Min tråd/dagbok: Jeg er endelig GRAVID!!!! Så enden på tråden er her=)

ORIGINAL: Ida82

ORIGINAL: pusita

Hei på deg!
Hvordan er formen???
Alt vel med deg og skatten din??

klem fra meg


Hei venne!!
 
Jo jeg har det egentlig helt topp!! Var å gikk tur med ei venninne og babsyen hennes (er fadder til den ungen) idag, inn til byen. Kjempe fint og deilig vær. Brukte ca 4 timer[;)] Men da var vi jo innom noen butikker og så satt vi oss ned og spiste litt ananas[:)]
 
Og skatten min ja, den håper jeg vokser og gror[:)] Har litt mensen smerter til tider. Håper ikke det er noe dårlig tegn... Men er jo i såfall litt over en uke til mens IKKE skal komme...[;)] 
 
Hvordan går det med deg da snuppa? Funnet ut noe mer om det adopsjons greiene??

Tur i 4 timer hørtes bra ut... Deilig å få litt frisk luft og kose med baby samtidig[:)]
 
Satser på at det er et bra tegn, den bare fester seg bare godt inni der.
 
Adopsjonsgreiene ja... Grrrrr... Vente vente vente vente vente... bare 3 år igjen til prossesen kan starte[:'(] Men, men... Da har vi godt med tid til å finne det perfekte landet.
 
ORIGINAL: pusita

ORIGINAL: Ida82

ORIGINAL: pusita

Hei på deg!
Hvordan er formen???
Alt vel med deg og skatten din??

klem fra meg


Hei venne!!
 
Jo jeg har det egentlig helt topp!! Var å gikk tur med ei venninne og babsyen hennes (er fadder til den ungen) idag, inn til byen. Kjempe fint og deilig vær. Brukte ca 4 timer[;)] Men da var vi jo innom noen butikker og så satt vi oss ned og spiste litt ananas[:)]
 
Og skatten min ja, den håper jeg vokser og gror[:)] Har litt mensen smerter til tider. Håper ikke det er noe dårlig tegn... Men er jo i såfall litt over en uke til mens IKKE skal komme...[;)] 
 
Hvordan går det med deg da snuppa? Funnet ut noe mer om det adopsjons greiene??

Tur i 4 timer hørtes bra ut... Deilig å få litt frisk luft og kose med baby samtidig[:)]

Satser på at det er et bra tegn, den bare fester seg bare godt inni der.

Adopsjonsgreiene ja... Grrrrr... Vente vente vente vente vente... bare 3 år igjen til prossesen kan starte[:'(] Men, men... Da har vi godt med tid til å finne det perfekte landet.

 
Ja og så får du bare se på at da får du og din kjære masse alenetid fram til da, og kan kose dere skikkelig. Og hvem vet, kanskje adopsjons ungen kommer hjem til en store søster eller bror[;)]
 
ORIGINAL: Ida82 
 
Ja og så får du bare se på at da får du og din kjære masse alenetid fram til da, og kan kose dere skikkelig. Og hvem vet, kanskje adopsjons ungen kommer hjem til en store søster eller bror[;)]

 
Håper virkelig at det skjer noe snart... bare NOE, nesten det samme hva som skjer, he he...
Gleder meg hvertfall veldig til det er min tur[:)]
 
ORIGINAL: pusita

ORIGINAL: Ida82 
 
Ja og så får du bare se på at da får du og din kjære masse alenetid fram til da, og kan kose dere skikkelig. Og hvem vet, kanskje adopsjons ungen kommer hjem til en store søster eller bror[;)]


Håper virkelig at det skjer noe snart... bare NOE, nesten det samme hva som skjer, he he...
Gleder meg hvertfall veldig til det er min tur[:)]

 
Og den tida kommer nok snart skal du se[;)]
 
ORIGINAL: Nesing

Kjære Ida!
Beklager at jeg ikke har skrevet noe til deg på lang tid, men som du vet er dagene travle med en liten gutt her hjemme..... Tenker på deg hver dag og håper så inderlig spiren sitter ! Da blir det feiring her! Flott du hele tiden tenker positivt og holder deg i aktivitet, det er jeg sikker på at du får mye igjen for. En knapp uke igjen til testing nå, er det ikke? Er svært, svært spent på dine vegne og sender over en dose babystøv med det samme

x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x

Varme klemmer fra August og Nesing [:)][;)]

 
Åååå så koselig at du tok deg tid til å komme innom her[:)] Skjønner godt at du har mye å gjøre nå som lille golleklompen har kommet[:)][;)] Setter hvertfall pris på alt babystøvet du sender til meg og jeg tar gledelig i mot[;)][:)] Er vel langfredag jeg skal teste tror jeg. Da er det to uker siden innsetting. Gleder meg til den dagen ja. Nå jobber jeg jo litt (2-3 dager i uka.) og idag var det jævla stress så har ikke rukket å tenkt så mye på om det er noe inni magen min som deler seg.. hehe.. Men føler meg svært bra om dagen da[:D] Og sambo passer på å få dagskosen med magen min[:D] Han er så god atte. Han har virkelig tro på dette. Mer positivt mennseske enn han må du lete lenge etter (utenom deg Nesing)[:)]
 
Håper hvertfall du og lillegull har det godt og strokoser dere[;)] Gleder meg til å høre mer om hvordan han blir etterhvert. Er innom på født i mars aot og følger med[;)]
 
Klemmer fra meg
 
Jeg ruger hvertfall for harde livet[:D] Hadde en dritt dag i går (sånn psykisk sett), men går bedre nå[;)] 
 
Stikker bare innom for å gi deg en klem, jeg. Krysser fingrene for at langfredag er dagen du får positiv test. Du er liksom den jeg virkelig håper lykkes nå. Hadde jo vært litt av et påskeegg det...[;)][;)][;)]
 
Jeg gleder meg virkelig til å få godnyhetene fra deg!!!
Krysser fingrer og tær for deg...
 
