Minifom

Noen som har sluttet med Minifom? Har har vi nesten brukt i 2 mnd, og har derfor forsøkt å trappe ned å slutte nå... Det går ikke så bra, der er bare skriking på mini :-( Men prøver å holde meg hard, trøste så godt jeg kan. Håper det bare er magen som har " abstinenser".
Vi sluttet og begynte med Semper dråper heller, mye bedre virkning. Hvorfor må du slutte hvis dem hjelper så bra?

Noen som har sluttet med Minifom? Har har vi nesten brukt i 2 mnd, og har derfor forsøkt å trappe ned å slutte nå... Det går ikke så bra, der er bare skriking på mini :-( Men prøver å holde meg hard, trøste så godt jeg kan. Håper det bare er magen som har " abstinenser".
Jeg trappet ned og kuttet helt for litt over en uke siden. Etter 3 dager fikk han mer vondt i magen, skreik og gulpet skikkelig surt. Skreik og lå i bro når jeg amma, og måtte ta mange rapepauser. Begynte med minifom til et og annet måltid igjen i forigårs og han er mye bedre udag og igår (8 skikkelige bæsjebleieeksplosjoner før kl var 14 i går, så det hjalp nok). Om det var minifomen eller tilfeldig, vet jeg ikke, men kommer til å gi ham minifom til ett og annet måltid et par uker før jeg tester igjen..

Vi sluttet og begynte med Semper dråper heller, mye bedre virkning. Hvorfor må du slutte hvis dem hjelper så bra?
Hva er semperdråper? Regner med at hun (som oss) ville prøve å slutte siden de nærmer seg/er 3 mnd og tarmsystemet da skal være mer modent..

Sluttet for ca 2 uker siden og har gått overraskende bra. Glemte å ta med når jeg reiste til hjemplassen min og innen jeg hadde tid og mulighet til å kjøpe ny, så hadde han vært uten i nesten 1 døgn uten. Så bestemte meg for å prøve å slutte helt da. Han har litt innimellom at han har litt magevondt, men ingenting i forhold til før miniform tida.

Men brukte og semper dråper. Kanskje det har noe å si. Men etter jeg sluttet med miniform så har jeg bare glemt av semper dråpene, så har vel egentlig sluttet med dem og :-)

Jeg trappet ned og kuttet helt for litt over en uke siden. Etter 3 dager fikk han mer vondt i magen, skreik og gulpet skikkelig surt. Skreik og lå i bro når jeg amma, og måtte ta mange rapepauser. Begynte med minifom til et og annet måltid igjen i forigårs og han er mye bedre udag og igår (8 skikkelige bæsjebleieeksplosjoner før kl var 14 i går, så det hjalp nok). Om det var minifomen eller tilfeldig, vet jeg ikke, men kommer til å gi ham minifom til ett og annet måltid et par uker før jeg tester igjen..

Huff, stakar barna våre.... Nå ser det faktisk ut til at det gikk greit resten av natten her, så krysser fingrene for at vi er på bedringens vei :-)

Huff, stakar barna våre.... Nå ser det faktisk ut til at det gikk greit resten av natten her, så krysser fingrene for at vi er på bedringens vei :-)
Så bra! Mini har det ganske bra her nå :-)

Jeg gir fenikkel-te igjen da, blander litt i melka, han får jo MME. Helsesøster mente det ikke hadde noe for seg å blande det i melka, men synes det hjelper, også er det jo overhodet ikke skadelig :-)
Tenker at man skal finne egne løsninger. Hs her sa " synes du at DET hjelper da?" om minifom.. hun hadde tydeligvis ikke tro på det

jeg klarte aaaldri å ta det til hvert måltid.. merka at det hjalp men så klarte jeg å glemme det noen dager å fant ut at jeg skulle se hvirdan det gikk uten ;)
han har vært helt fin - eller.. han har fortsatt litt magevondt men det hadde han mens vi tok minifom også..
har til og med startet å drikke vanlig melk igjen - uten reaksjon :D
lille er litt over 2mnd!

Back
Topp