Min vei mot desember (mars2015_des2017)

JenteMammaTil2

❤️-knuser på vei
Marsmellows-15
Denne pp har jeg testet ut med cb monitor. Har prøvd den litt tidligere, men da falt ut ved å glemme å teste [emoji23]
Denne gang fulgte jeg testinga til punkt og prikke.
Fra første test, sa monitoren høy. Mistenker den for å skjønne at jeg brukte pergo [emoji1303]
Den 9. mars fikk jeg EL-slim, mens monitoren fortsatt sa høy. Benytta anledninga til å legge inn aksjer. 11. mars kom EL-smerter, og fortsatt høy på monitor. Jaja, aksjer ble lagt inn for andre og siste gang denne mnd.
13. og 14. mars viste omsider monitoren maks. Så når EL var, ja det lurer jeg på. Jeg tror det var den 11. mars når smertene var.
22. mars på kveld, tester jeg positivt. Valgte å ta test pga stølhet i magen (akkurat som forrige svangerskap).
3dbcf52de5ce2840f8efc5524e6c845e.jpg


Nokså tydelig test, men ikke overbevisende nok for meg [emoji23]
Så den 23. mars om morgenen, da måtte monitoren lese en g-test.
Den viste:
c7fd46bd2952137c59fe10b214943272.jpg


OK. Så er det vel sant da.
Tok kontakt med lege, og fikk starte med albyl-e og crinone.
Så den 24. velger jeg å kjøpe digital test.
206f8c7bdffbd707aaaa8c169bfc3c2e.jpg


I morgen (27. mars) ryker digital nr 2.
Må jo sjekke om det kanskje kan stå 2-3 [emoji4]
 
I dag er vi kommet til 4+2. Den siste digitale testen lå i skuffen å ropte på meg [emoji23]
Måtte ta den. Gravid kom opp kjempefort. Så sto timeglasset å snurra... Sekundene snegler seg av gårde. Etter en stund viste den:
75790d45d0f03524d945934c755f4de9.jpg


Da ser det i alle fall ut som at hcg er på rett vei [emoji4]
 
28. mars og jeg er 4+3. I dag er det akkurat 3 uker til TUL. Det blir spennende.
Symptomene kommer og går litt. Fryser mye. Matlysta har nå blitt litt bedre.
 
Da ble det endring ang TUL.
Fått time 7/4-17, og da er jeg 5+6 (6+3).
 
5+0 i dag. Sist svangerskap fikk jeg 3+ på cbd denne dagen.
Tenkte å ta en test senere i dag, eller i morgen. Syns det blir mer virkelig når man ser utviklinga 1-2, 2-3 og 3+ [emoji4]
 
Gleder meg til å få følge deg på veien mot desember! :) har du barn fra før?:Heartred
 
5+1
Dagene snegler seg avgårde. 5 dager igjen til TUL. Er mest spent på om det er 1 eller flere inne magehuset [emoji87]
Etter timen på fredag vender vi nesen nordover. Skal på påskeferie på mitt hjemsted.
Holder også på å prøve å få kjøpt hus der. Har et sykt sterkt ønske om å flytte hjem igjen.
Søkte inn jenta vår i bhg der, og hun har fått plass fra 21. august [emoji1303]
 
5+2

Natta har vært lang, og jeg har sovet dårlig. Så jeg kjenner allerede at det blir en lang og tung dag alene med 2-åringen.
Men vi får gjøre det beste ut av det.
Nå er det også bare 4 dager til TUL [emoji4]
 
5+4

Dagene snegler seg sakte fremover. Merker fint lite til det lille frøet som vokser inni meg.
Kanskje litt murringer i rygg/bekken av og til.
Når er det under 2 døgn igjen til TUL. Blir spennende å se om legen finner hjertelyd. Krysser alt jeg kan.
 
Back
Topp