Mine tanker, ting og tang.

hehe, tror det hjalp.. Ble iallefall ferdig i tide!
Nå er det bånn gass på lesing fram til mandag... herlig...
 
herregud, tiden går så fort!!
snart jul jo!! GOSJ!! DÅN!!
Er ikke mentalt forberedt i det hele tatt.. må få kjøpt meg flybillett og sånne ting.. begynner jo å bli på tide kanskje..[8D]
Og julegavene og alt det der *sukk* Jaja, mandag er det over!! GLEDER MEG!!! Har droppa et fag, så jeg har ferie fra manag av - istedenfor 22.12.. Jeg trenger det, er så usannsynlig sliten nå. Høsten har bare vært et helvetes styr med sykdom og skippertak på skolen i ett.. Håper immunforsvaret til N har tatt seg litt opp til våren, hehehe!
 
31+3 idag?? herregud det går så fort!!!![&:][&:][&:] Må finne fram strikkepinnene skjønner jeg, hehe!
3 uker igjen nå så er du jo høygravid og greier[:D][:D][:D] Går veien nå! Satser på at formen din holder seg bra de siste månedene sånn at tiden går litt greit! Bank i bordet *fnis*
 
Håper du får en fin dag snuppa!
God kos din vei!
 
*host host*
det kan se ut som jeg trenger spark idag og...
så =¤/=!/¤#)%&#()¤&#"(&!"()¤/")&#)§!"&#(!"&¤)§¤&#) LEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!!
 
Åååh snuppa, hadde trengt deg her nede nå.... [:(][:(][:(] Hvis du leser i klagetråden på siste side så ser du hva jeg går å banner og steiker etter. Jeg klarer bare ikke henge sammen nå.
Nå har jeg pyntet kaken, og skal lage kaffe. Vi har glemt å kjøpe brus å ha med oss til oss selv etter konserten, så jeg holder på å lage hjemmelaget kakao.
Samboer til mamma kommer å henter oss kl 17 og kjøre oss opp. De kan ikke selv være med pga de må hjem å lufte bikkjene... Jadda... jeg vet.,. Orker ikke kommentere det engang..
Og så skal jeg ned i kjelleren, 132 trappetrinn.. Levere kaken og kaffen, opp i kirken, holde av en HEL benk!!! For vi er jo tre og naboen er 5. De holder alltid av plass til oss, så nå kan jeg gjøre gjengjeld.
T slutter 5 og mener han har tid til å kjøpe brus etter jobb. Det har han ikke i det hele tatt. Snøen laver ned som bare F nå så han får bare komme seg opp og prøve å være der til konserten starter...

Nå skal jeg pynte snuppa. Hun fikk ny kjole av mamma og de i går, så hun skal gå med den. Men jeg må fikse henne på håret. Og dette er ikke rette dagen for henne å være sta altså!! "Jeg skal fikse meg, jeg vil ha det som *en eller annen disneytvstjerne..* NEI! Men går ikke i kirken med pulesveis på hodet!!! Arhg!!!!!!!

Er det ikke herlig å værre sykemldt og ligge heeeelt i ro spør jeg bare? Og nå må jeg ta kakaoen ellers brenner den seg.
Oh helga fuckins natt altså!!!
 
Gidder ikke skrive alt på nytt, så jeg kopierer bare inn det jeg har skrevet i en av trådene jeg, heheh!
*********

Takktakk karmøy :) Du er vel god du! :) Men uansett om andre har både mer og mindre, så er det likevel ille for hver enkelt sånn som de har det [:'(] Så selv om jeg, i følge deg selv, har mer enn deg, så er det jo ikke greit for deg uansett! Så jeg føler med deg jeg! Og sender deg en kjempeklem!!

************************

Nå har jeg kommet fra legen. Urinprøven er blitt sendt til dyrking på sykehuset pga de syntes leu +4 var litt mye nå. Så den burde få svar i løpet av en ukes tid. Det var jo greit sånn sett. Ingenting annet å se på den. Jippi!
Blodtrykket er i dag på 115/68, så det har gått opp masse!! Veldig bra! Hjertelyden til Fredrik var på 158, så det er aldri målt så høyt før. Til og med ikke når jeg ble sjekket for evt premature rier i uke 25. Så vi får følge litt med på den.

Legen og jm har vært uenige en` gang om symfysemålet, men da skilte det bare en cm på de to mine meninger. Jeg skal til jm 6 jan, så blir spennende å se hva hun måler da. Pluss legen igjen 13 jan :)

Jeg har tatt bilde i dag, 33+2. Når legen målte symfysemålet så ligger jeg jo way up there. Han er bombet overbevist om at jeg ikke får på termin, hehe!! Men... Her er i alle fall magebilde fra akkurat nå, pluss symfysemålbilde. Så får dere dømme selv.
Pst!! Her har dere bevis på at samboern ikke gjorde rent hele badet i går! Sjekk det speilet da, fy fader... Heheh!!
Men jeg skal være flink jente å IKKE gjøre noe!

