Så herlig! Gratulerer!Da var jeg ferdig [emoji4] Et herlig lite embryo på 2,83 cm var å se [emoji170][emoji173]️
Fikk høre en alldeles nydelig hjertelyd [emoji4]
Ble flyttet en dag, så da er jeg 9+4 i dag [emoji177]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig! Gratulerer!Da var jeg ferdig [emoji4] Et herlig lite embryo på 2,83 cm var å se [emoji170][emoji173]️
Fikk høre en alldeles nydelig hjertelyd [emoji4]
Ble flyttet en dag, så da er jeg 9+4 i dag [emoji177]
Så herlig! [emoji173]️ Gratulerer!
Hvordan ble reaksjonen på tskjorta? [emoji4]Om under 11 timer er det klart for min 3. ul.
Er mer spent denne gangen enn de to forrige.
Om alt ser bra ut, så får svigers, svigerbror og dama hans vite om lille bamsemums i morgen [emoji173]️
Når vi kommer hjem fra sykehuset, vil jenta vår på få seg skjorta som skal avsløre det hele [emoji177]
Veldig spent på hvor lang tid de bruker på å reagere på teksten [emoji4]
Hvordan ble reaksjonen på tskjorta? [emoji4]
Så kjedelig! Er ikke sikkert de skjønte det eller at de i det hele tatt leste det. Kan ha trodd at det bare stod noe klissesvada og dermed ikke lest [emoji4]Null reaksjon [emoji22]
Vet ikke om de ikke skjønte den, eller de bare ikke vil vise noe.
Så kjedelig! Er ikke sikkert de skjønte det eller at de i det hele tatt leste det. Kan ha trodd at det bare stod noe klissesvada og dermed ikke lest [emoji4]
Jeg har sett sånne amerikanske hjemmevideoer hvor de må påpeke tskjorten og be familien lese det som står der [emoji4]
Så gøy! Du er kommet langt! Snart kommer vel magen også frem [emoji6]Da har jeg vært hos jordmor. Fått helsekort for gravide, og fått tatt blodprøve [emoji4]
Nå venter vi på neste ul som er 29. mai [emoji4]
Så gøy! Du er kommet langt! Snart kommer vel magen også frem [emoji6]
Får ikke se noe [emoji57]Kommer den som sist, så tar det sin tid.
Her er fra 31+ sist:
Hvor har du fått tak i t-skjorte?vet du om det er bodyer også å få tak i? den var veldig søt, men vil helst ha body til min 1åring hvis jeg skal ha noe slik og så herlig med noen knøttsmå plaggI dag har jeg kjøpt de første klærne til lille mageboeren [emoji173]️
Har også fått ordnet skjorte til største storesøster:
Hvor har du fått tak i t-skjorte?vet du om det er bodyer også å få tak i? den var veldig søt, men vil helst ha body til min 1åring hvis jeg skal ha noe slik og så herlig med noen knøttsmå plagg
Sååå fine klær du har kjøpt!