Min vei mot førstemann

9 DPO
Jeg klarer ikke å la være å sutre litt over at i dag kunne jeg ha begynt testingen hvis jeg hadde fått innsett. Altså, det klør så sinnsykt i fingrene og det er jo mange uker til jeg kan teste!

Sett bort ifra det kom jeg faktisk på at jeg er litt glad om dagen! Det er mange måneder siden jeg har vært i oppriktig godt humør. Men det har jeg altså vært de siste dagene, og jeg har ikke engang lagt merke til det! :hilarious: Føler meg litt mer som meg selv, og det har jeg savnet skikkelig. Håper vi slipper flere nedturer og at jeg fortsatt bare kan være meg.

Så nå dere, nå skal jeg nyte helgen med mitt gode humør (som er litt blandet med utålmodighet, men det velger jeg å overse) :D

Føler med deg… Om jeg får innsett i januar er det 4 (!!) måneder siden forrige gang jeg hadde sjans til å være gravid.

Diskuterte forøvrig dette med samboer tidligere, at det verste i denne prosessen er ventetid. At man faktisk ikke får det lille håpet hver måned..
 
Føler med deg… Om jeg får innsett i januar er det 4 (!!) måneder siden forrige gang jeg hadde sjans til å være gravid.

Diskuterte forøvrig dette med samboer tidligere, at det verste i denne prosessen er ventetid. At man faktisk ikke får det lille håpet hver måned..
4 måneder er lenge altså!! Vi ventet også 4 med på innsett en gang, men det var i hvert fall i sommerferien. Nå er det jo bare mørkt og trist. Ventingen er helt grusom, spesielt når man ikke har kjangs til å klare det på egenhånd :wtf:
 
Fy søren ventingen er så sykt drygt, altså! "De andre" kan ikke skikkelig forstå hvor herlig De har det, de fleste ville tenkt at 4 PP er lenge å vente, liksom :p heldigvis nærmer mens seg og nytt innsett ❤
 
Fy søren ventingen er så sykt drygt, altså! "De andre" kan ikke skikkelig forstå hvor herlig De har det, de fleste ville tenkt at 4 PP er lenge å vente, liksom :p heldigvis nærmer mens seg og nytt innsett ❤
Jeg var forberedt på mye venting, men det har bare blitt så uendelig mye mer enn hva jeg hadde sett for meg :hungover: Men ja, mens er forhåpentligvis rett rundt hjørnet :smiley-angelic001
 
CD 1
MENSEEEEEN :happy093

Velkommen skal du være. Første pille er tatt, kontroll blir fredag 3. desember. Det er jo en liten evighet til, men nå er jeg i hvert fall i gang!!
 
CD 1
MENSEEEEEN :happy093

Velkommen skal du være. Første pille er tatt, kontroll blir fredag 3. desember. Det er jo en liten evighet til, men nå er jeg i hvert fall i gang!!
Jaaaa!! Endelig! :D
Måtte 3. desember komme fort fort fort, og at alt er tipp topp på den kontrollen! :D Wiii!!
 
CD 8

Progynova er ikke min venn! Trodde jeg skulle slippe billig unna fordi jeg ikke har reagert på noen andre medisiner i IVF-karusellen, men der tok jeg fullstendig feil. Hodepine, kvalme, trøtthet og hjertebank kan foreløpig krysses av på listen, og jeg føler meg konstant fyllesyk.

Jeg håper virkelig det kommer verdens fineste belønning ut av det her!
 
CD 8
Progynova er ikke min venn! Trodde jeg skulle slippe billig unna fordi jeg ikke har reagert på noen andre medisiner i IVF-karusellen, men der tok jeg fullstendig feil. Hodepine, kvalme, trøtthet og hjertebank kan foreløpig krysses av på listen, og jeg føler meg konstant fyllesyk.

Jeg håper virkelig det kommer verdens fineste belønning ut av det her!

God klem ❤️
 
CD 8
Progynova er ikke min venn! Trodde jeg skulle slippe billig unna fordi jeg ikke har reagert på noen andre medisiner i IVF-karusellen, men der tok jeg fullstendig feil. Hodepine, kvalme, trøtthet og hjertebank kan foreløpig krysses av på listen, og jeg føler meg konstant fyllesyk.

Jeg håper virkelig det kommer verdens fineste belønning ut av det her!
Får håpe det betyr at det funker skikkelig bra! :)
 
Huff, håper progynova’en blir snillere med deg etterhvert! Har de sagt noe om når de tror det blir innsett? :Heartred
 
Huff, håper progynova’en blir snillere med deg etterhvert! Har de sagt noe om når de tror det blir innsett? :Heartred
Det håper jeg også :Heartred Skal ha kontroll på fredag, så hvis alt ser bra ut blir det vel innsett i slutten av neste uke!
 
Så kjedelig å høre at Progynovaen herjer med deg :Heartred Håper kontrollen på fredag blir positiv!
 
CD 12
Tykk og fin slimhinne, og ingen follikler i vekst. Det betyr innsett neste uke :happy093
Blir enten onsdag, torsdag eller fredag, de ringer meg i løpet av dagen. Håper selvfølgelig det blir onsdag :hilarious: Såååå letta nå!!

Edit: Det blir innsett på onsdag :excited001
 
Last edited:
Hurra ❤️
 
Fantastisk ❤️❤️ Det er godt å endelig få ruge litt ❤️❤️
 
Back
Topp