Mine tanker og følelser

hehe ja er jo når det passer som dårligast at det skjer....
 
jeg vill ha salen og hode laget til pia NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!! vill ut og ri...
 
å håper tr kommer før onsdag sånn att jeg kan få ul seinest fredag... håper i det lengste her nå.. sluttet på primolut i går så tr skal komme etter 2-3 dager så burde gå bra men self er litt redd også da.. også håååååååååååper jeg vi kan få noen form for hormon hjelp denne mnd sånn att vi kansje får det til nå før sommerferien og ikke etter.. for veit ikke helt hvordan jeg vill takle aug mnd uten noe i magen min
 
krysser alt jeg kan for dere snuppa å ja kan jo med glede krysse bena å nu [8D]
 
hehe ja det kan du gjøre uten problemer snuppa mi... får bare krysse armer og bein på att salen og kommer snart og hodelaget sånn att jeg kan få ri...
 
ja det håper virkelig jeg også snuppa, for er jo synd at du ikke får gjort så mye med henne slik som nå
 
det er veldig synd for merker på hu att hu vill ut og gjøre noe.. og ikke bare stå og spise mat..
 
dag 3 etter primolut slutt og ikke en tante og se enda.. hmm lurer på om hu har tatt ferie jeg... eller hva holder hu på med nå da..
 
jo hu kom i går med brask og bram så fredag er det inn på ul og da får jeg vite videre hva som skjer.. jippi hehe
 
i dag får jeg vite hva som skjer videre =)
 
Lykke til på timen din i dag snuppa


GID klem
 
Da tar mann sprøyte da.. hehe får håpe det klaffer like fort denne gangen også som sist gang =)
 
å spennede tid vi har framover fredag er det ny ul for og se om jeg har noen egg på vent til og bli slipt eller om jeg må ta flere sprøyter.. håper jeg slipper flere fram til fredag siden jeg ser ut som en liten smufr på litt av magen heeh
 
Back
Topp