Minifom

Hvor lenge har dere brukt minifom dere som bruker det?

Jeg har brukt det i en uke :-)

Det står at det skal brukes til 3 mnd kolikk!? Hva betyr det?
Kolikk kalles 3 mnd kolikk fordi det ofte avtar rundt 3 mnd når tarmsystemet er mer utviklet. De antar at kolikk skyldes luftplager og at derfor minifom kan hjelpe de med disse plagene

Så bra det funket! :D
Jeg misunner de som kan legge ned babyen slik at den sovner av seg selv...

Så bra det funket! :D
Jeg misunner de som kan legge ned babyen slik at den sovner av seg selv...
Funker ikke hver gang altså. Han må være passe søvnig. I natt holdt han meg våken fra 2 til 4:30. Mistenker ettervirknibg av vaksinen

Funker ikke hver gang altså. Han må være passe søvnig. I natt holdt han meg våken fra 2 til 4:30. Mistenker ettervirknibg av vaksinen

Syns jeg hele tiden leser at babyene til folk sovner av seg selv. :P

Uffda. Skrek han mye?

Syns jeg hele tiden leser at babyene til folk sovner av seg selv. :P

Uffda. Skrek han mye?
Ja.. veldig urolig.. og det er han idag og.. får liksom ikke til å roe ham som jeg pleier nå på kvelden. Eneste som funker er bæreselen. Da sovner han tvert heldigvis! :-)

Ja.. veldig urolig.. og det er han idag og.. får liksom ikke til å roe ham som jeg pleier nå på kvelden. Eneste som funker er bæreselen. Da sovner han tvert heldigvis! :-)

Dakar. <3 Bra at det er noe som funker i det minste. :)

Minifom er reseptfritt, ikke sant? Vurderer å prøve.

Altså! Her har Minifom gjort underverker altså :-D

Startet på onsdag, merket svakt bedring allerede neste dag, men nå på søndag er det som vi har fått et helt annet barn.

Han er mye roligere, kan godt ligge på gulvet å "leke" med oss uten skriking, han sover mye bedre både dag og natt, og han er mye roligere i forhold til måltidene. Det er liksom ikke den intense skrikingen i det sulten inntreffer, sutrer bare litt i stedet. Ahh, så deilig!

Altså! Her har Minifom gjort underverker altså :-D

Startet på onsdag, merket svakt bedring allerede neste dag, men nå på søndag er det som vi har fått et helt annet barn.

Han er mye roligere, kan godt ligge på gulvet å "leke" med oss uten skriking, han sover mye bedre både dag og natt, og han er mye roligere i forhold til måltidene. Det er liksom ikke den intense skrikingen i det sulten inntreffer, sutrer bare litt i stedet. Ahh, så deilig!
Så flott! Samme opplevelsen som oss det! Var et lite tilbakesteg her et par dager, men det var nok pga rotavirusvaksina.. han kan til og med gå 4-5 t uten amming innimellom.. på dagtid! sover godt ja! :-D

Ingen tvil, det blir apoteket i morgen!

Hvordan går det med dere som har prøvd miniform ?

Begynte i går, så litt tidlig og si. Men han virker allerede litt roligere. Hadde imidlertid noen skikkelige runder med hylgråt også.

Ingen tvil om at det virker her! Var ute på vift i går, og da hadde lille to måltider uten Minifom først, og det resulterte i magevondt og gråt igjen. Dog ikke ille som før.

Vi har prøvd det et par dager nå, men synes han har begynt å gulpe mye mer etter at vi startet med det.. Flere som har opplevd det samme?

Vi har prøvd det et par dager nå, men synes han har begynt å gulpe mye mer etter at vi startet med det.. Flere som har opplevd det samme?

Her har han gulpet mindre! Men har som sagt bare fått i et døgn, så litt tidlig å si hvordan effekten er .

Vi har også prøvd minifom. Begynte i går, men i ammetåka her, glemmer jeg det ganske ofte. Frøkna her har slitt veldig med magen, og har grått mye. Men vi merket forskjell ganske raskt. Nå skal det sies at jeg har hatt litt lite melk, så har begynt med mme i tillegg, så nå har jeg fått en veldig blid baby her hjemme! ☺️

Back
Topp