Min vei mot førstemann

Åååå, nå ble jeg SÅ glad!!!! :D:D:D:D
Jeg er så optimistisk på dine vegne nå!:Heartred:Heartred:Heartred
Dette må jo bli veldig veldig veldig bra!
Når blir innsett? :happy:
Jeg håper det :Heartred Det blir innsett neste syklus, så nå går jeg bare rundt og ventet på at mensen skal melde sin ankomst!
 
Så utrolig fint å lese! Superglad på deres vegne :Heartred Nå blir det en så mye smidigere vei videre!
:Heartred:Heartred Det håper jeg virkelig det blir! Vet jo at dette ikke er noen babygaranti, men litt deilig å kjenne på glede og optimisme for en gangs skyld!
 
Jeg håper det :Heartred Det blir innsett neste syklus, så nå går jeg bare rundt og ventet på at mensen skal melde sin ankomst!
Åååå, jeg gleder meg til å følge reisen din videre herfra! :D
Krysser alt jeg har for at det blir en megabra jul og romjul i år!! :love7:love7
 
Åååå, jeg gleder meg til å følge reisen din videre herfra! :D
Krysser alt jeg har for at det blir en megabra jul og romjul i år!! :love7:love7
Potensielt tidenes beste jul, men fallhøyden er jo såå stor nå :hilarious: men fuck it, jeg er optimistisk og så KLAR for å bli ordentlig gravid!
 
Da har jeg fått plan fra Medicus om kommende fryseforsøk. Skal ha styrt syklus denne gangen og jeg gruer meg litt til de tablettene jeg har hørt så mye om. I tillegg er jeg livredd for follikkelvekst og avbrutt forsøk. Mye man skal bekymre seg for gitt :hungover:

Får krysse fingrene for at alt går som det skal!
 
Håper det går bra! Når ca blir oppstart? Husker jeg fikk mensen veldig raskt etter egguttaket med totalfrys.
 
Håper det går bra! Når ca blir oppstart? Husker jeg fikk mensen veldig raskt etter egguttaket med totalfrys.
I løpet av de nærmeste dagene håper jeg :D Sist jeg hadde totalfrys fikk jeg mens 5 dager etter uttak, men da satte jeg Gonapeptyl. Har skjønt det kan ta litt lenger tid med Ovitrelle, men regner med den kommer i løpet av uken i hvert fall. Husker du hvor mange dager etter uttak du fikk mens?
 
I løpet av de nærmeste dagene håper jeg :D Sist jeg hadde totalfrys fikk jeg mens 5 dager etter uttak, men da satte jeg Gonapeptyl. Har skjønt det kan ta litt lenger tid med Ovitrelle, men regner med den kommer i løpet av uken i hvert fall. Husker du hvor mange dager etter uttak du fikk mens?

Jeg hadde også ovitrelle før mitt uttak. Sjekket nå, og fikk den på dag 11, og jeg får den vanligvis dag 15.

Håper du slipper å vente lenge :D
 
Jeg hadde også ovitrelle før mitt uttak. Sjekket nå, og fikk den på dag 11, og jeg får den vanligvis dag 15.

Håper du slipper å vente lenge :D
OK! Jeg får vanligvis mens dag 12, så da kommer den sikkert snart!
 
Hurra for plan og snart oppstart!

Stemmer at progynova kan være fælt, men tenker mye er gjort ved å være bevist på bivirkningene (spesielt nedstemthet). Men ikke dumt å ta det litt rolig mht jobb og private ærend :)
 
Hurra for plan og snart oppstart!

Stemmer at progynova kan være fælt, men tenker mye er gjort ved å være bevist på bivirkningene (spesielt nedstemthet). Men ikke dumt å ta det litt rolig mht jobb og private ærend :)
Det er veldig sant, bedre å være forberedt på bivirkningene som kan komme :)
 
Da har jeg fått plan fra Medicus om kommende fryseforsøk. Skal ha styrt syklus denne gangen og jeg gruer meg litt til de tablettene jeg har hørt så mye om. I tillegg er jeg livredd for follikkelvekst og avbrutt forsøk. Mye man skal bekymre seg for gitt :hungover:

Får krysse fingrene for at alt går som det skal!

Føler jeg har levd på Progynova de siste fire årene :hilarious: Det har vært helt uproblematisk for meg, i hvert fall. Skal innrømme at jeg gleder meg vilt til å slutte i morgen (uke 10), men det er bare fordi jeg er drittlei piller :wacky: Jeg tipper dette går veldig fint, jeg :happy:
 
Føler jeg har levd på Progynova de siste fire årene :hilarious: Det har vært helt uproblematisk for meg, i hvert fall. Skal innrømme at jeg gleder meg vilt til å slutte i morgen (uke 10), men det er bare fordi jeg er drittlei piller :wacky: Jeg tipper dette går veldig fint, jeg :happy:
Får håpe jeg er like heldig med bivirkningene som deg :)
 
Dette høres ut som en fantastisk plan fremover ❤️ Jeg gleder meg til å se testen din i desember, med to fine streker ❤️❤️
 
Har mensen kommet ennå? :Heartred
 
9 DPO

Jeg klarer ikke å la være å sutre litt over at i dag kunne jeg ha begynt testingen hvis jeg hadde fått innsett. Altså, det klør så sinnsykt i fingrene og det er jo mange uker til jeg kan teste!

Sett bort ifra det kom jeg faktisk på at jeg er litt glad om dagen! Det er mange måneder siden jeg har vært i oppriktig godt humør. Men det har jeg altså vært de siste dagene, og jeg har ikke engang lagt merke til det! :hilarious: Føler meg litt mer som meg selv, og det har jeg savnet skikkelig. Håper vi slipper flere nedturer og at jeg fortsatt bare kan være meg.

Så nå dere, nå skal jeg nyte helgen med mitt gode humør (som er litt blandet med utålmodighet, men det velger jeg å overse) :D
 
Back
Topp