Hei Rainbow Baby, glad jeg fant dagboka di! Føler meg veldig alene på Wegovy reisen min, og på andre forum er der ikke lov å skrive om dosering, og da dør sånne tråder fort ut! Jeg fikk også barn i 2023, og satt igjen med veldig mange ekstra i etterkant… hadde bygd seg opp ekstra kg før den tid også da, skal nevnes.Opplever at jeg er ganske lik deg, spiste heller ikke så usunt (sjelden godteri, brus potetgull etc), men spiste gjerne store porsjoner! Glad i god mat!
Jeg satt igjen med 92,5 kg på mine 166 cm. Hadde svangerskapsdiabetes. Min normalvekt frem til jeg var 32/33 år var 65/70 kg +\-
Starta med W 1 Mai i år, og jeg var nok en av de heldige som fikk umiddelbar effekt! Allerede på laveste dose gikk jeg ned ca 1 kg i uka. Jeg har aldri kommet høyere enn dose på 0,7 ml, men går fortsatt ned 0,7-1kg per uke.. så full uttelling her! Er nå 69 kg, som gir ett vekttap på 23,5 kg. Målet er nedre 60 tallet (det var opprinnelig 75, men siden effekten er så god så kjører vi på litt mer) Har du merket noen bivirkninger? Kjente du noe forskjell på lavere doser? Hilsen Line