Mine tanker, ting og tang.

Nå har jeg vært og tagga på facebooksiden din Trone!!!
Hehe... Neida. [:D]
 
Hihi. Godt du har gode tanker om meg :)
*klem*
 
Etter en goood del dager uten kvalme og spying, så har det begynt igjen. "Heldigvis" er det bare kvalmen som er nå. Selv om det hadde vært greit å bare fått det opp og blitt ferdig med det!! Arhg..

Ellers så er det ganske ute nå. T har ikke sagt noe på jobben sin enda da. Han har planer om å si det til uken. Jeg har en dag fri neste uke og han har lyst at jeg skal komme ned i lunsjen til han så han kan vise magen min og på den måte fortelle det, hehe!
Så håper ingen skriver noe på veggen vår enda.

I dag passer jeg på ei venninne til snuppa. Hun skal være hos oss fra nå til i 20 tiden i kveld. De er skikkelig turbopropeller i dag, så tenkte at om litt så drar vi på burger king eller mcd. På burger king har de visst ikke noe særlig med lekerom, så det er jo litt kjipt da. Men på mcd, hvor de har lekerom, så er det så hinsides dårlig service, man må vente superlenge på maten og generelt lite bra sted. Men jentene får bestemme de :)

Vi har ikke begynt å tenke sånn supermasse på utstyr enda siden det fremdeles er tidlig. Men vi skal kjøpe bilstolen til min søster og vi kan få stellebord av ei venninne av meg. Så det er jo greit det! :) :) :)
 
Nå har jeg lagt ut nye bilder i albummet mitt. Både i hovedinnlegget og siste innlegg.

Skal på nattevakt nå jeg. Nattevakter i helgen. Formen er ikke sånn kjempebra, men det skal nok gå bra :)

Håper alle får en flott fredagskveld!! :) :)
 
Jeg er vaaaaaaaaaarm!! Holder på å daue.. Sovnet i 0130 tiden og våknet lysvåken kl 0400. Lå i sengen og prøvde å sove i en time, men når det ikke nyttet så stod jeg bare opp faktisk... Samboern sover enda han. Han begynner sent på jobb han også i dag. Jeg begynner litt etter han, kl 1500. Så jeg må nok sove litt før jeg skal på jobb gitt.

Men det er så hinsides varmt! Helt grusomt å prøve å sove nå. LIgger rett ut på sofaen og peser som ei anna bikkje, hehe!!! Med masse vann ved siden av meg og alle vinduer åpne.. Fytti!!
 
Nok en våkenatt... [:o][:o] Orker ikke mer det der nå..

Gikk hjem fra jobb 3 timer før tiden i går kveld pga spying og kvalme. Så fikk jeg jo pokker ikke sove.... Så har sovet sånn fra og til fra fra 07-13 i dag. Og nå er det snart jobb igjen og jeg er gjennomført trøtt..
Kveldsvakt to kvelder til, så fri fre og morgenvakt lør og søn. Så er det ferie i ett par velfortjente uker!!!!!
 
Festlig...... Superfestlig....!!!!! 15 minutt før jeg skulle på jobb idag så kastet jeg opp over stuegulvet..... Fantstisk flott... Kom helt plutselig..  Opp kom hele frokosten jeg hadde kl 5 i natt.. Frokostblanding og melk. Ikke ett flott syn eller lukt om jeg tør påstå det selv!
 
Men sitter nå her på jobb da og gulper for meg selv.. Kollegaene mine er klar over det da, så hvis det blir for ille så går jeg bare hjem.
 
Gleder meg til ferie kl 1500 på søndag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Vi kom hjem natt til i går i fra en del heeeeerlige kjærestedager i Aalborg. Fytti så digg det var å bare komme seg vekk litt, bare vi to! Dvs vi merket at det var en liten hale med oss da...

