Ja, hvis ikke er det kriseTypisk at mensen klusser med mye rart!
Jeg er på høyeste dose
Mulig jeg må bytte til Mounjaro etter hvert. Men det er så dyrt jo!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hvis ikke er det kriseTypisk at mensen klusser med mye rart!
Jeg er på høyeste dose
Mulig jeg må bytte til Mounjaro etter hvert. Men det er så dyrt jo!Hvordan er det med matlysten og sånt nå, mens du er på høyeste dose?Ja, hvis ikke er det kriseJeg er på høyeste dose
Mulig jeg må bytte til Mounjaro etter hvert. Men det er så dyrt jo!
Den har vært helt i sjakk, inntil de to siste ukeneHvordan er det med matlysten og sånt nå, mens du er på høyeste dose?
Har mer lyst på mat nå, og gir fortere inn for cravings 
Food noise er så krevende!!Den har vært helt i sjakk, inntil de to siste ukeneHar mer lyst på mat nå, og gir fortere inn for cravings
![]()
Så målet ut sommeren: Ta det med ro og nyte livet!! 
Hei! Joa, det går greitHvordan går det med deg?![]()
Det har visst stoppet opp helt. Jeg må legge inn mer aktivitet. Eller gå på en eller annen form for diett eller faste, for å se om det kickstarter noe. Et siste forsøk før jeg spør legen om jeg kan bytte over til mounjaro for å bli kvitt de 15 kg som er igjen 
Dette er noe av det viktigste. Så flottMen jeg er heldigvis ikke misfornøyd med meg selv lenger

Det er jo veldig flott at vekta holder seg stabil i det minste! Og veldig bra at du ikke er misfornøyd med deg selvHei! Joa, det går greitHar ikke gått ned noe siden april egentlig. Driver bare å vipper mellom 79 og 80
Det har visst stoppet opp helt. Jeg må legge inn mer aktivitet. Eller gå på en eller annen form for diett eller faste, for å se om det kickstarter noe. Et siste forsøk før jeg spør legen om jeg kan bytte over til mounjaro for å bli kvitt de 15 kg som er igjen
Men jeg er heldigvis ikke misfornøyd med meg selv lenger
SV: 99,7 kg
NV: 80,4 kg
MV: 65 kg
Ble operert på mandag, er derfor fortsatt ikke kommet meg helt i form enda
Kan ta Wegovy som planlagt i morgen har jeg fått beskjed om.God bedring, gallestein er fælt!Oppdatering!!!
Da har jeg blitt operert for gallesteinBle operert på mandag, er derfor fortsatt ikke kommet meg helt i form enda
Har ikke tatt Wegovy på 2 uker nå. Det har ikke vært noe problem. Har svært lite matlyst. Og sover mesteparten av dagen, før mann og barn er hjemme. Da prøver jeg å være sammen med dem så mye som mulig
Kan ta Wegovy som planlagt i morgen har jeg fått beskjed om.
NV: 79,6 kg
Huff jaGod bedring, gallestein er fælt!
Er sykemeldt enda en uke til. Tok også siste dosen fra Wegovy sprøyten jeg hadde. Jeg skal snakke med fastlegen om å bytte til mounjaro. Spent! 
Håper mounjaro gir ønsket effektHuff jaEr sykemeldt enda en uke til. Tok også siste dosen fra Wegovy sprøyten jeg hadde. Jeg skal snakke med fastlegen om å bytte til mounjaro. Spent!
![]()

Operert for gallestein, eller fjernet de galleblæra? Ikke noe gøy det nei, jeg kan spise lite fett etter operasjonen. Blir litt kjedelig kost. Men men. Bedre enn gallesteinsanfall.: Jeg fikk faktisk pankreatitt (bukspyttkjertelbetennelse) og holdte på å dø. Var da jeg bestemte meg for å fjerne galleblæra.. Lykke til post op! Og med videre slankingOppdatering!!!
Da har jeg blitt operert for gallesteinBle operert på mandag, er derfor fortsatt ikke kommet meg helt i form enda
Har ikke tatt Wegovy på 2 uker nå. Det har ikke vært noe problem. Har svært lite matlyst. Og sover mesteparten av dagen, før mann og barn er hjemme. Da prøver jeg å være sammen med dem så mye som mulig
Kan ta Wegovy som planlagt i morgen har jeg fått beskjed om.
NV: 79,6 kg
Fjernet galleblæren jaOperert for gallestein, eller fjernet de galleblæra? Ikke noe gøy det nei, jeg kan spise lite fett etter operasjonen. Blir litt kjedelig kost. Men men. Bedre enn gallesteinsanfall.: Jeg fikk faktisk pankreatitt (bukspyttkjertelbetennelse) og holdte på å dø. Var da jeg bestemte meg for å fjerne galleblæra.. Lykke til post op! Og med videre slanking![]()
Da får jeg tømt meg.
Det får gå. Gir Wegovy en siste sjanse. Har 3 uker igjen på den. Etter det er det rett på Mounjaro. Har fått resept av fastlegen 
Det får gå. Jeg er fornøyd
Ser ut som noe har løsnet. Nå er vekta lavere enn det jeg var ved min første graviditet. 3-4 kg til, så skal jeg prøve brudekjolen min 
Jeg skal få mensen om 2 dager. Jeg har hatt sykt mye cravings siden midten av forrige uke. Tok min første dose Mounjaro på fredag. Men hadde vel allerde gått opp litt til da.
Under 80 er greit.. men over? Nei nei nei. Skjerpings!
Skal snakke med legen om jeg allerede kunne tatt 5 mg neste uke. Også få ny resept. Hadde hjemmekontor i går, og småspiste hele dagen
Tørr nesten ikke veie meg engang. Men det MÅ jeg. Jeg må vite hvor mye den småspisingen ødelegger for meg. Det er viktig at jeg innser det.