Mine tanker og følelser

Jeg vill bare takke min herlige gode vennine for hjelpen i går.. sammen klarte vi og finne båndene fra grava igjen.. mann skal aldri undervurdere ei som er synsk nei.. jeg blei utrolig letta og kan på nytt glede meg til og gå opp og hilse på tvillingene mine for nå er alt på plass... får ikke takke deg nok jenta mi... og det tror jeg ikke mannen får heller... så tusen tusen tusen tusen tusen tusen takk jenta mi... =)

masse glad i deg..


og du snuppis.. tassen roet seg vist ikke før jeg kom hjem igjen i går kveld.. så lurer litt på hvem han egentli fotfølger i blant ja.. selv om jeg har kjeftet på musa i går... hehe.. trodde han blei skremt av det jeg men det gjorde han vist ikke...
 
ORIGINAL: GledeSprederen

Jeg vill bare takke min herlige gode vennine for hjelpen i går.. sammen klarte vi og finne båndene fra grava igjen.. mann skal aldri undervurdere ei som er synsk nei.. jeg blei utrolig letta og kan på nytt glede meg til og gå opp og hilse på tvillingene mine for nå er alt på plass... får ikke takke deg nok jenta mi... og det tror jeg ikke mannen får heller... så tusen tusen tusen tusen tusen tusen takk jenta mi... =)

masse glad i deg..


og du snuppis.. tassen roet seg vist ikke før jeg kom hjem igjen i går kveld.. så lurer litt på hvem han egentli fotfølger i blant ja.. selv om jeg har kjeftet på musa i går... hehe.. trodde han blei skremt av det jeg men det gjorde han vist ikke...



Bare koselig og kunne stå til hjelp snuppa, var jo en god trening for meg når det gjelder evnene mine hehe, så er jo litt imponert selv over at jeg klarte å ta det inn såpass godt som jeg gjorde i går da jeg hadde deg i telefonen.

Vet at hadde jeg vert i samme situasjon som deg så hadde jeg blit like taknemelig for all hjelp slik at man fant de kjære minnene som man har har igjen for slikt er jo trots alt gull verdt.

Tassen føler nok morsinstinktet ditt ganske godt nå og han savner jo moren sin, så for han er det helt naturlig at du blir som en mor for han, så han vil nok forbli din følgevenn så lenge han kan.

GID klem
 
ORIGINAL: Blowout

ORIGINAL: GledeSprederen

Jeg vill bare takke min herlige gode vennine for hjelpen i går.. sammen klarte vi og finne båndene fra grava igjen.. mann skal aldri undervurdere ei som er synsk nei.. jeg blei utrolig letta og kan på nytt glede meg til og gå opp og hilse på tvillingene mine for nå er alt på plass... får ikke takke deg nok jenta mi... og det tror jeg ikke mannen får heller... så tusen tusen tusen tusen tusen tusen takk jenta mi... =)

masse glad i deg..


og du snuppis.. tassen roet seg vist ikke før jeg kom hjem igjen i går kveld.. så lurer litt på hvem han egentli fotfølger i blant ja.. selv om jeg har kjeftet på musa i går... hehe.. trodde han blei skremt av det jeg men det gjorde han vist ikke...



Bare koselig og kunne stå til hjelp snuppa, var jo en god trening for meg når det gjelder evnene mine hehe, så er jo litt imponert selv over at jeg klarte å ta det inn såpass godt som jeg gjorde i går da jeg hadde deg i telefonen.

Vet at hadde jeg vert i samme situasjon som deg så hadde jeg blit like taknemelig for all hjelp slik at man fant de kjære minnene som man har har igjen for slikt er jo trots alt gull verdt.

Tassen føler nok morsinstinktet ditt ganske godt nå og han savner jo moren sin, så for han er det helt naturlig at du blir som en mor for han, så han vil nok forbli din følgevenn så lenge han kan.

