Min vei mot førstemann

CD 12
Tykk og fin slimhinne, og ingen follikler i vekst. Det betyr innsett neste uke :happy093
Blir enten onsdag, torsdag eller fredag, de ringer meg i løpet av dagen. Håper selvfølgelig det blir onsdag :hilarious: Såååå letta nå!!

Edit: Det blir innsett på onsdag :excited001
Hurra! Krysser fingrene for en terminspire!
 
Hurraa :D 2 dpo allerede i dag :Heartred
 
3 DPO

Takk alle sammen, dere er gode :Heartred Jeg tror ikke tiden får gått noe særlig saktere. Hvert minutt kjennes ut som en time. Dagene etter innsett kommer liksom ikke til å gå noe særlig fortere de heller :hilarious:

Jeg har veldig blandede følelser. I det ene øyeblikket er jeg superoptimist og tenker at det garantert blir baby av vår 4AA blasto, neste øyeblikk får jeg helt angst fordi jeg føler at vi aldri i livet er så heldige. Det kan bli verdens fineste jul, men det kan også bli verdens (ikke verdens da, men dere skjønner..) verste jul. Føler det er så mye som står og faller på dette innsettet. Jeg klarer ikke å tenke på noe annet - føler meg som tidenes minst effektive person på jobb.

Jeg er usikker på når jeg skal teste, men tror jeg har landet på min vanlige 9 dpo. Jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg vet jeg ikke klarer å vente noe særlig lenger enn det. Jeg trodde jeg var tom for tester, så jeg bestilte nye. Det hadde jeg absolutt ikke trengt, for i skuffen lå det typ 20 tester og nå har jeg sikkert 50 til sammen. Og tre digitale. Haha, herregud - hei til testetøsa. Nå er det jo ingen Ovitrelle-streker som kan lure meg heller. 6 dager igjen til testefesten begynner.

To be continued...
 
5 DPO

Da ruger jeg endelig på en perfekt blasto :love7
 
Hurra! Håper det er gullegget!
 
9 DPO
Ultrasvak skygge i dag, så svak at den er umulig å få frem på bilder. Håper det er begynnelsen på noe og ikke bare en skygge :nailbiting: Jeg har så sinnsykt mange tester at jeg kommer helt sikkert til å ta en i kveld også :hilarious: Blir så oppgitt av meg selv!
 
Åååå kan du ta en ny en nå? :nailbiting::smiley-angelic001:excited001:Heartred
 
Åååå kan du ta en ny en nå? :nailbiting::smiley-angelic001:excited001:Heartred
Jeg tok en for en time siden :hilarious: Jeg er helt sikker på at jeg ser noe, men jeg klarer ikke få det med på bilder. Også blir jeg stressa, for har lest om så mange som hat fått skygge på Babyplan i det siste :nailbiting: Blir så spennende i morgen!!
 
Babyplan har mye skygger dessverre! Jeg tok en mens jeg ventet på eggløsning, og det kom skygge på den også gitt! Men bare "halv skygge", altså kun på ene siden av testen. Gikk din over hele?
Min går over hele ja! Får bare se i morgen om den er sterkere eller ikke. Men er litt obs på det, i og med at jeg har sett mange få skygger :happy:
 
Æææ du måå legge ut bilde! :nailbiting: Jeg kan se streker på de dårligste bilder haha :D:D:D Klør i fingrene etter å tyde noen tester - altfor lenge siden sist! Neida :hilarious: Men at den er svak 9 dpo er jo uansett å regne med!
 
Æææ du måå legge ut bilde! :nailbiting: Jeg kan se streker på de dårligste bilder haha :D:D:D Klør i fingrene etter å tyde noen tester - altfor lenge siden sist! Neida :hilarious: Men at den er svak 9 dpo er jo uansett å regne med!
Haha, for din skyld så kommer det bilde :hilarious: Synes den ser ganske blenda ut!
 

Vedlegg

  • 36535BDE-2DBD-444A-BB10-2A6114AB79DC.jpeg
    36535BDE-2DBD-444A-BB10-2A6114AB79DC.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 76
Haha, for din skyld så kommer det bilde :hilarious: Synes den ser ganske blenda ut!

Haha taaakk :p Jeg ser absolutt konturene av noe! Men umulig å si om det er skyggestrek eller baby! Du bruker ikke tidligtester?
 
Haha taaakk :p Jeg ser absolutt konturene av noe! Men umulig å si om det er skyggestrek eller baby! Du bruker ikke tidligtester?
Nei, har bare de vanlige! Har inntrykk av at de slår ut like tidlig. Får bare smøre meg med litt tålmodighet :hungover:
 
9 DPO
Ultrasvak skygge i dag, så svak at den er umulig å få frem på bilder. Håper det er begynnelsen på noe og ikke bare en skygge :nailbiting: Jeg har så sinnsykt mange tester at jeg kommer helt sikkert til å ta en i kveld også :hilarious: Blir så oppgitt av meg selv!
Jeg har så troa på at det er din tur nå, Timi90 ❤ Spent på morgendagens test :nailbiting:
 
Back
Topp