Den ene dagen når vi skulle på Bilka så hadde vi vært der i ca 5 minutt før jeg merket at jeg begynte å svimle. Så jeg stoppe opp og tok en hvil og tenkte dette går bra. Jeg hadde jo spist en kjempesolid frokost og søvn hadde jeg også fått meg og drikke fikk jeg i meg hele tiden. Så jeg gikk videre jeg. Samme skjedde igjen. Denne gangen satt jeg meg på huk. Kjære stod med vognen foran meg sånn at folkene som gikk forbi ikke skulle stirre for mye, han er jo skjønn da :)
Dette funket heller ikke, og jeg ble kvalm og skikkelig skikkelig uvel. Til slutt måtte jeg LEGGE meg ned på gulvet. Inne på Bilka i herretøy-avdelinge, hahaha!!! Jeg ler av det nå alså, men jeg var ikke høy i hatten når jeg lå der. Kritthvit i tryne og hyperventilering. Stakkars kjære var jo heeel fra seg. Maaasse folk hadde gått forbi og ikke en eneste en hadde spurt om vi trengte hjelp. Jeg fikk ikke med meg dette da hørselen min forsvinner en god del når jeg er så dårlig som dette. Til slutt kom ei a de ansatte og spurte om vi trengte rullestol siden jeg ikke klarte å gå på beina. Etter 20 minutt liggende så klarte jeg å reise meg med hjelp fra kjære. Da begynte hodet å bli bra igjen så jeg gadd ikke dra til lege. Var nok bare noen tilfeldigheter som kræsjet. Men jeg tok rullestolen på den betingelsen at dersom det var noen andre som kom i resepsjonen og trengte den, så skulle de få den av meg. Og det var greit for de.

Resten av turen var helt konge!! Bekkenet var R/#(%/(/=(""¤)?, men drit og dra tenkte jeg, hihihi!! Er man på ferie så er man på ferie!! :) :)

I går morges ringte det på døren her. Og utenfor stod de som var naboene mine på Jæren! Skikkelig overraskelse!! :shock: Men fytti så gøy!! Så de blir boende her x antall dager. Vi har sagt de kan være så lenge de vil, i stedenfor å betale dyre dommer på hotell og hytter. Ga de egen nøkkel så de kan komme å gå. I går kveld grillet vi og koste oss leeeeeeeeeenge!! Så ble ikke så mange timer søvn, men hva gjør vel det? Vi har jo ferie og vi koser oss! :)

Det er sommer folkens, uansett vær, vi er i godt selskap og vi koser oss!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Hadde det kanonkjekt i går! :) :) Fikk skikkelig feiret! Restauranten vi skulle på er stengt pga oppusning :( Men vi dro på den andre favorittrestauranten min da, Luhin. Den flotteste i byen. Det er så hinsides god mat der!!! Og ikke er det skremmende dyrt heller og så får man så syyyykt mye mat ikke minst! Elsker den restauranten der!

Etterpå dro vi ned på utestedet mitt. Der fikk jeg masse drinker, hehe!! Alkoholfri, vel og merke ;) Den ene med sånn fyrverkerirakett på, hahhaa!!! Tror dere det var mange som kikket da eller? Hahahaha!!! Etterhvert så ble vi hentet av en av de nye vertinnene som hentet oss inn i VIP-avdelingen.
Venneparet til kjære som var med oss spurte han om det alltid var sånn når han var med meg der, hahhahahahahahahhahahahahah!!!!!!!!!!!!!!!!! Og det er jo ikke det, hahaha!! Det var jo fordi jeg hadde bursdag og det er første babyen i den gjengen og ansattgjengen :) Så denne babyen kommer til å ha helt utrolig mange tanter og onkler, hahaha!!!!

Jeg fikk til og med danset to danser! Juhuu!!!! Etter de to var jeg så var og det var så tungt at jeg gikk å satt meg igjen, hehe!! Folkene bare lo av meg, men tror ikke noen lo mer av meg enn meg selv, hahah!!! Men kjente at jeg ikke er bygd nå for å danse i 5 timer i strekk, hehehe!!!!

Var hjemme sent i natt og satt oppe med kjære en stund før vi fant sengen. Besøket vi har hatt noen dager reiste for en time siden, så da måtte jeg ut til de. Kjære sover enda. Noe jeg også har tenkt å gjøre, hehe! Måtte bare fortelle dere skjønne om dagen min igår! :) :)
 
Har ikke vært så flink til å oppdatere dagboken min her.. Heller ikke min private dagbok. Men det har liksom ikke skjedd så fryktelig mye i grunn. Utenom turboaktiviteten her om kvelden, når jeg satt å så på at magen beveget seg, hehe! Bulte både er og der:) Helt sprøtt å se på!!! Og det var godt å lese at det var andre også som hadde opplevd det. Var nemlig noen som trodde jeg bare skrøyt på meg det nemlig. Men det er jo alltid noen som må spre tvil og negativitet. Sånn er det jo på forum..

