Min Wegovy reise

Synes du er flink jeg :) jeg startet med 0.5 på lørdag , er det slik at den holder i 4 uker ?leste at noen kjøper ekstra sprøyter
Tusen takk! :shy: Det hjelper å høre :Heartred

Sprøyta varer i fire uker ja. Mange deler opp dosen. De kjøper f.eks 1mg sprøyten og teller klikk til 0,25. Da varer sprøyta i 16 uker :)

Tusen takk! :shy: Det hjelper å høre :Heartred

Sprøyta varer i fire uker ja. Mange deler opp dosen. De kjøper f.eks 1mg sprøyten og teller klikk til 0,25. Da varer sprøyta i 16 uker :)
Men, er det ikke sånn at sprøyta må brukes innen 6 uker? Eller må man da ha den i kjøleskap? :D

Men, er det ikke sånn at sprøyta må brukes innen 6 uker? Eller må man da ha den i kjøleskap? :D
Jeg tror at så lenge den ligger i kjøleskapet, så skal det nok gå greit ;) Nå har jeg ikke gjort dette selv da, men leser på Facebook gruppa og på KG at de som bruker klikksystemet har den godt over 6 uker :D

Det jeg synes er litt skremmende er at jeg ikke har noe matlyst .startet på 0.5 på lørdag og får i meg en propud shake til lunsj også i går kveld spiste jeg 1 skive røkt laks og 1 egg til middag

Har brukt 11 sprøyter av 1 mg. Skal ta min 12 nå på fredag. Tenker jeg øker fra neste uke. Merker at effekten 1mg er blitt mindre nå :depressed: Har hatt veldig god effekt av 1mg. Hadde så lyst til å bli på den enda litt lengre. Hvis kroppen ikke er helt klar for 1,7 er det jo bare å bytte tilbake til 1 :)

Fikk ikke oppdatert på fredag, da det har gått i ett sett på jobben. Jobbet hele helgen :dead: MEN... kan oppdatere med at det ikke var så fristende å legge inn nye tall, da jeg ikke gikk ned 400g men OPP :crybaby2Vekten viste 90,8 på fredag. Ja ja.. Ikke noe å gjøre med det. Har stort sett prøvd å være mest mulig aktiv. Og ikke overdrive med maten. Det har gått i vanlig fin kost, med relativ lite junk og godsaker :dontknow Ingen krise.. men hadde håpet på å bikke under 90 tallet :sorry:

SV: 99,7 kg
NV: 90,8 kg
MV: 65 kg
Ja da er du nok klar for å øke dosen. Men kjedelig er det å må opp til 1,7 mg. Kan det være mensen eller annet som der har gjort du er gått opp… Jeg må ta ut ny sprøyte til helgen og veldig usikker på dosen, da ønsket mitt også er å kunne bli på 1 mg.

Ja da er du nok klar for å øke dosen. Men kjedelig er det å må opp til 1,7 mg. Kan det være mensen eller annet som der har gjort du er gått opp… Jeg må ta ut ny sprøyte til helgen og veldig usikker på dosen, da ønsket mitt også er å kunne bli på 1 mg.
Fullt mulig. Det har skjedd før. I natt fikk jeg mensen, og i morges viste vekten 90,1 :woot: Pluss jeg hadde ikke vært på do på typ 4 dager. Og det var jeg i går.. 3 ganger :hilarious:

Jeg skal en siste dose av 1mg i morgen. Har SÅ mange tanker rundt opptrapping. :think005 Enda en runde på 1mg.. eller trappe opp til 1.7? Det eneste som gjør at jeg får lyst til å trappe opp er at det går litt tregt.. Jeg har gått på Wegovy siden 15 april, og kun gått ned i underkant av 10 kg :arghh:
Men hvis jeg tenker meg GODT om, så kanskje effekten av 1mg ikke har dabbet heeelt ut. Jeg tenker jeg venter til midten av neste uke før jeg bestiller ny resept. Til onsdag vet jeg vel om siste dosen hadde effekt eller om den har dabbet helt ut :)

Det jeg synes er litt skremmende er at jeg ikke har noe matlyst .startet på 0.5 på lørdag og får i meg en propud shake til lunsj også i går kveld spiste jeg 1 skive røkt laks og 1 egg til middag
Ja, det kan skje til tider. Da er det viktig at man får i seg mat uansett :) Min kropp stopper til tider opp når jeg ikke spiser nok. Da går jeg ikke ned noe særlig. Andre ganger kan jeg rase ned.. :dontknow

