Min vei mot mirakelet <3

I dag kom testene fra billigtester (sykt bra leveringstid! Bestilte torsdagskvelden, og i dag lå de i postkassa!! 2 dager det!!).
El-testen ble negativ. Det ble den også torsdag, og i går (testet med bt på torsdag, og CB fredag). De øvrige dagene har det nesten ikke vært noen strek, men da har jeg brukt disse drittestene fra ebay. Testen i dag var noe svakere enn torsdag, og CB sin digitale i går var også negativ. I følge FF skal jeg ha EL denne uken (5 markerte mulige dager). Om testen ikke blir positiv de neste 2 dagene, lurer jeg på om jeg alle rede kan ha hatt el, men gått glipp av det pga disse dårlige testene fra ebay... Men samtidig så har jeg egentlg ikke kjent noe særlig... Ikke hatt el-slim heller... bare creamy i mange dager nå... Æsj, spørs rett og slett om jeg ikke får el denne mnd.. Og om det igjen betyr at syklusen stadig er på bærtur... faen asså! Vil virkelig ikke begynne på pilla igjen! Men frykter det er eneste mulighet nå... Om TR ikke dukker opp på IKM +/- tre-fire dager... da.......
 
Fortsatt ingen positiv el-test... Skulle ønske jeg hadde tempa lengre, slik at jeg hadde noe å gå ut i fra der også... Lurer på om jeg kan ha hatt el... I følge womanlog hadde jeg el på fredag... Men det tror jeg egentlig ikke noe på :p

Blir gal av å vente!!!
 
Jeeeiii! ENDELIG watery utflod!! :p Tendenser til eggehvite vet tappen også! Håååper el er rett rundt hjørnet! Til tross for at det er 3-4 dager over tiden... hmrfs!
 
Yes!!!
Positiv el-test!! Så i morgen skjer det!! Hurra!!!!

Men, har hatt "lite" sex de siste dagene. Dvs, fredag, lørdag og søndag. Men sambo fikk ikke utløsning fredag og søndag... Og i går ble det null sex.... Stakkars mann er syk om dagen, men han står på likevel :p håper bare dette ikke får konsekvenser for babylagingen..!! Denne pp er siste sjangse for å bli gravid før 21.juli....... Herre Gud som jeg ønsker å være gravid før termindagen min...!!!!!!!!!

ImageUploadedByBV Forum1372141474.220202.jpg
 
Yes!!!
Positiv el-test!! Så i morgen skjer det!! Hurra!!!!

Men, har hatt "lite" sex de siste dagene. Dvs, fredag, lørdag og søndag. Men sambo fikk ikke utløsning fredag og søndag... Og i går ble det null sex.... Stakkars mann er syk om dagen, men han står på likevel :p håper bare dette ikke får konsekvenser for babylagingen..!! Denne pp er siste sjangse for å bli gravid før 21.juli....... Herre Gud som jeg ønsker å være gravid før termindagen min...!!!!!!!!!

Vis vedlegget 19916

Å! Så bra med positiv test!! Håper mannen er i form til en skikkelig omgang i kveld da :) lykke til!
 
Å! Så bra med positiv test!! Håper mannen er i form til en skikkelig omgang i kveld da :) lykke til!

Ja, endelig!! :)

Har nå dobbel(trippel? Firpel?)bekrefta det atter en gang :p

ImageUploadedByBV Forum1372167583.506118.jpg


Har sendt sms til gubben, og fikk til svar at "vi kjører på, i kveld skal jeg fylle deg opp!". Måtte selvsagt bli et halvekkelt og tullete svar fra han, men han er iallefall klar :p
 
Nå er sambo på badet, jeg ligger o senga. Vi skal straks lage baby!!! :)


26.06 kl 07.40

Testen fortsatt positiv nå på morgenkvisten. Skal teste litt senere også, for å utelukke at det ikke bare er hormoner som henger igjen fra i går. Fikk hatt oss i gårkveld! :) til tross for at det så ganske mørkt ut en stund. Hurra!!

Tempen har heller ikke gått opp enda. Så enten var vi heldige og fikk litt mere tid på oss enn jeg frykta, eller så blir det ingen el denne mnd.,.
 
