Minifom

Her har han gulpet mindre! Men har som sagt bare fått i et døgn, så litt tidlig å si hvordan effekten er .

Trekker det tilbake! Gulper nok mer nå :/

hvkrdan gjør dere det når dere skal bort å bli borte ei stund.. ?! det skal jo stå kjørlig så det kan vel ikke taes med?

8ea6c1db98a124760120a1c2e1062e4b

Den var med brystpumpa jeg kjøpte for 5 år siden :-p

I stellevesken jeg kjøpte fulgte det med en kjølelomme + "kjøleboks" med kjøleelement. Skip hop bento :) også to kjølerom til flaske (ikke plass til element). Skjønner at dere kanskje ikke gidder å kjøpe ny stelleveske men :p

ååhh.. :/
tenkte egt å kjøpe storksak stelleveske men gikk for den som hørte til vogna pga kjæresten likte den best.. angrer nå! for den hadde iallefall en sånn kjøle greie til flaske.. eller var den for å holde flaska varm?! æ.. hmm..

ååhh.. :/
tenkte egt å kjøpe storksak stelleveske men gikk for den som hørte til vogna pga kjæresten likte den best.. angrer nå! for den hadde iallefall en sånn kjøle greie til flaske.. eller var den for å holde flaska varm?! æ.. hmm..
Jeg har kjøpt stellebag med sånn kjølerom. De holder flaska både varm og kald, altså at den holder på temperaturen

D var helt ekstremt med jenta mi.. Hele middagen kom opp.. Ho svømte i spy og d lukta enda spy.. Og ikke snakk om mageknipa ho fikk.. D var som dag og natt når vi slutta med d.. Ho tåler d bare ikke..
Det skjer av og til her også :-( Men ikke like ofte som før..

Her prøvde vi et døgn uten minifom-han gulpet kanskje litt mindre, men var desto mer utilpass. Sover normalt veldig mye og lett på dagtid uten at jeg trenger å vugge noe særlig på vogna, men igår nektet han å sove. Måtte bæres nesten hele dagen i tillegg til at det var kjempe vanskelig å få han til å sove. Startet med minifom igjen sent i går kveld og i dag sover han som
normalt igjen :) Han har ikke kolikk og gråter lite, men vi har allikevel god effekt av å bruke det. Er et eller annet som plager han og som minifomen hjelper for :)

Her prøvde vi et døgn uten minifom-han gulpet kanskje litt mindre, men var desto mer utilpass. Sover normalt veldig mye og lett på dagtid uten at jeg trenger å vugge noe særlig på vogna, men igår nektet han å sove. Måtte bæres nesten hele dagen i tillegg til at det var kjempe vanskelig å få han til å sove. Startet med minifom igjen sent i går kveld og i dag sover han som
normalt igjen :) Han har ikke kolikk og gråter lite, men vi har allikevel god effekt av å bruke det. Er et eller annet som plager han og som minifomen hjelper for :)
Her prøvde vi uten 2 måltider og det blei bare skriking.. prøve å trappe ned igjen når han blir 3 mnd tenker jeg..

Noen som har sluttet med Minifom? Har har vi nesten brukt i 2 mnd, og har derfor forsøkt å trappe ned å slutte nå... Det går ikke så bra, der er bare skriking på mini :-( Men prøver å holde meg hard, trøste så godt jeg kan. Håper det bare er magen som har " abstinenser".

Back
Topp