Min tråd/dagbok: Jeg er endelig GRAVID!!!! Så enden på tråden er her=)

Tusen takk Nesing, da har jeg funnet ut at termin blir 16 desember.. Hmmm kan det stemme da?? Innsettings dato var 23. mars.. Kunne du dobbeltskjekket??[;)][:D] Du MÅ ikke altså[;)]
 
Har egentlig hatt en god følelse på dette her jeg også, men så kommer disse humørsvingningene mine som gjør at alt er bare galt[:D]
 
Pusita: Tusen takk! Hehe ja har skjedd litt her, 3 postive tester på en dag her inne.[:D] Neste blir din vettu[;)] Jeg kommer nok til å stikke innom mye her altså. Dere blir ikke kvitt meg så lett[;)]
 
Krokodillemor: Jeg ønsker deg og all lykke til for at du også snart blir gravid[;)] Jeg gleder meg bare til den gulpende lille goll ongen kommer før jul[:)]
 
ORIGINAL: Apple

ORIGINAL: Ida82

Hei Nitho og Apple[:)] Jeg blir så glad når dere skriver sånt som dere gjør[:)] Dere er virkelig så gode!!!!!!!!! Og dere, nå er det deres tur!!!! Apple skulle ikke du teste den 7.???? Jeg skal krysse alt jeg har for deg, nå er det DIN tur!!!!!!!!!!! Jeg hadde hvertfall blitt overlykkelig da[:)][:D]

Og Nitho nå tar du innersvingen på el din!!!!! Det blir nok befruktet nå ja[;)] Jeg krysser for deg!!!!!!!!


Ingen grunn til å teste i morgen, for jeg spotter og mensen er rett rundt hjørnet.... Igjen! [:@] 

 
Æsj altså[:@][:'(][:@] Forbanna tr!! Jeg unner deg virkelig å bli gravid nå altså, du fortjener det så innmari!!! Men bare lurte, har du og din kjære vært hos legen??? Kan jo kanskje få fortgang i sakene???
 
ORIGINAL: Nesing

Nå har jeg også "regnet ut" terminen din, og kommet frem til samme dato som deg: 16. desember! Gratulerer såååå mye, snuppa! Det blir en liten desemberbaby på deg regner jeg med. 

 
Det blir beste julegaven EVER[:)][:)][:)] Til tirsdag skal jeg ringe til sykehuset og fortelle den gode nyheten[:D] De blir nok lettet når den "vanskelige" pasienten endelig har fått det til[:D] Jeg er de evig takknemlig!!! Og gleder meg til vår unge kommer opp på veggen der som et eksempel på at ting kan lykkes for alle!![:)]
 
ORIGINAL: Nitho

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.... JIPPI.....[:D] 
 
GRATULERER SÅ MYE SNUPPA. DETTE FORTJENTE DU VIRKELIG. JEG ER SÅ GLAD PÅ DINE VEGNE.
 
YES.. [:D][:D][:D][:D][:D] ENDELIG..
 
DET VAR VIRKELIG GODE NYHETER. LYKKE TIL VIDERE I SVANGERSKAPET OG KOS DEG MASSE!!!!
 

 


Så utrolig enig!![:)]
 
Hei citadel[:)] Tusen takker! Ja kommer et lite mirakel i desember ja[:)] Er overlykkelig nå. Og sambo også, han koser med magen hele tiden[:)][:D] Er så gøy å endelig være på samme forum som deg igjen. Jeg rakk det[:D]
 
Du fikk det beste påskeegget i verden, jo! Er jo den beste nyheten som kunne kommet etter en lang påskeferie uten pc. Nå har jeg tårer i øynene! GRATULERER!!! Masse lykke til i svangerskapet, også må du holde meg oppdatert på hvordan det går med deg. Varm klem til deg, Ida. Dette har du fortjent!
 
ORIGINAL: namarie

Du fikk det beste påskeegget i verden, jo! Er jo den beste nyheten som kunne kommet etter en lang påskeferie uten pc. Nå har jeg tårer i øynene! GRATULERER!!! Masse lykke til i svangerskapet, også må du holde meg oppdatert på hvordan det går med deg. Varm klem til deg, Ida. Dette har du fortjent!

 
Du er så god Namarie[:)] Tusen takker!! Ja jeg kommer nok innom dagbok tråden din, må jo følge med på deg også[;)] 
 
GRATULERER SÅ UTROLIG MASSE IDA !!!!!!!
 
Dette var en kjempenyhet og komme hjem til etter påskeferien, måtte bare innom og sjekke tråden din i dag, for jeg hadde en veldig god magefølelse når det gjalt deg og gullegget ditt[:)][:)][:)]
 
Dette har du virkelig fortjent Ida, og jeg ønsker deg all hell og lykke i svangerskapet[;)][;)]
 
Ble så glad på dine vegne, at jeg fikk helt tårer i øynene her......[;)][:(][:)]
 
Det var en utrolig god nyhet, Ida [:)]
 
Gratulerer så mye, og kos deg videre i svangerskapet!!
 
 
Takker[:D] Jeg blir så glad når dere fortsetter å komme innom her og gratulerer[:)]
 
Ja nå er det ikke lenge til den begynner å sparke[:D] 
 
Back
Topp