 
I dag har folk kommentert mitt såkalte fødeansikt.. Jadda. Jeg sa at det hadde nok med å gjøre at det bare var noen timer siden jeg hadde stått opp. Men det var det altså aldeles ikke iflg de gamle tantene som var i selskapet i dag. Så da tenkte jeg at jeg skulle skrive meg en liste, sånn til i etterkant, over de rare tingene jeg føler for tiden og har følt en stund.

* Hodet har festet seg
* Blitt rundere og mer hoven i ansiktet ( spesielt siden 2.juledag og jeg har ikke spist noe særlig salt)
* Gassy i magen.. Uten lukt heldigvis, hahahahha!!!!
* En forferdelig kombinasjon av rier og falske rier
* Utrolig med kynnere som kommer både når jeg ligger, står og går.
* Puppene er blitt utrolig ømfintelige
* Mer og mer hoven nedentil
* Trøtt, trøttere, trøttest. Kan sove 14 timer i strekk
* Hender og føtter er fyldigere av vann for tiden.
* Hinsides vondt i korsryggen og nederst i magen.
* Kjennes som nåler og pinner stappes opp i systemet der nede
* Menssmerter
* Småkvalm til tider

***********************************''

Så vi får se hva tiden bringer!!
 
Jeg henger meg fast på hver dag som går, heheh!! Og på en måte, jo lengre jeg sover jo kortere er det til termin, hehe!!
Litt sånn som man sier til barn på lille julaften;" Jo fortere du sovner, jo fortere er det julaften" Hahahaha!!!!!

Takk for klemmen! Den var skikkelig gooood!!!! [:)][:)][:)][:)][:)] Sender en tilbake og håper formen din er bedre?
 
Ja, det er du!! Wiii!! Du får sove frem til fredag du!! heheh!! Personlig har jeg lyst til å sove helt til noen våkner meg og sier jeg har født. Men det tenker jeg egentlig bare når jeg har skikkelig møkkadager. Som det begynner å bli en god del av nå.. Sånn som nå, når føttene mine er suuuuuper hovne og full av vann. Og samboer sa bare " åh i helvete... Er det Donau du har fått i føttene i natt..??"

Jeg traff noen fra jobb i dag på butikken og jeg kjente at jeg savner jobben og folkene utrooolig mye!! [&o][&o] Men jeg skal på teamfesten til neste år da. De skal ikke ha ny fest før etter jeg har født, sånn at jeg kan være med jeg også hehehe!! Edru da, for det blir i feb. Men det er jo bedre det enn å ikke kunne være med! Og så bor noen jeg jobber med i nabolaget her, så vi skal være der da. Slipper jeg å dra så langt vekk fra Fredrik.

SÅ bra feberen din er vekke!! Det var godt å høre du! Du er blitt sykemldt du også nå? Må passe på deg vettu! [:D][:D][:D] Og så nå noen til å hjelpe deg med oppussningen, kjæææære deg!! Sorry å si det, men jeg har også lært på den harde måten ,at vi er ikke superwoman hele døgnet. Dessverre, hehe!!! Så av og til må vi ha noe hjelp, hehe!!!!
 
Huff da :( :( Håper du blir god igjen med en gang etter fødselen da! Ikke kjekt å gå rundt å hangle med en liten baby på armen :(

Når vi går tom for den salven som samboer fikk av massøren din så skal jeg dra på bodyshop! Det var en lur ide!! Han fikk den gratis som gave til meg, for hun ble så glad når han sa vi var blitt gravide, hehe! Jeg jobbet på samme sted som han tidligere, så jeg har også hatt henne som massør nemlig, hehe!!! Veldig koselig da!! :D
 
Vil bare gi fra meg et lite pip. Har vært inne og snoka. [:D]
Her går det framover!
Ønsker deg og dine en fiiin herlg, vennen.
Klemmeklem!
 
ORIGINAL: Kami

Vil bare gi fra meg et lite pip. Har vært inne og snoka. [:D]
Her går det framover!
Ønsker deg og dine en fiiin herlg, vennen.
Klemmeklem!


Så koselig snuppa!! Håper det går rette veien med dere også! Og at dere fikk en fin feiring for ett par dager siden!! [:D][:D][:D][:D][:D]
 
Jeg er så lei!! Jeg driter i hva folk mener om hvorvist man skal klage eller ei. Jeg klager når jeg føler for å klage!! Alle har det forskjellig i svangerskapet, så frem til den dagen noen kan komme inn i min kropp å kjenne hvordan jeg har det, så får de bare holde kjeft heller. Sånn, da var det ute av verden [;)]

De siste ukene har jeg hatt sykt med menssmerter. Og alt det andre jeg har skrevet på tegninnlegget mitt. Men i natt og nå er det helt sykt. Verker som bare faen. Skikkeligskikkeli mensvondt. Akkurat som om jeg skal blø hvert sekund nå.. Magen, ryggen, lårene, alt er skikkelig jævlig.. Og når jeg får kynner og rier samtidig så er jo ikke det så forbanna deilig det heller...

Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å gå 4 uker til med dette. Og likevel ha krefter og energi til en fødsel. Jeg kommer til å være helt ferdig før presssriene begynner jeg [:o]

Men for all del, hurra, 4 uker igjen.. [&o]
 
Back
Topp