Mine tanker og følelser

GledeSprederen

Gift med forumet
Septembermødre <3
på det og starte prøvingen igjen.. lang historie prøve og få den kort.. hehe

startet prøvingen sept 05 des 05 testet jeg positiv.. lykken var stor da vi klarte det så fort.. feb 06 5 dager etter vi giftet oss mistet vi den lille spiren.. også begynte det hele tiden gikk og tester blei svidd av alle var negative...[:@] i 08 begynte mensen og tulle og den blei borte i hele 165 dager.. i aug var jeg inne hos hausken og fikk diagnosen pcos... tok to pergo kurer men den andre fungerte ikke.. da valgte vi og vente til jeg fikk meg jobb også skulle vi prøve på egen hånd.. aug i fjor blei vi enige om og starte på nytt for jeg hadde fått meg jobb.. så nov begynte jeg med sprøyter og ut av det blei det to egg.. vi hadde vanlig hormonstimulering og gjorde jobben hjemme.. 18 des stod jeg med psotiv test i hånda og 8 jan i år var jeg på ul og der viste det to hjerter.. [:D] vi ventet tvillinger... tiden gikk og vi begynte så smått og glede oss mere og mere til og bli mamma og pappa.. men 1 mai år kom de to søte små herlighetene våres... en gutt og en jente... de kom alt for tidlig og de klarte ikke og bli reddet.. så nå begyner vi på nytt igjen med prøvingen..

så da er vi på start streken igjen.. neste uke skal jeg inn til hausken på etter kontrol og samtale på videre behandling... så da er det på ann igjen.. med godt mot og ett bitte lite håp om att vi kansje klarer oss uten noen form for hjelp.. hehe
 
vi håper det kommer en ny huleboer i magen min ganske snart ja.. hehe også håper jeg det kommer en huleboer til deg snart også...

man har to valg sette seg ned og gi opp eller og kjempe videre.. begge er enige om att vi kjemper videre.. =) hehe
 
hehe håper den gjør det ja.. gubben "truer" med og binde meg fast med beina opp for og være sikker på att huleboeren holder seg inni magen.. hehe så humoren har vi i behold her ja... hihi
 
Nå har jeg vell mer eller mindre gått i en kontstant dvale siden 1 mai.. jeg veit egentli ikke altid helt hva jeg ønsker og vill.. første natta hjemme var forferdlig.. jeg skjekka altid om mannen var på plass i senga og tvillingene var i magen.. joda mannen var på plass i senga han men magen miin hadde blitt padde flatt og tvillingene var ikke der. da gikk det opp for meg hva som hadde skjedd.. sto opp kl 5 på morran ville ikke vekke gubben så satt oppe fra 5 til 9 da sovnet jeg nesten sittendes.. gikk og la meg igjen og våknet ikke før kvart på 12. blei mange tårer og mye snufsing de første dagene...

heldigvis mannen tok av seg det meste med tlf samtaler jeg orket ikke.. tok til sammen 3 samtaler og de klarte jeg så vidt.. bestisen min måtte jeg få mamma til og ringe for jeg veit begyner hu og grine ja da klarer ikke jeg og snakke.. og rett hadde jeg hu begynte og grine og jeg grein med mamma i midten hehe...

vi valgte selv og gi beskjed til naboer og de vi har hatt mest med og gjøre selv.. så blei to hektiske dager der vi reiste rundt og ga beskjed.. eller ringte rundt. siden jeg hadde bedt svigerfar om og flagge den dagen begravelsen var så ville vi si fra litt før..

vi begynte så vidt på dag 1 og halv (blei lite soving på oss i perioder ser dere hehe) og snakke om og prøve på nytt så først for oss ett halv år men maks et døgn etter på var vi enige vi hopper i det og prøver på nytt nå.-.. hehe

pga for historien våres så tviler jeg på att vi klarer oss selv og dette snakket jeg og mannen litt om i går så enda er vi prøvere men vis hausken mener vi må ha samme hormon hjelp denne gangen ja da blir jeg nok og gå på pilla fram til en behandling for og legge egg stokkene mine i dvale...

