Min Wegovy reise

Har ikke gått ned noe som helst de siste 4 ukene. Føler ikke 1,7 har hatt no særlig effekt på meg egentlig :arghh: Kommer nok ikke til å øke dose med det samme, da prisen på Wegovy har gått opp :dead: 2,4 koster nå 3189 kr. Med ferie planlagt i mars tror jeg at jeg holder meg på 1,7 til vi er hjemme igjen fra ferien

SV: 99,7 kg
NV: 85,8
MV: 65 kg

Vekten i dag viste 86 kg :rolleyes: Uten dobeøsk. Så ligger helt sikkert på 85,8 slik som forrige uke. Kjedelig dette her. Fastlegen sa jeg skulle legge inn litt mer fysisk aktivitet. Hun ønsker ikke å øke dose riktig enda. Og jeg er enig. Så vi prøver oss litt frem. Jeg blir jo fort mett, så det er klart at dosen ikke har mistet effekten. Får se når det løsner da. Dette begynner å bli ganske demotiverende :meh:

NV: 86 kg

Last edited:
Det er jo veldig vanlig med platå :dead: Men så lenge da :arghh: håper du får til å øke aktivitetsnivået litt og at det hjelper ❤️
I teorien skal man jo gå ned så lenge kaloriene inn er mindre enn kaloriene ut :sorry:
God jul ❤️

Hvordan går det med deg? :Heartred
Takk som spør :) Har gått i ett hele julen. Rett etter nyttår har jeg jobbet en god del også, er nå hjemme med sykt barn :hungover: Ikke har det vært noe vektnedgang heller. Snakket med fastlegen og ble enig om å øke dose til 2,4 mg (høyeste), da jeg ikke har gått ned noe på 11 uker. Gikk ned kun den første uken på 1,7 mg.

Vipper mellom 85-86 :) På tide å øke dosen ja, for nå tenker jeg på mat oftere. Blir også fortere sulten.

Takk som spør :) Har gått i ett hele julen. Rett etter nyttår har jeg jobbet en god del også, er nå hjemme med sykt barn :hungover: Ikke har det vært noe vektnedgang heller. Snakket med fastlegen og ble enig om å øke dose til 2,4 mg (høyeste), da jeg ikke har gått ned noe på 11 uker. Gikk ned kun den første uken på 1,7 mg.

Vipper mellom 85-86 :) På tide å øke dosen ja, for nå tenker jeg på mat oftere. Blir også fortere sulten.
Synes du har vært tålmodig som ikke har gått ned på 11 uker. På tide å øke dosen ja, krysser fingrene for at det gir ønsket resultat for deg :Heartred

Og der løsna det :smiley-bounce016

Endelig gått ned litt. Ingen bivirkninger etter økt dose. Eller jo.. jeg går på do hver dag nå! :dance008 Det har ikke skjedd på mange år. Blir fortere mett og holder meg mett lengre og. Intet nytt å melde uten om det :)

NV: 85,3 kg

Altså.. - 1,6 kg på en uke :wideyed: Hva skjeeeer her?! :woot:
Utenom det: jevnlig dobesøk, hender det er pause på 2-3 dager. Men ingenting voldsomt slik som før. Ingen særlige bivirkninger. Blir småkvalm innimellom. Men helt overkommelig :)

NV: 83,7 kg

Totalt: -16 kg

83,3 i dag tidlig :smiley-bounce016 Mensen er rett rundt hjørnet, så regner med at jeg går litt opp neste uke. Kanskje :confused005 I går var faktisk første gang på Wegovy reisen at jeg var så kvalm at jeg faktisk brakk meg flere ganger rett etter middag :sick006Det varte ikke lenge. 15 -20 min tror jeg. En runde på do, og alt var fint igjen :happy093Jeg hadde jo ikke vært på do, og var derfor ganske så mett helt siden lunsj på jobben. Så jeg var ikke overrasket :) Tok fjerde dosen på fredag, og har derfor på 3 uker gått ned 2,7 kg. Det er jeg veldig fornøyd med :D

NV: 83,3 kg

83,3 i dag tidlig :smiley-bounce016 Mensen er rett rundt hjørnet, så regner med at jeg går litt opp neste uke. Kanskje :confused005 I går var faktisk første gang på Wegovy reisen at jeg var så kvalm at jeg faktisk brakk meg flere ganger rett etter middag :sick006Det varte ikke lenge. 15 -20 min tror jeg. En runde på do, og alt var fint igjen :happy093Jeg hadde jo ikke vært på do, og var derfor ganske så mett helt siden lunsj på jobben. Så jeg var ikke overrasket :) Tok fjerde dosen på fredag, og har derfor på 3 uker gått ned 2,7 kg. Det er jeg veldig fornøyd med :D

NV: 83,3 kg
Heiaheia!!

84,6 kg to dager før veiedag :arghh: MEN, jeg har fått mensen, så dette hadde jeg forventet. For se hva vekten viser på fredag/lørdag :shy:

Har ikke fått oppdatert her inne på en stund. Men her går det fint :) Vekten synker, men mye av jobben må jeg gjøre selv. Må kontrollere hva jeg spiser og når jeg spiser. Før kunne jeg spise alt med måte. Det gjør jeg enda selvsagt, men også det lille ekstra. Spiser jeg litt mer den ene uka, så syns det godt på vekten :rolleyes: Per nå veier jeg 83. Gleder meg veldig til å være nede på 80!

NV: 83 kg

Vekten vipper litt mellom 82,2-82,6 kg :happy093 Veldig fornøyd med det! De siste 2-3 dagene har jeg hatt litt vondt i beina. Fra livet og ned. Spesielt lår og legger. Føles litt som urolige ben, men ikke helt. Det er litt vondt også. Skal få mensen i morgen, så håper det er grunnen og ikke noe annet :rolleyes:

NV: 82,6 kg

-1,3 siden forrige uke :wideyed: Kroppen brukte litt tid til å venne seg til 2,4, men jammen går det fort nå. Men jeg har lagt inn mye arbeid selv og. Kjører 16:8 nå, og ser at det hjelper veldig mye :)

NV: 81,3 kg

Totalt ned: -18,4 kg

Glemte å oppdatere! Vekten viste 81,1 på fredag. I dag viste den 80,9 kg :happy093

NV: 80,9 kg

Oi. Har helt glemt å oppdatere her! Trodde jeg gjorde det forrige uke, men det gikk visst i glemmeboken :schocked028 Her har vekten vært litt opp og ned. På det laveste var det 79,2. Men sånn generelt har jeg ligget på 79,6 siden 26 mars :) Under 80 tallet er bra.

NV: 79,6 kg

Hvordan går det med deg?
Hei! Takk som spør :love017 Her går det kjempefint. Vekten står litt stille. Gått litt opp. Vipper mellom 80-81 i litt over en uke. Søtsuget er litt tilbake, er derfor litt redd for at kroppen har vent seg til dosen :oops: Håper det kun er pga mensen om 2 dager. Får bare vente å se :) Ingen bivirkninger

Hei! Takk som spør :love017 Her går det kjempefint. Vekten står litt stille. Gått litt opp. Vipper mellom 80-81 i litt over en uke. Søtsuget er litt tilbake, er derfor litt redd for at kroppen har vent seg til dosen :oops: Håper det kun er pga mensen om 2 dager. Får bare vente å se :) Ingen bivirkninger
Typisk at mensen klusser med mye rart!

Back
Topp