I kveld ble el-testen negativ igjen, så i morgen blir det spennende å se om tempen stiger!

Har ikke kjent så veldig mye i dag, annet enn litt tendenser til stikk i magen på høyre side. Har så godt som tørket opp i løpet av dagen, men håper det er et godt tegn!

Har egentlig ikke noe tro på denne pp, siden vi ikke har fått hatt oss så mye som jeg skulle ønske pga sykdom... Men er vi heldige slo vi til i går! ;)

Er usikker på når jeg skal begynne å rege dpo, siden jeg har hatt pos test to dager, og den ble negativ på dag to. Altså både positiv og negativ test på samme dag... Uansett så har vel ikke en dag fra eller til så alt for mye å si, sånn egentlig. Bare enda en unnskyldning til å starte testing tidlig :p

Dette er siste sjangse for å bli gravid før 21.juli... Himmel og hav som jeg gruer meg!!! Håper sånn på å kunne fortelle sambo at jeg faktisk er gravid akkurat den dagen!!! For en glede på en sånn sorgens dag!!! Om jeg klarer å holde meg helt til da er en annen sak :p først må jeg jo faktisk bli gravid da :eek:

Har likevel en stor frykt for å bli gravid, for så å miste igjen...! Tenk om jeg får strek 10.juli, men begynner å blø 21..! Det hadde nok tatt drepen på meg! Orker ikke gå gjennom termindagen uten å få baby og å blø ut et evt nytt foster samtidig...!

Livet ass........... Hvor tråkka jeg så feil at jeg skal straffes så hardt nå..?
 
Tenk om....Tenk om. TENK DA!

Kanskje, muligens, kanskje er det en bitteliten spire inne i magen min nå.
Ei lita tulle med krøller og klissete fingre?
Eller en liten pjokk i overall og ødelagte lekebiler?
Et lite barn.
Mitt barn.
VÅRT BARN!
Som vi har laga sammen...! Som vi skal få følge gjennom oppturer og nedturer hele livet.

Et gull som skal sitte på pappas fang.
En skatt som mamma skal lære å lese og skrive. Vår presang med sløyfe på!

Skrik, snørr og tårer. Oppkast, bæsj og blod. Søvnløse netter og slitsomme dager. Som om jeg ikke er utslitt nok fra før! Likevel er det ingenting jeg heller ønsker meg!

Vi har det veldig fint nå. Mannen og jeg. Vi to. Vi to som så gjerne vil bli tre.
Vi som ønsker mer enn noe annet å bli mor og far. Vi klarer oss fint sammen.
Dagene går, armkroken hans er alltid åpen og middagen står på bordet når han kommer hjem. Vi hjelper hverandre, er der for hverandre. Kjører hit, rusler dit, er slitne her og energifylte der.
Jeg har aldri i min villeste fantasi trodd at man faktisk kan ha det så bra! Likevel...

Mamma. Noens mamma. Noen som trenger meg på en helt annen måte enn en voksen mann - til tross for at han fyller hele mitt hjerte. Om og om igjen. En mann som kysser meg i håret og holder meg hardt når vi legger - hver bidige kveld. Uansett. En mann jeg vasker og bretter klær for med glede. En mann som vil bli noens pappa. Mitt barns pappa. Vårt barn! Vi to!

Kanskje er det en verdifull gave i magen min nå. En gave pappaen gav meg. Ikke fordi jeg ba om det, men fordi han ønsket det. Vi ønsket det. Sammen. Vi tre.

Mamma.... Pappa......Det føles så riktig!!
 
Da har endelig ff markert el i kalenderen min! På cd24! Menmen, bedre seint enn aldri! :p

Fikk dessverre ikke humpa så mye som jeg skulle ønske denne pp, men ser ut som vi fikk lagt inn 4 og 1 dager før el, så kanskje det er et lite håp..