blei ett rotete innleg dette her og enda flere rotete innleg kommer det fra denne kanten framover hehe
 
ja da har jeg ringt nav og sakt til de att du den barnetrygden jeg fikk invilget på tvillingene sender dere pengene feil de skal til kirkegården.. stakkars mann i andre enden han skjønte lite for og si det sånn.. men fikk nå stoppet den nå så jeg ikke motar penger som jeg ikke skal ha.. så godt var det.
 
i går når jeg kom hjem hadde post mannen vært der med en pakke lapp til meg og jeg lurte leeeeeeeenge på hvem det kunne være fra.. ingen navn jeg kjente med veit sånn noen lunde hvor den veien er som den personene har sendt fra er hen..
så da blei det mye tenking før det gikk opp ett lys for lille meg..


det er jo fra aug damene mine jo

så i stad heiv jeg bikja i bilen og dura ut til postkontoret med hente lappen trygt nedi veska..

og hentet pakken klarte ikke og vente til jeg kom hjem før jeg åpnet den så satt i bilen og åpnet den så vell helt idiotisk ut hehe

og når jeg endelig får av all den teipen hehe så finner jeg ett kjempe fint kort to engler (som nå står oppå tvn ved siden av lysene til tvillingene) og duft lys og noe annet som jeg ikke helt klarer og finne ord på nå hehe
og penger til og kjøpe blomst for

det passer perfekt nå for vi gjør om i hagen og fra to naboer fikk vi syrinbusk så likte att dere og tenke den tanken for da har vi noe som kommer til og bli ett minne for livet fra dere... =)

nå har jeg bare det problemet att hva skal jeg ha? sliter nok med og finne ut hva slags blomst/er jeg vill ha hos tvillingene.. hadde jeg fått lov hadde jeg dratt med meg hele plantasjen hjem til de.. hehe

så tusen takk damer for tanker og gave og kort... vi setter utrolig pris på det.. og vi får håpe det stopper med for tidlige fødsler hos oss nå.. håper jeg fortsatt kan regne meg som en aug mamma selv om de kom i mai.. kommer til og se litt innom dere i blant men nå er jeg litt sånn fram og tilbake om dagen..

klem fra meg og mannen og den stakkars bikja som blir med matmor over alt om dagen.. hehe (ps hu elsker og tilbringe masse tid med meg for hu merker det er noe på meg så er meg hu fotfølger om dagen) hehe


og jo kansje si det att 2 mai blei hu 9 år vi feira de på en måte.. hehe



*kopiert fra aug 10*
 
ORIGINAL: GledeSprederen

ORIGINAL: LadyAmKnøtt2 påvei

Bare hyggelig... skulle egentlig bare mangle at vi jentene stiller opp for hverandre når noen av oss trenger det.
og SELVFØLGELIG er du fortsatt en av oss på August2010.

Fortsett og ta godt vare på hverandre og minnene
Mange varme tanker og klemmer sendes til deg og dine[:)]

tusen takk snuppa.. =)

vi tar kjempe godt på hverandre mannen reiste på jobb her for første gang på tirsdag hele dagen spurte han om det gikk bra.. hehe så blir tatt godt vare på ja.. =)


Godt å høre... leste nettopp gjennom dagboka di her...[:)][:(][:)] Godt å høre at humoren fortsatt er der trass i triste og såre dager.
Håper dere har og hadde omtenksom støtte om dere både av familie, venner/kjente og helsepersjonell.
Tilsist og ikke minst... Lykke til med videre prøving!!!
 
ORIGINAL: LadyAmKnøtt2 påvei

ORIGINAL: GledeSprederen

ORIGINAL: LadyAmKnøtt2 påvei

Bare hyggelig... skulle egentlig bare mangle at vi jentene stiller opp for hverandre når noen av oss trenger det.
og SELVFØLGELIG er du fortsatt en av oss på August2010.

