Min tråd/dagbok: Jeg er endelig GRAVID!!!! Så enden på tråden er her=)

Da vil jeg ønske deg en strålende påskeferie lille70[;)] Jeg skal prøve å sørge for at jeg har noen gode nyheter[:)]
 
Og til deg Pusita vennen vil jeg bare si at jeg er så glad når du kommer inn her[:)]
 
Tusen takk Enti[:)] Vit at jeg krysser hardt for deg også[;)] Og God Påske til deg også!!!!
 
Hei Ida! Hvordan har gullegget det?? 
 
Hei på deg!!!
Blir glad når du kommer på besøk til min tråd også..
Ikke lenge igjen nå. Det går jo egentlig ganske fort frem til fredag... Jeg håper og håper for deg!!
 
Heysann!
 
 
Nå er det ikke lenge til du får svar på om gullegge ditt har gjort den jobben vi har bestemt at den skal, feste seg og bli en nydelig liten spire... Venter spent altså.. All lykke til deg:)
GOD PÅSKE[:D]
 
ORIGINAL: Nesing

God morgen, kjære Ida82!
Håper du har godfølelsen fremdeles, for den har jeg for deg og spiren din! Satser alt på at testen fredag viser et stort +, det hadde vært utrolig moro. Blodprøvene blir forhåpentligvis bare en bagatell ettersom du allerede har fått pos urintest....... Krysser alt jeg har for deg, snuppa !

Klemmer fra August og Nesing [:)]

 
Jeg skal visst ikke ta noe blodprøve. siden dette er midt i ferien og disse testene bruker åvære bra. Jeg skal jo ta digital tenker jeg. Så jeg får det opp helt klart liksom.. I morra er det 12 dager siden egguttak da. var det ikke da du testet????
 
En ting til, jeg tar jo progestan tabletter. Men du tok noe gele, var det ikke det? Og du tok den til uke 12? Jeg skal jo ta disse kapslene fram til fredag.. Håper de er like bra!! Men legen vet vel hva han gjør[;)]
 
Har en god følelse..[;)]
 
Til dere andre jentene, Bluebabe, dunn og pusita: Jeg krysser alt jeg kan for dere også. At deres gullegg snart blir klekket[:)] Dunn jeg tror hvertfall du allerede har gjordt det[;)]
 
ORIGINAL: Ida82
Dunn jeg tror hvertfall du allerede har gjordt det[;)]

 
Så snill du er. Koselig skrevet [:)][:)][:)][:)][:)] Håper inderlig du har rett da.
 
ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: Ida82
Dunn jeg tror hvertfall du allerede har gjordt det[;)]


Så snill du er. Koselig skrevet [:)][:)][:)][:)][:)] Håper inderlig du har rett da.

 
Jeg håper også jeg har rett[:)][:)]
 
Nå driver jeg og teller ned til at du skal teste!
Gleder meg så utrolig masse, og er veldig spent, for jeg føler virkelig at du fortjener det!!!!
 
Sitter og håper og håper for din skyld. Det her skal bli den beste påsken noensinne for deg! Det har jeg bestemt ;)
 
Stor "bolle-i-ovnen"-klem fra meg
 
(i anledning påske er alt i gult)
 
Hei Ida.[:)]
Signerer under her jeg også.
Dette er så spennende, håper så inderlig du får en positiv test og at det blir den beste påsken ever..
Tenker masse på deg vennen.
 

 
GOD PÅSKE!!
 
Kommer innom dagboken din igjen og krysser litt til for deg. Har stor tro på at spiren sitter Ida[:)]
 
Hei alle!!!!

Blir så rørt når dere tenker på meg[:)] Lille meg liksom!!
Dette har vært verdens beste påske, har nemlig testet POSITIVT!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] Testet på dag 11 etter innsetting (tirsdag) og i går (dag 12). testen var sterkere i går[:D][:)]

Er så glad, tenk jeg er gravid!!!!![:D][:D][:D][:D]
Så når jeg kommer hjem fra mamma og pappa så skal jeg ordne meg ny ticker[;)]
 
Gratulerer vennen!!!!!

Nå ble jeg utrolig glad Ida[:)][:)][:D][:D] 
Lykke til videre, håper du ikke glemmer oss her inne på før svangerskapet. Vi vil gjerne ha deg her fordet.
 
Mange mange klemmer fra Kate (som snart kommer etter[;)])
 
 
Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra!!! Ida er gravid!!!!
 
GRATULERE SÅ MYE[:D][:D][:D][:D][:D]
SÅ UTROLIG GLAD PÅ DINE VEGNE.
 
Hei alle god jentan!!
Jeg må takke dere igjen jeg for alle hilsenene. SKjønner dette bare ikke[:D] 
Jeg tenkte at alle disse symptomene må jo komme av en ting[:D] Og jaggu gjorde de det au[:D][:D][:D] 
 
Kate jeg krysser virkelig alt jeg har for at ditt forsøk nå lykkes denne gangen!!!! Det bare MÅ det!!!!!! Det fortjener du altså!!!! Jeg venter på deg og skal ta deg godt i mot.
 
Jeg forventer også at dere andre snupper kommer snart etter!!![;)] 
 
Jeg kommer nok ikke til å slutte å være her på forumet, for jeg liker dere altfor godt til å la være[:)] 
 
Nå er vi kommet hjem igjen... kort tur for jeg glemte å ta med nok insulin (har diabetes) og det er jo viktig nå som jeg er gravid[:)] Så skal snart se om jeg finner meg en ticker. Er bare ikke helt sikker på når jeg skal regne ut terminen... hmmm..
 
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.... JIPPI.....[:D] 
 
GRATULERER SÅ MYE SNUPPA. DETTE FORTJENTE DU VIRKELIG. JEG ER SÅ GLAD PÅ DINE VEGNE.
 
YES.. [:D][:D][:D][:D][:D] ENDELIG..
 
DET VAR VIRKELIG GODE NYHETER. LYKKE TIL VIDERE I SVANGERSKAPET OG KOS DEG MASSE!!!!
 

 
 
 
Hei Nitho og Apple[:)] Jeg blir så glad når dere skriver sånt som dere gjør[:)] Dere er virkelig så gode!!!!!!!!! Og dere, nå er det deres tur!!!! Apple skulle ikke du teste den 7.???? Jeg skal krysse alt jeg har for deg, nå er det DIN tur!!!!!!!!!!! Jeg hadde hvertfall blitt overlykkelig da[:)][:D]
 
Og Nitho nå tar du innersvingen på el din!!!!! Det blir nok befruktet nå ja[;)] Jeg krysser for deg!!!!!!!!
 
Det er tydelig jeg gikk glipp av noe i går siden pc'n vår har klikka.... MEN:
 
Gratulerer sååååå masse!!! Nå er jeg skikkelig glad, og har ventet på denne godnyheten lenge!
Kribler inni meg nå, så glad er jeg :)
Det var vel fortjent Ida (men jeg kommer til å savne deg her da:)
 
Klem
 
Back
Topp