Min vei mot mirakelet <3

voksne har lavere tempeatur enn barn :)
jeg måler også rundt 36.5, lavere før el og høyere etter el

tar du tempen i munn eller bak?
For tar du tempen i munn og skal sammenligne med om du har feber eller ikke, så skal man legge på 0,5 grader, da får man den "virkelig" temperaturen

Takk for den infoen! Måler i munnen. Har hørt at om man måler under armen skal man legge på 0,5 grader, men visste ikke det om munnen også. Er visst ikke bare bare denne babylaginga! :p

Men termometeret mitt viser farenheit også... Så bruker en konverter på nett. Skulle liksom gå an å endre måleenhet ved å trykke inn on-knappen i 2 sekunder, men da skrur den seg bare av :p er heeelt på bærtur jeg! :p
 
Takk for den infoen! Måler i munnen. Har hørt at om man måler under armen skal man legge på 0,5 grader, men visste ikke det om munnen også. Er visst ikke bare bare denne babylaginga! :p

Men termometeret mitt viser farenheit også... Så bruker en konverter på nett. Skulle liksom gå an å endre måleenhet ved å trykke inn on-knappen i 2 sekunder, men da skrur den seg bare av :p er heeelt på bærtur jeg! :p


jeg synns å huske at jeg plagdes fælt med å få den over på celcius jeg også... En tror jeg klarte det til slutt med å holde inn litt lengre.. Husker ikke helt :p
 
I dag kom den... Den knekken jeg har "venta" på og frykta...
Jeg orket ikke være på jobb, så gikk hjem kl 10. Har bare ligget i senga. Ikke grått, bare ligget....

På onsdag var vi i hjembygda. Svigers (som bor i utlandet) er hjemme (ikke vært hjemme siden jul, da vi fortalte om at jeg var 3mnd på vei...) så vi var der på besøk en tur... Sambo gikk ut for å klippe plenen, og jeg ble sittende på kjøkkenet sammen med svigermor. Bare så det er sagt, så er hun en super dame som jeg liker veldig godt, så har INGEN problemer med å være alene med henne, heller tvert i mot! :) men da tok hun det opp. For første gang... Hun lurte bare på om det går bra med meg etter alt som har hendt. Jeg svarte at joda, det går opp og ned. Og så sa hun at jeg måtte ta vare på meg selv osv. Selv mistet hun tre ganger etter nr 1 og var sikker på hun ikke kunne få flere, men nå har hun 4. Ikke noe særlig mer, for da kom tantebarna våre dansende.

Når vi kom hjem angret jeg så fælt på at jeg ikke fortalte henne hvordan jeg egentlig har det. At jeg gråter mye, at jeg føler meg så alene, at sambo - sønnen hennes ikke sier noe særlig, at vi faktisk har mistet enda en gang, at legen fant sorte prikker i livmoren min som jeg ikke vet hva er, at jeg sliter med sorgen, verdens mest ensomme sorg. At jeg hater å gå på jobben, fordi assistenten min er gravid og har termin 25.juli (min var 21.), at jeg gruer meg til juli, at jeg har det skremmende vondt, at jeg sjelden føler genuin glede om dagen, at jeg synes synd på meg selv, at jeg ikke blir gravid fort nok, og om det skjer så mister jeg nok bare...

Jeg har så mange tanker!! Og et desperat ønske om å være gravid igjen! Og jeg ønsker meg så gjerne at vi er to som kan glede oss over en evt graviditet. Sånn er det ikke... Da jeg testet positivt i april ble verken jeg eller sambo spes glade. Ikke fordi vi ikke ønsker oss å bli gravide!! Men fordi vi begge er redd for at det kan gå galt. Og det gikk galt... Hva om det skjer igjen?? Jeg vil så gjerne at vi kan glede oss over det som skjer! At vi kan se fremover! At vi kan laste ned gravidappen igjen og følge spiren vår dag for dag. Sambo sier han ikke tørr å glede seg før uke 16. Jeg syns det er så vondt og evt måtte gå 15 uker i stillhet som gravid før vi tørr å snakke noe særlig om det.. Jeg håper at ting forandrer seg om jeg blir gravid igjen. Jeg tror faktisk ting gjør det.

Men akkurat nå er alt bare håpløst. Jeg ligger i senga, og her vil jeg ligge resten av dagen....! Selv om huset ser ut som en slagmark og jeg hadde store planer om å rydde og vaske til helga i dag.... Jeg blir nok i senga....
 
Uff, så trist at du har det sånn.. Vet ikke hva jeg skal si, men sender deg en god klem! Er lov å være lei seg, håper du kan snakke med noen om det!
 
Føler med deg.. har hatt mange slike dager selv.. har samme forhold til svigermor jeg også, og hun også opplevde en dødfødsel, men jeg heller klarer ikke. Snakke med henne om akkurat hvordan jeg har det.. Svarer veldig likt som deg..

dette er vanskelig og jeg beklager at jeg ikke harn noen råd til deg:-/ men vit at du ikke er alene om å føle det slik <3
 
Nå har jeg sittet her og lest gjennom dagboka de og jeg sitter her med klump i halsen på både dine og andres vegne. Sender dere alle en klem og ønsker dere masse lykke til videre med alt og håper at dere blir fort gravide og får en liten skatt snart.
 