GID klem


jeg er kjempe imponert over det jeg og.. men begge blei jo dratt mot den kanten så derfor tok jeg også bortå på dunken for og se om du kunne "se" igjenom meg.. men skal aldri unvurdere noen nei.. hehe kansje du skal bli med på 6 sans...

for det første du skal aldri havne i samme situasjon som meg for skjer det ringer jeg presten før begravelsen og fjerner han noe eller tjenren ja da.. hehe men vis det da skjer på samme vis som meg da skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan uten og ta med meg noen ekstra[:-] gud og ekkelt det var.. hehe

hehe har jo væært ute med minnie hos dyrlegen.. han hadde vist tissa i senga til mamma og herja og styrt på.. nå ligger han som ett slakt og sover.. skulle bare tulle med hunden til mamma og når de kom ned.. så han blir en tullekopp som egler litt han ja... gid klem
 
ORIGINAL: GledeSprederen

ORIGINAL: Blowout

ORIGINAL: GledeSprederen

Jeg vill bare takke min herlige gode vennine for hjelpen i går.. sammen klarte vi og finne båndene fra grava igjen.. mann skal aldri undervurdere ei som er synsk nei.. jeg blei utrolig letta og kan på nytt glede meg til og gå opp og hilse på tvillingene mine for nå er alt på plass... får ikke takke deg nok jenta mi... og det tror jeg ikke mannen får heller... så tusen tusen tusen tusen tusen tusen takk jenta mi... =)

masse glad i deg..


og du snuppis.. tassen roet seg vist ikke før jeg kom hjem igjen i går kveld.. så lurer litt på hvem han egentli fotfølger i blant ja.. selv om jeg har kjeftet på musa i går... hehe.. trodde han blei skremt av det jeg men det gjorde han vist ikke...



Bare koselig og kunne stå til hjelp snuppa, var jo en god trening for meg når det gjelder evnene mine hehe, så er jo litt imponert selv over at jeg klarte å ta det inn såpass godt som jeg gjorde i går da jeg hadde deg i telefonen.

Vet at hadde jeg vert i samme situasjon som deg så hadde jeg blit like taknemelig for all hjelp slik at man fant de kjære minnene som man har har igjen for slikt er jo trots alt gull verdt.

Tassen føler nok morsinstinktet ditt ganske godt nå og han savner jo moren sin, så for han er det helt naturlig at du blir som en mor for han, så han vil nok forbli din følgevenn så lenge han kan.

GID klem


jeg er kjempe imponert over det jeg og.. men begge blei jo dratt mot den kanten så derfor tok jeg også bortå på dunken for og se om du kunne "se" igjenom meg.. men skal aldri unvurdere noen nei.. hehe kansje du skal bli med på 6 sans...

for det første du skal aldri havne i samme situasjon som meg for skjer det ringer jeg presten før begravelsen og fjerner han noe eller tjenren ja da.. hehe men vis det da skjer på samme vis som meg da skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan uten og ta med meg noen ekstra[:-] gud og ekkelt det var.. hehe

hehe har jo væært ute med minnie hos dyrlegen.. han hadde vist tissa i senga til mamma og herja og styrt på.. nå ligger han som ett slakt og sover.. skulle bare tulle med hunden til mamma og når de kom ned.. så han blir en tullekopp som egler litt han ja... gid klem



Hehe jeg trives så absolutt ikke foran et kamera så den delen med 6 sans skipper jeg med glede hehe

Hehe ja vi prøver uten å slippe inn andre neste gang det er noe for var skikkelig ekkel den uvedkommende som kom inn, men heldigvis så er den personen borte igjen nå.

Hihi så lille tassen har skikkelig kost seg når dere var borte, han hadde vel egentlig lyst å være med å da han ik fik det måtte han jo demonstrere litt for dere hehe, tror nok han vil bli en som passer på familien sin veldig og som gjerne vil ta en del av lederstillingen blandt dyrene når han blir større
 
ja den var ekkel altså for i en varebil skal mann ikke komme inn i uten mann hører det men følte det var noen som satt på hundeburet bak ja..[:'(]

sette meg foran kamera da og deg bak så kan vi ta det sammen som ett team haha...

ja tror han blir en fin vokter hund.. husk han blir lært opp av en vokter som bestemmer her i hus så tror nok han får god lærdom i henne ja... sjøl om han er bordi tror jeg han får ett snev av pyren i seg pga hu andre.. hehe
 