Har kjent litt kileaktige greier på høyre side fra el frem til i dag, og et relativt sterkt stikk midt i magen for 2 dager siden, så regner med det var elsmertene. Krysser fingrene for at vi har greid det! Til tross for liten tro på denne pp...
ImageUploadedByBV Forum1372503532.349261.jpg
 
Det kiler fortsatt i eggstokken...Lurer på hva det kan være... Ikke vondt, og ikke krampe, men jeg kjenner "noe".
Har også hatt tykk, hvit utflod i dag. Aner ikke om det kalles creamy eller sticky, uansett er det mer enn normalt. I tillegg har jeg vært skikkelig oppstoppet de siste dagene. Kjenner jeg må på do, men det kommer liksom ikke noe...Ikke engang etter sjøslaget jeg var på lørdag. Må alltid på do dagen-der-på.. :p

Håper dette er symptomer, selv om jeg bare er 5dpo! Og at jeg ikke kun kjenner ting fordi jeg kjenner etter!!
 
WHAT?!?!?

Jeg oppdaterte nettopp FF til VIP igjen. Og VIPS ble plutselig CD7 grønn, som i eggløsningsgrønn...! Hæ? Hvor kommer dette fra? Er det mulig?? Har ikke engang tatt el-tester dagene før/tett etter. I tillegg er det markert for forventet el-dag en uke ca senere. Mulig ff har resistrert spottingen min som festeblødning..? men 14 dager etter TR og 10 dager FØR forventet el??? NÅ SKJØNNER JEG INGENTING!!! Hvem kan forklare meg dette????

Edit: Ser nå at den er bare "best fertile/conseption day"-grønn, og ikke el-grønn.

PUH! Fikk et lite sjokk der ja! hehe

hva er de gule prikkene på ff? :p
 
De markerer stress på jobben. Egendefinert valg i specifics :)

Aha :) får håpe stresset ikke teller så mye å om set klaffer eller ikke da :) lykke til!
 
I dag har jeg en sånn merkelig følelse på høyre side... Akkurat som under mensen, som om jeg blør fra et åpent sår, men uten øvrige murringer og kramper... Ingen sterk på noen av testene...
Lurer på hva det kan være... 8dpo....dagene går så sent!!!!!!
 
I dag har jeg en sånn merkelig følelse på høyre side... Akkurat som under mensen, som om jeg blør fra et åpent sår, men uten øvrige murringer og kramper... Ingen sterk på noen av testene...
Lurer på hva det kan være... 8dpo....dagene går så sent!!!!!!

Uff... Finner liksom ikke noe god måte å beskrive det jeg kjenner på... Men kanskje at det er en brennende følelse... I hovedsak på høyre side, men det brer seg på en måte innover mot midten også... Føles iallefall som om TR er rett rundt hjørnet...:(
 
12 dpo. Negativ test. Ikke engang skyggestrek....

Har kjent veldig mye rart i magen siden el. Liksom som om el pågår hele tiden. "Kløe/kiling" på høyre side som etter hvert gikk over til en brennende følelse. Tendenser til vondter når jeg snur/beveger meg fort, men ellers egentlig ingenting. Og for alt jeg vet, er det slik det kjennes ut i en fruktbar kropp. Har jo gått på pilla i 12 år, så aner egentlig ikke hva som er nytt og spennende i forhold til graviditet og hva som egentlig bare er vanlig å kjenne på i en syklus...

To dager til IKM. Kan fortsatt ha en litt håp, men det har jeg vel egentlig ikke...

Skulle ønske jeg kunne se på grafen min og vite at jeg var gravid :p men det kan jeg jo ikke.... Blæ!!

Dessuten, sex en dag før el denne pp. Da skal vi allefall hatt superflaks...! Men jeg håper!! Vil!!!

ImageUploadedByBV Forum1373287768.428855.jpg


Noen som kan lese noe ut i fra denne eller? :p
 
Jeg er gravid!!!!!! :D

Har iallefall fått et par positive tester i dag. Så nå krysser jeg alt som krysses kan for at spira klorer seg fast i ca 8 mnd til!!!!!!!!!!!

GRAVID!!!!!! :D

Og overlykkelig!!! Kanskje blir måneden jeg har grudd meg til i 5 mnd en fin måned likevel :) kanskje kan vi glede oss over et nytt liv heller enn å gråte over et tapt barn...!! :)
 
Gratulerer så mye! Gleder meg til å se deg i mars ;)

Apper <3
 
Gratulerer <3
 
Back
Topp