Fortsett og ta godt vare på hverandre og minnene
Mange varme tanker og klemmer sendes til deg og dine[:)]

tusen takk snuppa.. =)

vi tar kjempe godt på hverandre mannen reiste på jobb her for første gang på tirsdag hele dagen spurte han om det gikk bra.. hehe så blir tatt godt vare på ja.. =)


Godt å høre... leste nettopp gjennom dagboka di her...[:)][:(][:)] Godt å høre at humoren fortsatt er der trass i triste og såre dager.
Håper dere har og hadde omtenksom støtte om dere både av familie, venner/kjente og helsepersjonell.
Tilsist og ikke minst... Lykke til med videre prøving!!!



tusen takk.. vi har mange som støtter oss rundt oss og hjelper oss fram her i verden...
 
ja nå er det bare en uke igjen til vi skal til hausken både gruer og gleder meg..

redd for att han sier vi må vente ett halv år før vi får hormon stimulering.. da blir det enda ett hardt slag i magen min og det orker jeg ikke nå.. jeg vill så gjerne bare komme meg i gang og få gjort noe.. vill helst sette i gang med en gang.. hehe
men så håper jeg på att jeg ikke har noen folikler som ligger og stenger for.. så gleder meg til ul.. hehe men kan nok bli litt rart og siden sist jeg var på ul så jeg lillegutt ligge i magen enda det var maks en halv time før han kom ut.. så ja litt blandede følsesr om dagen ja.. hehe
 
Snakk i at jeg er treg å dårlig til å følge med for tiden hehe....så først nå at du har laget deg ny dagbok nå snuppa.


Kjempefint at du klarer å skrive dagbok om prøvingen å alt det andre det er faktisk noe jeg ikke klarer.

Men du vet nu snuppa mi jeg er her for deg om du trenger meg å mener Hausken at dere skal vente et halvt år eller lenger slik at du får et kraftig slag til i magen nå ja da skal jeg jaggu meg hjelpe deg med det også, så du vet nu at du bare kan kontakte meg på alle måter om du vil.

Har foresten en liten følelse av at du er veldig tankefull akurat nå å vet at du skjønner mer av hva jeg fikk opp nå så gir deg en STOR KLEM snuppa mi
 
da har mann shoppa litt på nett også.. blei brukt 200 kr.. på ehh 10 staver fra billig tester hehe g tester.. så da venter jeg spent når de komer i posten.. greit og få de i hus også... pluss jeg kan skjekke om jeg fortsatt har hcg i kroppen enda også..

Blowout gubben smilte som pokker når han så hva jeg hadde bestilt hehe

http://www.youtube.com/watch?v=JqfGqOx2iDQ også sitter jeg og hører på denne...
 
ORIGINAL: Blowout

Snakk i at jeg er treg å dårlig til å følge med for tiden hehe....så først nå at du har laget deg ny dagbok nå snuppa.


Kjempefint at du klarer å skrive dagbok om prøvingen å alt det andre det er faktisk noe jeg ikke klarer.

Men du vet nu snuppa mi jeg er her for deg om du trenger meg å mener Hausken at dere skal vente et halvt år eller lenger slik at du får et kraftig slag til i magen nå ja da skal jeg jaggu meg hjelpe deg med det også, så du vet nu at du bare kan kontakte meg på alle måter om du vil.

Har foresten en liten følelse av at du er veldig tankefull akurat nå å vet at du skjønner mer av hva jeg fikk opp nå så gir deg en STOR KLEM snuppa mi



hehe du veit jo aldri hva jeg kan finne på da så skal du holde følge med meg altid blir du sliten ja.. hehe[8D]

er jo ikke alt som kommer fram i dagboka her og det veit du også jenta mi.. og det kommer av att jeg klarer ikke og skrive ned følesene på den måten som jeg utrykker meg muntlig.. sånn som med grava dems..

tviler hausken sier noe egentli men usikre meg er jo litt redd da... hehe du kjenner meg.. men veit jeg roer meg masse når jeg har hatt timen.. gubben skal være med orker ikke og tør ikke og gå aliene i frykt for att jeg knekker sammen...

men da ringer jeg deg med en gang hører du ikke noe på noen timer så skjekk innom meg hehe...

masse glad i deg snuppa mi.. klem
 
Selvsagt skal du bare ringe om du trenger det og ja hører jeg ikke noe utover den dagen vil jeg nok gå inn på deg å se litt for og se hvordan snuppa mi har det.

Hehe ja er vel egentli best at ikke alt skrives her til tider, for man vet jo aldri hvordan alle de andre som leser vil tolke det som blir skrevet

Men vet at jeg vil føle uroen i kroppen din rett før du skal inn til de på hausken veldig godt i min hehe for får jo slikt automatisk nå for tiden som du kansje har merket, så er åpen stortsett alti for deg snuppa mi [:D]

GID KLEM
 
ORIGINAL: Blowout

Selvsagt skal du bare ringe om du trenger det og ja hører jeg ikke noe utover den dagen vil jeg nok gå inn på deg å se litt for og se hvordan snuppa mi har det.