I morgen skal vi på 3D ultralyd!!! Og gjett om vi gleder oss!! Fytti!!! Greit nok vi må opp tidlig for å kjøre, men det tar ikke lang tid til Stavanger :) Er jo bare ett hopp og ett lakk :) Så etter vi har vært på ultralyd, så skal vi levere snuppa hos faren sin for helgen. Og vi skal sannsynligvis, hvis gubben orker hehe, besøke en del av vennene mine der borte. Men blir bare en dagstur da. Men like gøy fordi om! :) :) :) Æg sga haimom enn tur, juhuuuu!!!! [:D][:D][:D][:D]
 
Tusen takk svartengel! Hehehe!!! Jeg vet det er småteit, i grunn ganske latterlig, hehe!! Men jeg er glad i de kiloene jeg klarer å legge på meg jeg! [:D][:D]

I dag har jeg kastet opp to ganger på jobb. Skikkelig ufysent. Jeg har jo ikke vært kvalm på kjempelenge jo! Så DEN nedturen å sitte på jobb og brekke seg og gode greier.. Usj.. Men formen er mye bedre nå heldigvis! Kom nettopp hjem fra jobb. Samboern skal hente snuppa på sfo, så jeg får hvilt meg i en liten time. Og gjett om det skal bli godt!! Juhuu!!! [:)][:)][:)][:)]

Ellers så er det aktivitet så det holder inni her! Han er like aktiv som søsteren sin og vel så det heheh!!! Heldigvis har han "lært seg" til å sove når jeg skal sove for kvelden. Utenom det så er det sprint på 5000 meter inni der, hehe!! [:D][:D][:D]
 
Hei vennen miiin.
Her er det lenge siden jeg har vært innom. Ville bare sjekke innom og gi deg en stor klem. [:)]
 
Og en stooooor klem til deg også snuppa miiiiiiiiii!!!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

I går handlet vi noe tøy til prinsen [:)] Bare litt da, hihi!! See den søte dressen da!! Smelt!!!! [:)][:)]

 
For en jobb!! Fytti!! Det tok litt av en tid å tørke vekk alt støvet som lå på toppen av denne dagboken gitt!! Fysjogfy!!! Fnis! :)

Tenkte jeg skulle skrive inn en liste på hva ting vi skal ha og når det er i hus så markerer jeg det med rødt. Klær gidder jeg ikke føre inn.
Phu.. Jeg er kontrollfreak, bare så jeg har sagt det, hehe!!! Listen vil bli oppdatert underveis ;)

Soverommet hans.
Sprinkelseng ( skal se på kusinen min sin gamle sprinkelseng)
Madrass
Overmadrass
Dyne
Pute ( til senere bruk)
Sengekantbeskytter
Laken
Tisselaken ( veldig greit å bruke som spylaken også)
Lystette gardiner/rullegardiner
Sengesett ( har to stk til nå, men må ha flere å bytte på)
Kosekluter
Kommode
Tepper ( til ammingen feks)
Uro til sengen ( skal låne av min søster)

Vogn og bil
Uro til vognen
Reflex til begge sider av vognen ( selv om det er en smal reflex på vognen, så vil jeg ha flere)
Speilleke til bilen
Vognteppe
Vognsele ( til senere bruk)
Bilsete
Vogn, Emmaljunga.
 