ORIGINAL: GledeSprederen

ja den var ekkel altså for i en varebil skal mann ikke komme inn i uten mann hører det men følte det var noen som satt på hundeburet bak ja..[:'(]

sette meg foran kamera da og deg bak så kan vi ta det sammen som ett team haha...

ja tror han blir en fin vokter hund.. husk han blir lært opp av en vokter som bestemmer her i hus så tror nok han får god lærdom i henne ja... sjøl om han er bordi tror jeg han får ett snev av pyren i seg pga hu andre.. hehe



ja huff den personen var skikkelig grusom men vær du glad snuppa for at den personen kom videre til meg slik at du slapp unna den ekle og kvalmende personen men nå er vedkommende jaget bort å har heldigvis hjelperne mine som hjelper til og holde han unna


hehe tviler de vil godta at vi stiller som et team, men hadde virkelig tatt seg ut ja hehe
 
ORIGINAL: Blowout

ORIGINAL: GledeSprederen

ja den var ekkel altså for i en varebil skal mann ikke komme inn i uten mann hører det men følte det var noen som satt på hundeburet bak ja..[:'(]

sette meg foran kamera da og deg bak så kan vi ta det sammen som ett team haha...

ja tror han blir en fin vokter hund.. husk han blir lært opp av en vokter som bestemmer her i hus så tror nok han får god lærdom i henne ja... sjøl om han er bordi tror jeg han får ett snev av pyren i seg pga hu andre.. hehe



ja huff den personen var skikkelig grusom men vær du glad snuppa for at den personen kom videre til meg slik at du slapp unna den ekle og kvalmende personen men nå er vedkommende jaget bort å har heldigvis hjelperne mine som hjelper til og holde han unna


hehe tviler de vil godta at vi stiller som et team, men hadde virkelig tatt seg ut ja hehe


søren og går det ikke ann og spøre på mail da? hehe du eeeeh vi er to veldig sexy kvinner som vill være med på 6 sans men den ene må stå bak kamera for hu tør ikke mens hu andre jobber og står foran går det ann eller? hehe nei uff..

men håper den har fått vile nå den pers skulle prøvd selv og få den videre men merket den blei for sterk for meg...
 
søren og går det ikke ann og spøre på mail da? hehe du eeeeh vi er to veldig sexy kvinner som vill være med på 6 sans men den ene må stå bak kamera for hu tør ikke mens hu andre jobber og står foran går det ann eller? hehe nei uff..

men håper den har fått vile nå den pers skulle prøvd selv og få den videre men merket den blei for sterk for meg...


hehe trur de hadde fått seg en god latter av en slik mail hehe.


ja den personen hadde nok blitt for sterk for deg snuppa mi, for selv jeg som har mer trening sleit max med vedkommende å måtte få hjelperene mine til og hjelpe meg til slutt for og klare det, men vedkommende sliter nok enda med å akseptere forholdene, men personen vil godta det om noen dager
 
ORIGINAL: Blowout

søren og går det ikke ann og spøre på mail da? hehe du eeeeh vi er to veldig sexy kvinner som vill være med på 6 sans men den ene må stå bak kamera for hu tør ikke mens hu andre jobber og står foran går det ann eller? hehe nei uff..

men håper den har fått vile nå den pers skulle prøvd selv og få den videre men merket den blei for sterk for meg...


hehe trur de hadde fått seg en god latter av en slik mail hehe.


ja den personen hadde nok blitt for sterk for deg snuppa mi, for selv jeg som har mer trening sleit max med vedkommende å måtte få hjelperene mine til og hjelpe meg til slutt for og klare det, men vedkommende sliter nok enda med å akseptere forholdene, men personen vil godta det om noen dager


en god latter for lenger livet sier de... hehe håper på den for den sin del for beina mine var ikke gøy i går nei...
 
hehe det er sant snuppa...en god latter får man heller ikke for mye av.


nei vet at den følelsen i beina var ikke morro, men vet var det ikke det han gjorde mot meg heller [:'(]


btw digger den nye signaturen din hehe [:D]
 
ORIGINAL: Blowout

hehe det er sant snuppa...en god latter får man heller ikke for mye av.