Hehe ja er vel egentli best at ikke alt skrives her til tider, for man vet jo aldri hvordan alle de andre som leser vil tolke det som blir skrevet

Men vet at jeg vil føle uroen i kroppen din rett før du skal inn til de på hausken veldig godt i min hehe for får jo slikt automatisk nå for tiden som du kansje har merket, så er åpen stortsett alti for deg snuppa mi [:D]

GID KLEM



hehe nei tror ikke alt bør skrives her inne nei... kan ikke helt skjønne hvorfor[:-][8D]

hehe godt det ikke bare blir jeg som er urolig den dagen da.. har sånn skrekk blanda fryd i meg nå for timen ja.. hehe

tusen takk snuppa mi for att du støtter meg masse i denne perioden her..
klem
 
hehe kommer alti til å være der for deg snuppsi, vi er jo som sjelevenner på en måte for våre sjeler blandes jo temmelig ofte hehe

Ja montro hva folk her inne hadde trudd om oss i fall vi skulle nevne alt som vi skravler om osv [8D]

Du e jo der for meg også når jeg har det tungt osv så er så innmari glad for at du er der når jeg å trenger det.


Gid klem
 
Hehe de hadde trodd vi var gale og med mere.. hehe
 
hehe ja det tror jeg å at de hadde trudd [8D]
 
Hei. Veldig lei meg for det vonde dere har vært og går igjennom nå.
Tenkte jeg bare skulle legge igjen noen ord til deg..... for jeg tror jeg vet litt hvordan du/dere har det i denne vonde tiden. Fødte selv tvillinger i uke 23+5, september 08, ihvertfall etter over normalen lang prøving. Jeg var i dvale i flere mnd. Men ble gravid igjen i februar 09. Og har nå ei lita nydelig jente på 6mnd i tillegg til tvillingene.

Beste rådet mitt er å prate om det så mye du kan. Ta de med deg og ikke la være å nevne de om det føles naturlig for deg. Det er dine barn uansett. Også ønsker jeg deg masse lykke til[:)].
*klem*
 
Ja da har vi fått en ny baby i hus.. hehe han har 4 bein og lang hale prøver og si voff men høres ikke ut som voff.. vant til store hunder jeg.. som virkelig sier voff... hehe

så nå sitter jeg her og venter på att gubben kommer hjem er oppe hos naboen han... etterlyst han for jeg må ut og gjøre en ting men vill ikke ta med bikjene.. minsten spøy i traktoren i dag.. matfar glemte att han hadde spist frokost så den kom oppi retur.. hehe..

merker jeg har glemt litt hvordan det er og ha valp i hus ja.. hehe. men ordner seg nok bare den andre blir frisk og normal igjen..
 
ORIGINAL: TonjeJenta

Hei. Veldig lei meg for det vonde dere har vært og går igjennom nå.
Tenkte jeg bare skulle legge igjen noen ord til deg..... for jeg tror jeg vet litt hvordan du/dere har det i denne vonde tiden. Fødte selv tvillinger i uke 23+5, september 08, ihvertfall etter over normalen lang prøving. Jeg var i dvale i flere mnd. Men ble gravid igjen i februar 09. Og har nå ei lita nydelig jente på 6mnd i tillegg til tvillingene.

Beste rådet mitt er å prate om det så mye du kan. Ta de med deg og ikke la være å nevne de om det føles naturlig for deg. Det er dine barn uansett. Også ønsker jeg deg masse lykke til[:)].
*klem*


hei snuppis.. fikk med meg ang tvillingene dine og blei lei meg når jeg så hvordan det blei.. husker ikke hvor lenge dere prøvde jeg men har jo vært her inne en stund som du ser hehe... nydlig jente du har foresten...

jeg snakker masse om de til de jeg tør og si noe til enda.. hehe men kommer nok mere og mere ut til slutt ja.. men har mange barn jeg men de har da 4 bein og haler og sier både voff mjau mææææ (geit) og mø.. eller er matmor for de da...

klem
 
Back
Topp