Føler med deg.. har hatt mange slike dager selv.. har samme forhold til svigermor jeg også, og hun også opplevde en dødfødsel, men jeg heller klarer ikke. Snakke med henne om akkurat hvordan jeg har det.. Svarer veldig likt som deg..

dette er vanskelig og jeg beklager at jeg ikke harn noen råd til deg:-/ men vit at du ikke er alene om å føle det slik <3

Det er godt å vite at man ikke er alene her i verden, men samtidig vondt å vite at andre har det like ille (og enda verre) enn meg. Man burde slippe å oppleve sånt! Er så irriterende å vite at noen blir gravide uten å engang ville det, mens andre må kjempe lenge for å få det til...men vi skal nok lykkes en dag vi også! :)
 
Nå har jeg sittet her og lest gjennom dagboka de og jeg sitter her med klump i halsen på både dine og andres vegne. Sender dere alle en klem og ønsker dere masse lykke til videre med alt og håper at dere blir fort gravide og får en liten skatt snart.

Tusen takk for gode ord og klem. Sender en klem tilbake og håper du har en fin kveld! :)
 
Tusen takk for gode ord og klem. Sender en klem tilbake og håper du har en fin kveld! :)


Bare hyggelig det vettu :) takker for det :)
 
Nei nå altså! Nå forstår jeg ingen ting!!

Har vært kvalm og dårlig de siste dagene. Egentlig helt siden mensen 4.juni men har forverret seg den siste uka. I dagtidlig kjente jeg at det "rant litt" (sorry!!), så noterte det som watery sammen med negativ el-test i FF. Da var utfolden forøvrig kvit/blank.
Men nå var jeg akkurat på do, og da la jeg merke til at utfloden min plutselig var litt rosaaktig. Så ikke blodspor, bare litt endret farge på papiret liksom...

Har aldri opplevd dette før... Det kan jo ikke være den berømte festeblødningen heller, siden jeg har hatt TR og lite sex siden da... Sist helg og på torsdag...

Håper for all del det ikke er TR som er i anmarsj igjen!!! For da er jo syklusen min virkelig på bærtur!!!

WHAT?!? Æsj....
 
Jaaaa... Da har jeg registrert blod ved tappen, men det har ikke kommet UT noe enda.... 10-11 dager siden første mensdag, og 5-8 dager til el i følge FF...... Hmmmm....!!!
 
Spottingen har avtatt, men ingen el så langt. Ganske så blanke tester, selv om jeg skal ha el om 3-4 dager ut i fra syklusen min. Mulig disse testene fra ebay bare er crap... Noen som har erfaringer?

Ellers sa sambo i dag (ENDELIG!!!) at han kommer til å bli glad om jeg blir gravid!! Nå er han klar igjen! YES! Da kan vi være to om gleden igjen!!! <3

Håper det skjer noe snart! Det MÅ skje noe snart!!!
Fikk vite i dag at kusina mi er gravid... 5 uker på vei. Ikke planlagt... Hun ringte meg i vill panikk. Må innrømme det var vondt å høre... Men likevel klarer jeg faktisk å glede meg på hennes vegner. Tror jeg... Og det er godt!! L
 
Spottingen har avtatt, men ingen el så langt. Ganske så blanke tester, selv om jeg skal ha el om 3-4 dager ut i fra syklusen min. Mulig disse testene fra ebay bare er crap... Noen som har erfaringer?

Ellers sa sambo i dag (ENDELIG!!!) at han kommer til å bli glad om jeg blir gravid!! Nå er han klar igjen! YES! Da kan vi være to om gleden igjen!!! <3

Håper det skjer noe snart! Det MÅ skje noe snart!!!
Fikk vite i dag at kusina mi er gravid... 5 uker på vei. Ikke planlagt... Hun ringte meg i vill panikk. Må innrømme det var vondt å høre... Men likevel klarer jeg faktisk å glede meg på hennes vegner. Tror jeg... Og det er godt!! L

Så flott at han er mer positiv!! Satser på at el dukker opp snart :)
 
Dagens el-tester. Alle tre tatt på samme urin. Samtlige er negative, men streken på billigstrimmelen er MYE tydeligere enn sterkene på Planning Family.

ImageUploadedByBV Forum1371740450.819120.jpg


Tror muligens jeg må bestille nye fra billigtester... Får de uansett ikke før forventet el... Så er kanskje bare dumt å kjøpe nye nå...
 
WHAT?!?!?

Jeg oppdaterte nettopp FF til VIP igjen. Og VIPS ble plutselig CD7 grønn, som i eggløsningsgrønn...! Hæ? Hvor kommer dette fra? Er det mulig?? Har ikke engang tatt el-tester dagene før/tett etter. I tillegg er det markert for forventet el-dag en uke ca senere. Mulig ff har resistrert spottingen min som festeblødning..? men 14 dager etter TR og 10 dager FØR forventet el??? NÅ SKJØNNER JEG INGENTING!!! Hvem kan forklare meg dette????

Edit: Ser nå at den er bare "best fertile/conseption day"-grønn, og ikke el-grønn.

PUH! Fikk et lite sjokk der ja! hehe
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1371748485.439032.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1371748485.439032.jpg
    70,2 KB · Visninger: 104
FF skjønner jeg ingen ting av.. men de testene fra familyplanning fra ebay er skikkelig elendig!! både EL-testene og graviditetstestene. streken blir ultrasvake.
 
FF skjønner jeg ingen ting av.. men de testene fra familyplanning fra ebay er skikkelig elendig!! både EL-testene og graviditetstestene. streken blir ultrasvake.

Takk for svar!
Nye tester ble bestilt på billigtester i går, og fikk Mail om at de var sendt litt senere på kvelden. Vurderer likevel å kjøpe digitale el-tester på apoteket i dag, bare for å være på den sikre siden... :)
 
Back
Topp