nei vet at den følelsen i beina var ikke morro, men vet var det ikke det han gjorde mot meg heller [:'(]


btw digger den nye signaturen din hehe [:D]

hadde jeg vist han skulle gjøre sånn hadde han skulle fått blitt her ja... for det likte jeg ikke att han gjorde.[:@]

hehe ja ikke sant nydlige den altså[8D] du har jo aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldri sett den før heller
 
*hihi* nei har da sldrig sett den før jeg [8|][8D]

Men er bra du likte den snuppsia mi, men gudene vet hvorfor jeg bar sånn plutselig måtte lage det i går hehe, men var sikkert en mening med det siden jeg plutselig bare måtte lage den.
 
hehe ja er nok det du
 
dagen i dag har blitt fryktelig lang.. har mest lyst og ta kvelden nå snart.. hehe.. sto opp mellom 6 halv 7.. var hos dyrlegen rett før ni med gamla hu har fått eksem.. så hu har nå en lampe skjerm rundt hue.. ser ut som det i hvertfall hehe... på vei hjem var det innom apoteket og hente medisinen hennes.. så var det og ta ut kuer før jeg reiste hjem fikk endelig spist forkost da var kl 11.. så var det og slappe av fram til kl halv tre før jeg måtte ut og kjøre igjen og var hjemme til 4.. så var det og komme på shit har glemt og handle brus.. jaja sånn skjer.. ta inn kuer igjen i 5 tiden før jeg matet geiter og okser her nede.. også vanne blomster som står ute.. etter det har jeg tatt livet med ro så godt som det er mulig med en valp i hus og ei med en lampeskjerm rundt hodet.. hehe.. og jo også har jeg støv suget tre rom idag ser helt sikkert ikke sånn ut i morgen men hehe sånn er det med barn på 4 bein...

enda har jeg igjen noen små ting før jeg endelig kan si natta... hehe
 
flinke snuppa mi [:D]
 
ja da blei det primolut kur på meg for og rense opp nedi der litt bedre også blir det videre behandling.. gleder meg masse til det ja.. var ingen problem det nei... hehe men han mente det kunne være att livmorhalsen min ikke tålte presset så da er det opp til sykehuset hva de gjør videre så da får vi håpe de hjelper oss og ikke bare sier jeg må prøve en gang til for da legger jeg meg inn til de gjør noe.. hehe nekter plent og gå der i fra ja..
 
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
 
Først og fremst så er alle vi her kjempeglade for at dere likte gaven vi sendte dere.

Så til denne tanta mi.... den har enda ikke kommet så er nå 3-4 dager over IKM, å stoler ikke helt på den testen du vet snuppa så er ikke tanta kommet til torsdag så må jeg vel bare kjøpe ny test å se om jeg får testa skikkelig på en måte.

Har litt lite strøm på tlf nå så derfor skriver jeg det her hehe

gid klem
 
ORIGINAL: Blowout

Først og fremst så er alle vi her kjempeglade for at dere likte gaven vi sendte dere.

Så til denne tanta mi.... den har enda ikke kommet så er nå 3-4 dager over IKM, å stoler ikke helt på den testen du vet snuppa så er ikke tanta kommet til torsdag så må jeg vel bare kjøpe ny test å se om jeg får testa skikkelig på en måte.

Har litt lite strøm på tlf nå så derfor skriver jeg det her hehe

gid klem



må kjøpe to dig så du er helt sikker her jenta mi.. sikker på att begge står det vi tror står jeg.. hehe må lade tlf din veit du jenta mi...

er sliten i dag etter en lang dag var på åpen gård og du veit nok hva jeg så masse av der. bah! glad vi ikke skal i dyreparken eller noe i sommer ja..

gid klem
 
ja vet nok hva du så mye av der...*trøste på*

ja må vel få kjøpt, ny test uti uka om den tanta fortsatt ikke er kommet er jo nå 4-5 dager over IKM, så blir jo spennende og se hva den eventuelt skulle vise, men er den positiv så får jeg mens termin på min søsters bursdag 4 februar, men kjenner jeg kroppen min rett så blir ungen da mest trulig født i januar for har jo fått de andre før termin.

gid klem
 
Back
Topp