Fullt mulig. Det har skjedd før. I natt fikk jeg mensen, og i morges viste vekten 90,1 :woot: Pluss jeg hadde ikke vært på do på typ 4 dager. Og det var jeg i går.. 3 ganger :hilarious:

Jeg skal en siste dose av 1mg i morgen. Har SÅ mange tanker rundt opptrapping. :think005 Enda en runde på 1mg.. eller trappe opp til 1.7? Det eneste som gjør at jeg får lyst til å trappe opp er at det går litt tregt.. Jeg har gått på Wegovy siden 15 april, og kun gått ned i underkant av 10 kg :arghh:
Men hvis jeg tenker meg GODT om, så kanskje effekten av 1mg ikke har dabbet heeelt ut. Jeg tenker jeg venter til midten av neste uke før jeg bestiller ny resept. Til onsdag vet jeg vel om siste dosen hadde effekt eller om den har dabbet helt ut :)
Samme her, startet i starten av mai og vektnedgang er under 10 kg. Er ikke noen som har kommentert at jeg er gått ned i vekt, så de kilo er ikke synlig heller:rolleyes: Jeg selv ser og merker det:) Har bestemt meg for å ta ut 1 mg. Har nært samme start vekt som deg og ønsker også til normalvekt 65 kg. Dette vil ta tid og kroppen må kunne følge med. Ettersom det vil ta en god stund å gå ned til målet vårt, tror jeg det i lengden er lurt å holde seg så lenge som mulig på 1 mg, da har man doser å øke på.
Ja der løsnet det for deg og tenker det blir mer ned etter mensen:cat: Heia på deg
:gen014 og spent på neste oppdatering

Samme her, startet i starten av mai og vektnedgang er under 10 kg. Er ikke noen som har kommentert at jeg er gått ned i vekt, så de kilo er ikke synlig heller:rolleyes: Jeg selv ser og merker det:) Har bestemt meg for å ta ut 1 mg. Har nært samme start vekt som deg og ønsker også til normalvekt 65 kg. Dette vil ta tid og kroppen må kunne følge med. Ettersom det vil ta en god stund å gå ned til målet vårt, tror jeg det i lengden er lurt å holde seg så lenge som mulig på 1 mg, da har man doser å øke på.
Ja der løsnet det for deg og tenker det blir mer ned etter mensen:cat: Heia på deg
:gen014 og spent på neste oppdatering
Enig! Tenkte på det samme i helgen, og bestilte derfor ny resept på 1mg :) Håper også på at jeg ikke trenger å være så lenge på 1.7 og 2.4 før Mounjaro er på markedet. Mye mer effektiv og rimeligere. Da kommer jeg til å bytte ;)

NV: 90,1 kg

Da.. kan jeg endelig oppdatere med at vekten viser under 90 kg :happy09389,9 kg!!!! Snart ned 10 kg.
Og jeg kan bekrefte at effekten av 1mg ikke har tatt av. Fortsatt mindre sulten. Og blir like fort mett :happy119 Så det var nok lurt å holde seg til denne dosen ja.

NV: 89,9 kg

Da.. kan jeg endelig oppdatere med at vekten viser under 90 kg :happy09389,9 kg!!!! Snart ned 10 kg.
Og jeg kan bekrefte at effekten av 1mg ikke har tatt av. Fortsatt mindre sulten. Og blir like fort mett :happy119 Så det var nok lurt å holde seg til denne dosen ja.

NV: 89,9 kg
Jippi ja ja jippi jippi ja Hvor er det flott. Da kan vi sammen ta neste mål under 85 kg? Jeg står fast på 88,7:( og syns jeg er begynt å få hårtap:( noe du har merket til?
Leste på nett den nye medisinen er blitt godkjent. Så kan håpe den blir tilgjengelig snart.

Ja gjerne! Det er alltid mer motiverende å ha en å følge med ;) Hvor lenge har du vært på 88,7? Jeg har ikke merket noe hårtap pga medisinen nei, men jeg mistet jo så mye etter fødselen :arghh: Har så vidt begynte å vokse ut igjen. Veier du en dag i uken, eller er du som meg? :bag: Jeg veier meg hver morgen :hilarious:

Okay, nå går det fortere i svingene plutselig! :eek: Falt 400g siden i går. Jeg spiser først lunsj på jobben. Så middag når jeg er hjemme. I går var jeg jo stappmett etter halv porsjon. Så effekten av 1mg er der ja! Så glad jeg ikke trappet opp :)
I morgen er det sprøytedag!

