Oi.. 79,6 kg 
Deilig at jeg ikke har gått opp, men ned! Skal være flink denne helgen. Det har jeg lovet meg selv

Deilig at jeg ikke har gått opp, men ned! Skal være flink denne helgen. Det har jeg lovet meg selv

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mounjaro 2,5 ser ut til å funke som Wegovy 2,4. Mer eller mindre. Jeg blir jo sulten og fysen på mat. Men jeg blir like fort mett. Så jeg tenker at å øke dosen vil virkelig gjøre susen. Har enda en dose igjen av 2,5 da.
Så jeg vet ikke om jeg får økt dose om 2 uker. Kanskje jeg må ta pause? Men det er jo ikke sprøytene som forårsaker det
ja ja. Får vente å se. Den tid den sorg. Skal ta MRCP neste uke. Om jeg får anfall igjen blir jeg lagt inn med det samme.
i dag var vekten 79,2. Nå tok jeg jo litt mer enn 2,5 mg i natt. Det pleier å være en del igjen i sprøyta etter siste dose. Så jeg tok resten og. Får se hvordan effekten er resten av uka
Enn så lenge går det greit. For denne dosen koster «kun» 300 kr mer enn Wegovy. MEN, hvis jeg skal øke igjen, skal jeg søren meg få skrevet ut den høyeste dosen!Jeg har kikket litt i dagboken din, og skjønner at det går litt opp og ned i perioder. Så ville bare kommentere for å si at 20kg er sykt bra! Sånn, det var 20% av kroppsvekten din når du startetJeg er tidenes jojoi dag var vekten 79,2. Nå tok jeg jo litt mer enn 2,5 mg i natt. Det pleier å være en del igjen i sprøyta etter siste dose. Så jeg tok resten og. Får se hvordan effekten er resten av uka
Har fått økt dosen og. Så neste dose blir 5 mg.
En ting som «plager» meg litt er at jeg helt siden jeg begynte på Wegovy aldri har fått utskrevet høyeste dose, så jeg kan klikke meg frem til lavere dose. Når jeg ba om bytting til Mounjaro spurte jeg om dette. Fastlegen sa at vi først kunne starte med 2,5 mg, for å se om jevnt det heletatt kler M. Også kunne vi kjøre klikksystemet. Fikk økt dose i dag, men ikke sprøyte med høyere dose. Fikk resept på 5 mgEnn så lenge går det greit. For denne dosen koster «kun» 300 kr mer enn Wegovy. MEN, hvis jeg skal øke igjen, skal jeg søren meg få skrevet ut den høyeste dosen!
SV: 99,7 kg
NV: 79,2 kg
MV: 65 kg

Hittil har jeg ikke hett noe bivirkninger på sprøyta. Heller ikke nå