vel ikke til å legge skjul på at det ble en del babyprat. Hun med jente i april og meg med gutt i juni. Dette blir stas!! I morgen skal vi en bitteliten tur til Sverige å handle til bursdagen til sambo. Men nå er det natta. :-)

Men først må jeg skryte av den flotte gaven. Vis vedlegget 100315
Tusen takk Søss!!!!
Værsågod :) det var så gøy å handle til prinsen ❤️

19+5
Ligger på sofaen og drar opp toppen litt så magen er bar. Kjenner jo at det er bevegelse inni der å titter ned.
Da ser jeg den deilige bevegelsen av noe som beveger seg under huden på venstre siden av magen.

Dette er første gangen dette svangerskapet at jeg ser bevegelse uten i fra. Enda en milepel er nådd. Å jeg gleder meg over hver dag som går. om 2 dager er jeg halvveis.. 20 uker..Kan ikke fatte det! Tiden flyr så fort!
Gleder meg til lille prinsen er i armene mine!

Last edited:
19+5
Ligger på sofaen og drar opp toppen litt så magen er bar. Kjenner jo at det er bevegelse inni der å titter ned.
Da ser jeg den deilige bevegelsen av noe som beveger seg under huden på venstre siden av magen.

Dette er første gangen dette svangerskapet at jeg ser bevegelse uten i fra. Enda en milepel er nådd. Å jeg gleder meg over hver dag som går. om 2 dager er jeg halvveis.. 20 uker..Kan ikke fatte det! Tiden flyr så fort!
Gleder meg til lille prinsen er i armene mine!
Det er verdens beste følelse ! Jeg gleder meg også ❤️

20 uker blank.
Kan ikke fatte at vi er kommet hit allerede! 20 uker av 40. Formen er bra. Energien er varierende men overkommelig. Søvnen er noe herk da jeg ikke finner en behagelig stilling å ligge i :p
Men. Alt i alt. Jeg har det veldig bra
Prinsen i magen gir seg til kjenne stadig vekk. Ikke tvil om at han ligger inni magehulen å koser seg.
Det virker som lille trives best på venstre side av magen. Er i hvertfall der presse ligger oftest. :)

Nå er det natta og lading av energi til i morgen. :)

Last edited:
Back
Topp