Mine tanker og følelser

ORIGINAL: Blowout

ja vet nok hva du så mye av der...*trøste på*

ja må vel få kjøpt, ny test uti uka om den tanta fortsatt ikke er kommet er jo nå 4-5 dager over IKM, så blir jo spennende og se hva den eventuelt skulle vise, men er den positiv så får jeg mens termin på min søsters bursdag 4 februar, men kjenner jeg kroppen min rett så blir ungen da mest trulig født i januar for har jo fått de andre før termin.

gid klem


Satse på nyttårsbarnet du da.. hehe men gleder meg til og få vite hva testen viser ja.. hehe =) må oppdatere meg fort løpende jenta mi... skla til legen i dag så blir nok til og be om 1 mnd til i hvertfall så får vi se hva som skjer framover ja... møtte på ei fra jobb i helga og hu var den siste jeg snakket med på jobb før det gikk galt var litt rart det så blir spennede og se hvordan det går i dag når jeg må ned ditt en tur.. bah!
 
litt over 1 døgn igjen =) =) =) =) =) =) =) =) =)
 
da har vi fått to nye husdyr på gården.. dyret nummer 2 håper jeg på og få kontakten med vis ikke blir det ikke bra verken for meg eller pia...

ellers så går dagen litt opp og ned i dag.. men fikk en god følse her nå så håper den stemmer...
 
Den ska stemme snuppa å hjelp skal du ha på en eller annen måte for du vet jo avtalen vår hehe
 
ORIGINAL: Blowout

Den ska stemme snuppa å hjelp skal du ha på en eller annen måte for du vet jo avtalen vår hehe



hehe skal se att det jeg følte i fjor stemte.. mannfolka åfr styre jula i år.. haha
 
hehe ja de får så da...å du husker jo hva jeg fikk opp tiligere
 
ORIGINAL: Blowout

hehe ja de får så da...å du husker jo hva jeg fikk opp tiligere


hehe gjør det jenta mi... får bare håpe på det beste nå altså... men spørs vilket av settene med klær skal jeg ha framme liksom det rosa eller blå hehe mangler ikke på noe klær eller noe her nei..
 
hehe ja det er et godt spørsmål snuppa, men ha begge fremme enda for jeg er litt for rotete i toppen til og klare å se kjønn nå som du kansje vet hehe
 
ORIGINAL: Blowout

hehe ja det er et godt spørsmål snuppa, men ha begge fremme enda for jeg er litt for rotete i toppen til og klare å se kjønn nå som du kansje vet hehe



hehe skal se vi begge får rett denen gangen og før du så to når jeg var gravid.. jeg sa gutt du sa jente og det stemte bra.. nå sier jeg jente og du har sagt en guttefølse så ja.. hehe ser hvordan den veien går
 
Ja br morro det altså :)

Men min rare kropp i dag har funnet ut at jeg bare trenger å ha en vond pupp å ikke to så ja pussig er den
 
ORIGINAL: Blowout

Ja br morro det altså :)

Men min rare kropp i dag har funnet ut at jeg bare trenger å ha en vond pupp å ikke to så ja pussig er den


hehe det er bare fordi jeg hadde det sånn når jeg gikk gravid så har du overtatt
men håper det hodet ditt snart fungerer bitte litte grann så du får inn noe annet en rotet mitt snart hehe
 
hehe vet du det håper jeg også, å ikke minst at jeg kan ha litt mer kontroll igjenn på hva jeg tar inn å ikke tar inn for nå tar jeg jo inn mye som jeg ikke trenger som du jo vet :P
 
hehe ja trenger ikke og ta inn alt for masse nei.. men tror ikke hodet mitt er så grøt i dag så du kan prøve deg på en snar visit og se
 
Hehe må bli senere det snuppa for mitt hode er ikek helt slik det skla nå for å si det rett ut, for har en del som prøver å nå igjennom hos meg nå
 
slemme de er som ødlegger for meg altså vill vite før festen haha... men du husker dne følsen jeg hadde før prøving sist gang. den litt sånn likegyldighet osv...

jeg har den nå igjen.... og den hadde jeg gangen før jeg blei gravid da og..
 
Ja husker det snuppa å slik har det vert her også nå...så montro om det virkelig bare er det som skal til hehe
 
hehe skal se det er sånn for er sånn gi f liksom skjer det så skjer jaha og skjer det ikke nei uff så leit da tar vi det neste år tusen i stedet hehe
 
hehe ja noe i den duren [8D]
 
Jo å å må man tenke som så at jeg skal ikke bli gravid nå for den funker jo også hehe
 
hehe egentli passer det dårlig og bli gravid nå da men veit vi klarer oss liksom hehe
 
Back
Topp