ORIGINAL: namarie

Stikker bare innom for å gi deg en klem, jeg. Krysser fingrene for at langfredag er dagen du får positiv test. Du er liksom den jeg virkelig håper lykkes nå. Hadde jo vært litt av et påskeegg det...[;)][;)][;)]

 
Du er så god namarie[:)] Tar i mot klemmen med åpne armer[;)] Og ja det hadde vært det beste påske egget ever!!!!!!!!!![:D] Håper virkelig det lykkes med dere og¨så snart!!!! Det fortjener du!!!
 
Hei pusita vennen!! Så kos at du kommer innom her altså, blir alltid så glad[:)] Håper jeg kan komme med god nyheten neste uke altså!!! Tror jeg kommer til å besvime hvis testen viser positivt[:D]
 
He he dere er gode Majavennen og citadel[:)] Ja jeg får sitte på doen hele tiden til svaret kommer[:D] Og til deg citadel, jeg tror ikke jeg får skrivd veldig mye i dagboka til uken. Reiser til kr.sand til tirsdagen så[;)] Du må ha en kjempe fin ferie og kose deg hjemme hos foreldrene dine du også[;)]
 
Ja du må nå være forsiktig...
Skulle nesten ha filma reaksjonen din vettu [;)]
 
Blir vel deilig med påskeferie og tur til Kr.sand tenker jeg...
 
Hvordan går det med rugeren?
Venter i spenning, når skal du teste?
Håper du får en spire i magen din nå Ida[:)]
Kanskje vi kommer til å gå gravide sammen? det hadde vært koselig[:)] Vi slitere må som sagt holde sammen i godt og vondt[;)] 
Krysser fingene for at vi begge får spiren til å sitte denne våren

 
 
ORIGINAL: kate

Hvordan går det med rugeren?
Venter i spenning, når skal du teste?
Håper du får en spire i magen din nå Ida[:)]
Kanskje vi kommer til å gå gravide sammen? det hadde vært koselig[:)] Vi slitere må som sagt holde sammen i godt og vondt[;)] 
Krysser fingene for at vi begge får spiren til å sitte denne våren



 
Ja signerer denne[;)] Hadde vært kjempe kos å være på svangerskapsforum med deg!!
 
Jeg ruger som sagt for harde livet[:D] tester om en uke[:D] spennende!!!
 
Krysser fingre, tær, påskeliljer,påskeegg og alt som kan krysses for at testen din skal være positiv til påske[:)][:)][:)][:)][:)]
 
Tenker masse på deg Ida, du hadde virkelig fortjent dette nå synes jeg[;)]
 
Hvordan går det med magen din etter symptomer på overstimulering da? Er du helt som du skal i magen igjen? Eller fikk de avverget overstimuleringen helt i tide? Husker jeg så oppblåst og hoven ut i magen i et par uker etter uttaket.....Ikke godt.
Hvis du blir gravid nå, får du bebisen i desember eller januar?
Lykke til videre med rugingen, pass godt på lille trollet ditt[;)] 
 
Sender en stor klem til deg!!! Masse lykke til med testingen etterhvert[:D]
 
Å hei jenter!!! Så koselig at dere har vært innom her. Har vært borte i helga- Hos ei venninne, mens typene våres og noen kompiser til var på hyttetur[;)]
 
Lille70: Du er og blir en going[:)] Takk for all kryssinga du gjør for meg[:)] Håper virkelig du også snart blir gravid[;)]
 
Lucia: ÅÅÅÅÅÅå så koselig å se deg her inne igjen!!!!![:D][:)] Ja har egentlig skjedde en hel del her[:D] Ja jeg skal sørge for at det er gode nyheter her når du kommer hjem igjen[;)] Hheh... Håper du har det bra og at påsketuren din blir kjempe koselig!!![;)]
 
Kate; Jo går egentlig bra med magen. Sluttet å gjøre vondt på forrige søndag.. Har jo vært litt oppblåst for det da[:D] Legen sa jo jeg skulle ringe dem denne uka som var hvis det gjorde vondt. Men det har ikke vært sånn vondt som det var etter uttak i det hele tatt denne uka. Bare litt kvalme og mensenvondt. Men det tror jeg kommer av de progestan tablettene jeg tar. Skal ta de 5 dager til[8|][;)]
Ja hvis jeg er gravid nå så blir vel terminen 14. desember hvis jeg har regnet ut riktig. Er det ikke litt anderledes utregning når man blir gravid med prøverør?? Når i april begynner du på an igjen??? Da mener jeg, du SKAL blir gravid!!! Du fortjener det aller mest da!!!!
[;)]
 
Henni: Tusen tusen takk for god klem, og for at du kom innom her[:)]
 
Nesing: Ser du har fått ny og fin avatar[;)] Rart og ikke se den store fine magen din lengre[;)][:)]
Meg og Kate skal nok skaffe lille August noe steprøverørssøskener[:D][;)] Vær du sikker!!!!!!
 
Begynte å lure på hvor du var blitt av [;)]
Venta på oppdateringer om magen din vettu, er så spent på hvordan det går...
 
Ikke lenge til testinga heller... Kjenner jeg får sommerfugler i magen av å tenke på det[:)]
 
Kjære Ida[:)]
 
Ville bare innom og ønske deg lykke til med testingen denne uken[;)]
Reiser på påskeferie i dag, og håper så inderlig at du har fått en positiv test når jeg er tilbake etter påske......
 
Tenker på deg.
 
GOD PÅSKE FRA LILLE MEG[:D][:D][:D]
 
Back
Topp