Fikk mensen i dag, og vekten viste 86,5 kg.... 1,2 mer enn forrige onsdag 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kommer nok ikke til å øke dose med det samme, da prisen på Wegovy har gått opp
2,4 koster nå 3189 kr. Med ferie planlagt i mars tror jeg at jeg holder meg på 1,7 til vi er hjemme igjen fra ferien
Takk som spørHvordan går det med deg?![]()
Ikke har det vært noe vektnedgang heller. Snakket med fastlegen og ble enig om å øke dose til 2,4 mg (høyeste), da jeg ikke har gått ned noe på 11 uker. Gikk ned kun den første uken på 1,7 mg.Synes du har vært tålmodig som ikke har gått ned på 11 uker. På tide å øke dosen ja, krysser fingrene for at det gir ønsket resultat for degTakk som spørHar gått i ett hele julen. Rett etter nyttår har jeg jobbet en god del også, er nå hjemme med sykt barn
Ikke har det vært noe vektnedgang heller. Snakket med fastlegen og ble enig om å øke dose til 2,4 mg (høyeste), da jeg ikke har gått ned noe på 11 uker. Gikk ned kun den første uken på 1,7 mg.
Vipper mellom 85-86På tide å øke dosen ja, for nå tenker jeg på mat oftere. Blir også fortere sulten.

Det har ikke skjedd på mange år. Blir fortere mett og holder meg mett lengre og. Intet nytt å melde uten om det
Hva skjeeeer her?! 
Mensen er rett rundt hjørnet, så regner med at jeg går litt opp neste uke. Kanskje
I går var faktisk første gang på Wegovy reisen at jeg var så kvalm at jeg faktisk brakk meg flere ganger rett etter middag
Det varte ikke lenge. 15 -20 min tror jeg. En runde på do, og alt var fint igjen
Jeg hadde jo ikke vært på do, og var derfor ganske så mett helt siden lunsj på jobben. Så jeg var ikke overrasket Heiaheia!!83,3 i dag tidligMensen er rett rundt hjørnet, så regner med at jeg går litt opp neste uke. Kanskje
I går var faktisk første gang på Wegovy reisen at jeg var så kvalm at jeg faktisk brakk meg flere ganger rett etter middag
Det varte ikke lenge. 15 -20 min tror jeg. En runde på do, og alt var fint igjen
Jeg hadde jo ikke vært på do, og var derfor ganske så mett helt siden lunsj på jobben. Så jeg var ikke overrasket
Tok fjerde dosen på fredag, og har derfor på 3 uker gått ned 2,7 kg. Det er jeg veldig fornøyd med
SV: 99,7 kg
NV: 83,3 kg
MV: 65 kg
MEN, jeg har fått mensen, så dette hadde jeg forventet. For se hva vekten viser på fredag/lørdag 
Veldig fornøyd med det! De siste 2-3 dagene har jeg hatt litt vondt i beina. Fra livet og ned. Spesielt lår og legger. Føles litt som urolige ben, men ikke helt. Det er litt vondt også. Skal få mensen i morgen, så håper det er grunnen og ikke noe annet
Kroppen brukte litt tid til å venne seg til 2,4, men jammen går det fort nå. Men jeg har lagt inn mye arbeid selv og. Kjører 16:8 nå, og ser at det hjelper veldig mye
Her har vekten vært litt opp og ned. På det laveste var det 79,2. Men sånn generelt har jeg ligget på 79,6 siden 26 mars Hei! Takk som spørHvordan går det med deg?
Her går det kjempefint. Vekten står litt stille. Gått litt opp. Vipper mellom 80-81 i litt over en uke. Søtsuget er litt tilbake, er derfor litt redd for at kroppen har vent seg til dosen Typisk at mensen klusser med mye rart!Hei! Takk som spørHer går det kjempefint. Vekten står litt stille. Gått litt opp. Vipper mellom 80-81 i litt over en uke. Søtsuget er litt tilbake, er derfor litt redd for at kroppen har vent seg til dosen
Håper det kun er pga mensen om 2 dager. Får bare vente å se
Ingen bivirkninger