NV: 89,5 kg

Da er den ukentlige veie- og sprøytedagen her! Og vekten viste -800g siden forrige uke :happy093.Veeeeldig fornøyd med det. Nå begynner mannen å kommentere det hver eneste dag hvertall :hilarious: Andre tror jeg er litt mer forsiktig med å kommentere ens kropp. En kollega la merke til det noen uker tilbake :) Men vi samkjører vektnedgangen vår til tider. Så hun vet at jeg holder på. Merker det selv på klærne mine. Alt sitter veldig løst nå. Og ansiktet er blitt veldig smalt. Neste delmål: 85! :smiley-bounce022

NV: 89,3 kg

Totalt: -10,4 kg

Nå er det noen minutter siden siste oppdatering. Livet skjedde :hungover: Syke barn i heimen. Og en stykk mamma som var innlagt i 2 dager pga gallestein :inpain: Verste jeg har opplevd. Ville heller føde uten smertestillende igjen. Steinene er ikke tatt ut enda. Jeg blir kalt inn igjen i løpet av uken. Inntil da tar vi en dag om gangen :) Gallesteinsmertene er ikke pga wegovy, for de som lurer. Første gang jeg hadde disse smertene var 7 år siden. Etter det har jeg opplevd det 3 ganger til, med GODE mellomrom. Vekten fortsetter å synke, så her blir det nok 1mg enn så lenge. Har 2 doser igjen av denne pakken. Blir ganske sikkert en runde til ;)

NV: 88,5 kg

Totalt: -11,2 kg

Ja gjerne! Det er alltid mer motiverende å ha en å følge med ;) Hvor lenge har du vært på 88,7? Jeg har ikke merket noe hårtap pga medisinen nei, men jeg mistet jo så mye etter fødselen :arghh: Har så vidt begynte å vokse ut igjen. Veier du en dag i uken, eller er du som meg? :bag: Jeg veier meg hver morgen :hilarious:
Ikke gått ned på en del uker:( veier meg ikke så ofte er mere når jeg føler for det. Orker ikke nedtur og tar det når jeg føler jeg er gått ned. Men veiet meg i dag for var redd jeg hadde gått opp, heldigvis ikke er fortsatt 88,7 kg. Har en dose igjen med 1 mg til helgen. Og etter det må jeg gå opp til 1,7 mg.

Nå er det noen minutter siden siste oppdatering. Livet skjedde :hungover: Syke barn i heimen. Og en stykk mamma som var innlagt i 2 dager pga gallestein :inpain: Verste jeg har opplevd. Ville heller føde uten smertestillende igjen. Steinene er ikke tatt ut enda. Jeg blir kalt inn igjen i løpet av uken. Inntil da tar vi en dag om gangen :) Gallesteinsmertene er ikke pga wegovy, for de som lurer. Første gang jeg hadde disse smertene var 7 år siden. Etter det har jeg opplevd det 3 ganger til, med GODE mellomrom. Vekten fortsetter å synke, så her blir det nok 1mg enn så lenge. Har 2 doser igjen av denne pakken. Blir ganske sikkert en runde til ;)

NV: 88,5 kg

Totalt: -11,2 kg
Synd for dere alle med sykdom. Håper du får tid til deg selv også. Veldig flott med vektnedgangen og heldig du er som fortsatt har effekt av 1 mg.

Ikke gått ned på en del uker:( veier meg ikke så ofte er mere når jeg føler for det. Orker ikke nedtur og tar det når jeg føler jeg er gått ned. Men veiet meg i dag for var redd jeg hadde gått opp, heldigvis ikke er fortsatt 88,7 kg. Har en dose igjen med 1 mg til helgen. Og etter det må jeg gå opp til 1,7 mg.
Høres ut som en god ide å trappe opp ja. Lurt å teste det ut i allefall. Så kan du trappe ned hvis du føler deg uvel :Heartred

Ikke gått ned så veldig mye denne uken. -300gr. Fornøyd med det egentlig. Ikke vært særlig flink til å bruke walkingpad’den den siste tiden, da vi fortsatt har sykdom i hus :dead: I morgen får jeg mest sannsynligvis mensen, og har derfor følt meg oppblåst og umettelig siden i går :hilarious:

NV: 88,2 kg

Back
Topp