Lillegull [emoji173]️
Ikke helt bekreftet, men muligens en jente [emoji4]
Ble flyttet noen dager, så uke 13 ble veldig kort.
Før ul var jeg 13+1, og etter ul var jeg 13+6 [emoji4] Så i morgen er det ukeskifte igjen [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fantastisk
Lillegull [emoji173]️
Før ul var jeg 13+1, og etter ul var jeg 13+6 [emoji4] Så i morgen er det ukeskifte igjen [emoji173]️
Lillegull [emoji173]️
Venter dere jente også Så koselig!
Jeg så at du kommenterte inne på "vi som prøver"-forumet ang når du fikk 2-3 på cbd. Og jeg syns det er helt vilt at vi allerede har kommet så langt i graviditeten! 20uker det går (for min del) litt for fort
Åh, så herligAltfor sløv med å oppdatere her [emoji85]
Er nå kommet til 25+2 [emoji4]
Om 3 uker er vi klar for 3D-ul [emoji4] Gleder oss [emoji173]️
Har i dag fått sengekant og ny himmel til vugga [emoji173]️
Åh så gøy! Koselig å ha med storesøsterI dag var det ny ul [emoji4]
Kommende storesøster var med, og hun satt som en engel å stirra på skjermen [emoji4] Så stolt over p se babyen [emoji4]
Lillesøster ble målt til 995 gram. Det tilsier at hun er +8,2% på vekst nå. Er i dag 26+3 [emoji4]
Åh så gøy! Koselig å ha med storesøster
Wææ, ukene flyr! Morro med 3d da, håper du legger ut bilde så vi kan seI dag er det akkurat 13 uker igjen til 7. desember, termindato [emoji173]️
Helt sykt å tenke på hvor fort svangerskapet har gått denne gangen.
Nå er det også bare 8 dager igjen til 3d-ul [emoji4] Blir moro å se om lillesøster ligner på Alina [emoji177]
Wææ, ukene flyr! Morro med 3d da, håper du legger ut bilde så vi kan se