Min vei mot desember (mars2015_des2017)

31611803076cc8de12a35b7fd4676fa3.jpg


Lillegull [emoji173]️
Ikke helt bekreftet, men muligens en jente [emoji4]
Ble flyttet noen dager, så uke 13 ble veldig kort.
Før ul var jeg 13+1, og etter ul var jeg 13+6 [emoji4] Så i morgen er det ukeskifte igjen [emoji173]️
 
31611803076cc8de12a35b7fd4676fa3.jpg


Lillegull [emoji173]️
Ikke helt bekreftet, men muligens en jente [emoji4]
Ble flyttet noen dager, så uke 13 ble veldig kort.
Før ul var jeg 13+1, og etter ul var jeg 13+6 [emoji4] Så i morgen er det ukeskifte igjen [emoji173]️

Venter dere jente også :) Så koselig!
 
Oi da. Jeg er skikkelig sløv me då oppdatere her [emoji4]
Har vært hos familie i nord, så da ble ikke bv prioritert [emoji4]
Nå er vi i Sverige på ferie. Storkoser oss i nydelig vær.
5. juli var vi på OUL [emoji173]️ Termin ble satt til 7. desember, noe som stemmer veldig bra med egen regning.
I magen bor det ei lillesøster [emoji177]
Nå sliter jeg maksimalt med å finne navn. Jeg hadde skikkelig guttefølelse, så hadde guttenavn klart.
Har jo enda litt tid å gjøre på, men ikke for lang tid.
Har mellomnavn klart da, men hun bør jo få et fornavn som skal brukes daglig [emoji4]
 
Da har vi bestemt navn [emoji4]
Skulle jo egentlig styre unna navnetoppen. Men når man bare forelsker seg i et navn, så er det ikke lett.
Har lett og lett for å finne et litt uvanlig navn (ikke sært, men lite brukt). Men fant ingen som jeg falt for.
Så i dag ble det bestilt smokker fra navnesmokken [emoji4] Måtte bare skyndte meg før jeg ombestemmer meg igjen [emoji23]
Så nå heter lillesøster i magen Linea Noelle [emoji173]️
Linea har vi begge vært inne på siden jeg ble gravid. Noelle har jeg funnet med tanke på desemberbarn, og at jeg elsker julen [emoji4] Men er Linea som kommer til å bli brukt i det daglige [emoji173]️
 
Jeg så at du kommenterte inne på "vi som prøver"-forumet ang når du fikk 2-3 på cbd. Og jeg syns det er helt vilt at vi allerede har kommet så langt i graviditeten! 20uker :nailbiting: det går (for min del) litt for fort :p
 
Jeg så at du kommenterte inne på "vi som prøver"-forumet ang når du fikk 2-3 på cbd. Og jeg syns det er helt vilt at vi allerede har kommet så langt i graviditeten! 20uker :nailbiting: det går (for min del) litt for fort :p

Syns jo nettopp vi testa positivt [emoji4] Første tida gikk helt sykt sakte. Men etter uke 12 har tida gått fort [emoji4]
Nå kommer det vel til å fly avsted frem til november. Da blir de siste ukene i skilpaddetempo [emoji23]
 
20+0 i dag, og appen sier 49,5% av svangerskapet er gjennomført.
Gleder meg virkelig til å bli ferdig, å få kroppen min tilbake.
Misforstå meg rett. Elsker å gå gravid, kjenne spark, få babymage... Men denne gangen var jeg 10 kg + i forhold til starten på forrige sv.skap. Det gjør noe med meg. Føler jeg bare ser feir ut. Så vil gjerne komme meg ned i vekt igjen. Håper å få til amming, sånn at amming kan hjelpe meg med den prosessen.
 
Altfor sløv med å oppdatere her [emoji85]
Er nå kommet til 25+2 [emoji4]
Om 3 uker er vi klar for 3D-ul [emoji4] Gleder oss [emoji173]️

Har i dag fått sengekant og ny himmel til vugga [emoji173]️
e61c4aef7216786b41043bde8ee33cfb.jpg
 
I dag var det ny ul [emoji4]
Kommende storesøster var med, og hun satt som en engel å stirra på skjermen [emoji4] Så stolt over p se babyen [emoji4]
Lillesøster ble målt til 995 gram. Det tilsier at hun er +8,2% på vekst nå. Er i dag 26+3 [emoji4]
 
I dag var det ny ul [emoji4]
Kommende storesøster var med, og hun satt som en engel å stirra på skjermen [emoji4] Så stolt over p se babyen [emoji4]
Lillesøster ble målt til 995 gram. Det tilsier at hun er +8,2% på vekst nå. Er i dag 26+3 [emoji4]
Åh så gøy! Koselig å ha med storesøster :smug:
 
I dag er det akkurat 13 uker igjen til 7. desember, termindato [emoji173]️
Helt sykt å tenke på hvor fort svangerskapet har gått denne gangen.
Nå er det også bare 8 dager igjen til 3d-ul [emoji4] Blir moro å se om lillesøster ligner på Alina [emoji177]
 
I dag er det akkurat 13 uker igjen til 7. desember, termindato [emoji173]️
Helt sykt å tenke på hvor fort svangerskapet har gått denne gangen.
Nå er det også bare 8 dager igjen til 3d-ul [emoji4] Blir moro å se om lillesøster ligner på Alina [emoji177]
Wææ, ukene flyr! Morro med 3d da, håper du legger ut bilde så vi kan se :D
 
Back
Topp