Badet
Kommode
Stellematte til gulvet
Badebalje
Delfin ( som han kan ligge i når han bader)
Badetermometer ( så den nybakte faren ikke får panikk om vannet er for varmt eller kaldt, hehe)
Kluter
Våtservietter ( coop sine)
Snørsuger
Bleier ( Libero)
Flytende tran ( fra 6 uker)
Flytende c-vit. ( til senere bruk)
Tannkløemiddel ( til senere bruk)
Plastikksprøyte til tran
Badeolje
Zinksalve
Pudder
Fuktighetskrem
Febertermometer
Søppelbøtte
Antiskliteppe til stellematten
Badehåndklær med hette

Diverse
Vippestol ( til senere bruk)
Meitai ( muligens låne av min søster)
Lekestativ
Smokker
Smokkelenke
Brystpumpe, manuell Avent
Ammeinnlegg i ull
Flasker, Avent
Neutral vaskemiddel
Neutral skyllemiddel
Gulpekluter ( har en del, men trenger flere)
Flaskeoppvaskbørster ( til å skylle flaskene før kok/oppvaskmaskin)
Plastikkskåler ( til babymat-tiden)
Plastikkskjeer ( til babymat-tiden)
Smekker ( har noen, men trenger flere)
Bitering
Malt ( til mageknip)
Trekk til tripptrappstolen ( til han blir gammel nok til å sitte i den)
Tripptrappstol ( har etter snuppa var liten)
Lekegrind ( har etter snuppa var liten)
MME
Reiseseng ( mamma og de har en`, men er greit med en egen)

 
Bagen som skal være med på føden.
Helsekort
Ønskekort for fødselen
Hårstikk&hårbånd ( blir jo kjempesvett under fødselen og greit å få vekk håret)
Tannbørste&tannkrem
Mild såpe&grønnsåpe
Penger
Lesestoff
Tykke bind ( saba er bra)
Morgenkåpe
Leppepomade
Ammebh&innlegg
Behagelige, vide klær til barsel
Mobil og lader
Kamera og lader
Tøfler
Tynt nattøy til mor
Hipsters ( IKKE sting i alle fall!!)
Bodylotion
Brystvortekrem
Hårføner (tilfelle det ikke er på sykehuset)
Hentesett til baby
Litt klær til babyen tilfelle vi må være på sykehuset en stund
Notatboken min pluss penal
Smokker
Mykt dopapir
Mat til begge to under fødsel (far får som regel ikke noe mat etter fødsel av sykehuset)
Masse drikke! ( Tar med en flaske ublandet saft, så far kan lage saft under fødsel)
 



 
 
Hei snuppa!!
Kan du være så snill og gi meg et KRAFTIG spark bak så jeg blir ferdig med denne helvetes dritten jeg skriver på???

Skal levere imorra, og er på langtnær ferdig.. Har så sykt masse igjen, og jeg sliiiiiiiiiiiiiiiter[:(][:(][:(][:(][:(]
Skulle aldri dratt til London, var så eplekjekk på forhånd.. "jaaaaaada, går nok fint det..." JAFAENIHELVETE....

*BUHU!!!!*

pst:
Meitai ( muligens låne av min søster)
Jeg har ikke MT, har MW - altså elastisk bæresjal! MT'en har vi lånt!

og tips: kjøp denne: http://dry.no/dry_kid_over.html
Så har du overmadrass og tisselaken i ett!
Det er helt genialt! I like[:D]
Koster litt, men det gjør jo en ordentlig overmadrass uansett!

og flanellbleier eller flanellkluter (husker ikke hva de heter) på Sparkjøp er geniale og ha under hodet dems når de sover eller ligger å pludrer! og under puppen når man ammer og pumper osv! De suger kjempegodt, og er gode og myyyke!
Vi hadde 30 stykker, var alltid tomt i skuffen *fnis*

Og paracetstikkpiller er greit å ha liggende sånn i tillfelle!

Jeg har jo mye av det derre du har på listen din!
Skal kikke over når jeg får tid, og så kan vi jo ta med litt ned i jula sammen med basen til setet.
[:D]
 
SPARK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahaha!! Det er like gøy hver gang, hihi!! [:D][:D][:D]

Det er en del på den listen som jeg ikke har oppdatert enda. Hadde helt glemt jeg hadde liste her inne, hehe! Hukommelsen svikter noe så hinsides for tiden, så glemmer i hytt og gevær jeg, hihi!!

Du får jo se hjemme! Så kan vi bare jabbes på msn eller noe tilfelle det er noe vi har ordnet allerede og sånne ting :) :) :) : )
 
Back
Topp