Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kolikk kalles 3 mnd kolikk fordi det ofte avtar rundt 3 mnd når tarmsystemet er mer utviklet. De antar at kolikk skyldes luftplager og at derfor minifom kan hjelpe de med disse plageneDet står at det skal brukes til 3 mnd kolikk!? Hva betyr det?
Funker ikke hver gang altså. Han må være passe søvnig. I natt holdt han meg våken fra 2 til 4:30. Mistenker ettervirknibg av vaksinenSå bra det funket!
Jeg misunner de som kan legge ned babyen slik at den sovner av seg selv...
Funker ikke hver gang altså. Han må være passe søvnig. I natt holdt han meg våken fra 2 til 4:30. Mistenker ettervirknibg av vaksinen
Ja.. veldig urolig.. og det er han idag og.. får liksom ikke til å roe ham som jeg pleier nå på kvelden. Eneste som funker er bæreselen. Da sovner han tvert heldigvis!Syns jeg hele tiden leser at babyene til folk sovner av seg selv.
Uffda. Skrek han mye?
Ja.. veldig urolig.. og det er han idag og.. får liksom ikke til å roe ham som jeg pleier nå på kvelden. Eneste som funker er bæreselen. Da sovner han tvert heldigvis!
Jepp!Minifom er reseptfritt, ikke sant? Vurderer å prøve.
Så flott! Samme opplevelsen som oss det! Var et lite tilbakesteg her et par dager, men det var nok pga rotavirusvaksina.. han kan til og med gå 4-5 t uten amming innimellom.. på dagtid! sover godt ja! :-DAltså! Her har Minifom gjort underverker altså :-D
Startet på onsdag, merket svakt bedring allerede neste dag, men nå på søndag er det som vi har fått et helt annet barn.
Han er mye roligere, kan godt ligge på gulvet å "leke" med oss uten skriking, han sover mye bedre både dag og natt, og han er mye roligere i forhold til måltidene. Det er liksom ikke den intense skrikingen i det sulten inntreffer, sutrer bare litt i stedet. Ahh, så deilig!
Vi har prøvd det et par dager nå, men synes han har begynt å gulpe mye mer etter at vi startet med det.. Flere som har opplevd det samme?