Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke ord for hvor glad jeg på deres vegnehelt fantastisk søta!!

Holder meg helst unna der !Å jeg glede meg til å handle.Vi har jo så mye kult i butikken nå!
oh i know!Holder meg helst unna der !
Kan jo handle til prinsen der, men det er ikke gøyoh i know!![]()
du handler til prinsen. Å jeg handler til prinsessenKan jo handle til prinsen der, men det er ikke gøy![]()
Avtaledu handler til prinsen. Å jeg handler til prinsessenhahahhaa
Jeg er så sykt gir sjøl
gleder meg til å få vite hva som skuler seg hos deg!![]()
når har du time?Jeg er så sykt gir sjølhaha
Onsdag kl 13 på riksennår har du time?
Gleder meg til å høre resultatet!!!Onsdag kl 13 på riksen![]()

VærsågodEtter en tortur på jobben med alt guttetøyet jeg vil ha. Kom lillsyrran frk Hope91 innom med en liten gave til prinsen min! <3 Senere kom hun og gubben på taco. Å det er vel ikke til å legge skjul på at det ble en del babyprat. Hun med jente i april og meg med gutt i juni. Dette blir stas!! I morgen skal vi en bitteliten tur til Sverige å handle til bursdagen til sambo. Men nå er det natta.![]()
Men først må jeg skryte av den flotte gaven. Vis vedlegget 100315
Tusen takk Søss!!!!
*smask*Værsågoddet var så gøy å handle til prinsen
![]()
Det er verdens beste følelse ! Jeg gleder meg også19+5
Ligger på sofaen og drar opp toppen litt så magen er bar. Kjenner jo at det er bevegelse inni der å titter ned.
Da ser jeg den deilige bevegelsen av noe som beveger seg under huden på venstre siden av magen.
Dette er første gangen dette svangerskapet at jeg ser bevegelse uten i fra. Enda en milepel er nådd. Å jeg gleder meg over hver dag som går. om 2 dager er jeg halvveis.. 20 uker..Kan ikke fatte det! Tiden flyr så fort!
Gleder meg til lille prinsen er i armene mine!