Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snart er nok prinssessa de ute
Lykke til med siste innspurt og oppfølging!
Jeg skulle gratulere deg for at hun endelig var festa, men leste nede at hun hadde løsna seg igjen
Men grattis for at det ikke et mange dager igjen nå!!
Sent from my iPho
Hoho. Så spennende. Håper det går likt med meg som med deg. At baby snur seg såpass sent. Er 26 i morgen og ikke tegn til festing med hode ned enda. På fredag var rumpa ned.
Gratulerer sååå mye med riktig leie lykke til.
Sent from my iPad using BV Forum
Min driver også og snur seg med ryggen hit og dit selv om hodet visstnok er "godt festa" og har vært det en god stund. Jordmor var enig i at det er et litt forvirrende ordvalg Også sa hun at barnet sikkert arbeider seg godt ned i bekkenet når det snur på seg støtt og stadig, og den replikken likte jeg godt (selv om det muligens kan ha vært litt sleivete sagt som trøst og ikke nødvendigvis veldig vitenskapelig fundamentert)
Kjenner til den. Jeg vil bare at NOE skal skje.38+5
Hooooi, hvor det går. Jeg er utålmodig som bare det, og hater at jeg er det. Litt tidlig å miste motet
Har sååå lyst å føde. Har lyst på et klart tegn på at NÅ skjer det noe. Men neida... eneste jeg kjenner er en god del nedpress og litt menssmerter. De er mer eller mindre konstante. Gi meg ligg tålmodighet. Plis
Sent from my iPhone
Kjenner til den. Jeg vil bare at NOE skal skje.
Tenk om vi må vente enda 3 uker til..
Huff, ja.. Det kan gå utover humøret gittFælt å si det, men da kommer jeg til å gå på veggen burde låse meg inne for meg selv da, for jeg kommer til å bli sååå skuffa. Er ikke forberedt på å gå over termin, og det er jordmor sin feil
Kjenner NADA i dag heller, forsåvidt...
Sent from my iPhone
Huff, ja.. Det kan gå utover humøret gitt
Huff. Vi får prøve å ikke høre på hva andre har å si, selv om de sikkert har rettMen trøster meg med at dagene tross alt går ganske fort nå. Det er bare 11 dager til termin, og det er jo ikke særlig lenge. Men hører folk si at dagene straks blir myyye lengre og treigere så snart man kommer over termin. Nei, uff... jeg vil ikke prøve
Sent from my iPhone
Har du født kanskje?
Og det går enda fint?)
Sent from my iPho
Hihi, ja! Min lille luring kom i full fart 31.juli! Hadde ikke lyst å være augustbaby hun gitt 23.55 ankom vi sykehuset (uten særlig smerter. Forberedt på å bli sendt hjem igjen.)
Meeen, 01.55 var snuppelura ute gikk så fort at jeg nesten ikke har skjønt det enda!!! [emoji173]️ men lykkelig og stolt, det er jeg!