Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte gå igjennom alt!! Du er så flink å skrive og virker som du har full av kjærlighet! Elsker slike mennesker<3
Det du ønsker av barnefaren er jeg så glad for at du ønsker. Jeg føler jeg bare opplever kommende mødre og mødre som prøver å ha babyen alene og ikke vil dele med far, og i de tilfellene ønsker far av hele sitt hjerte å være med barnet sitt.
Jeg kjenner et tilfelle hvor mor flyttet så langt vekk fra barnefaren, langt inne i gokk uten busstilganger, og når han ikke selv har bil eller noen til å kjøre han den eneste dagen på det eneste tidspunktet han får lov å se babyen, så ble det så mye for han at han følte han bare måtte holde seg unna til en viss tid. Stakkars..
Men når far skal være så vanskelig å ikke bry seg med å ha noe med barnet sitt å gjøre så må man som regel være ganske bestemt over noen ting. Kommunikasjon er veldig vanskelig når begge foreldre ikke kan samarbeide
Det blir noe helt annet om de ikke vil, og du som mor vil bli veldig frustrert hvis han ikke kan svare deg på når han skal hente ungen i helga, når han skal ha han i ferien fordi du selv skal jo planlegge ferie osv osv hehe
Men det er så godt å høre at han ihvertfall prøver litt, og ikke lar deg være helt alene. Når ungen kommer skal du se at han kommer til å få et så stolt ansikt at det er det største øyeblikke i hans liv som det er i ditt!!)
Jeg skal være helt ærlig å si at jeg ikke vet om jeg hadde klart det uten samboeren ved min side. Å være en familie er så sterkt for meg og jeg føler meg veldig heldig som har en mann som gleder seg til fødselen!
Jeg skal føde 23.august
Håper barnefaren ikke blir så vanskelig å jobbe med etter fødselen)
Ønsker deg masse lykke til videre og måtte lykkerusen storme over deg ved babyen på bryste ditt og måtte gleden og kjærligheten være der til du ikke har mer åndedrag!
Fin babykulVis vedlegget 63823 Magebilde 31 uker
Håper alt går bra med deg. Eg e 50 % sykemeldt, men e bare i 3 uker til så e det sommerferie og etter sommerferien e det permisjon. Så skal ikkje jobbe så myemer.32+5
I dag er vi på 81% blank. 54 dager til termin. 14 dager til jeg har status høygravid. Tommel opp for det. Det begynner nemlig å bli tungt å være meg, så litt fortgang hadde ikke vært feil.
For tiden er jeg 100% sykemeldt. Det er for det første ganske kjedelig. For det andre er det også litt skummelt. Jeg har forhøyet blodtrykk, og det er visst ikke noe å spøke med. Mitt ligger nå på 145/95, og jeg er derfor henvist videre til sykehuset for ultralyd og ekstra sjekk. Vet ikke helt HVA de sjekker, men tipper de er ute etter å utelukke svangerskapsforgiftning.
Når det er sagt, så er det kun blodtrykket som tyder på det. Urin et negativ, og jeg har ingen ødemer sier jordmor. Jeg selv mener jeg har det, bittelitt. Men vi får se på sykehuset hva de kommer frem til der.
Så her er det kun én ting på planen, og det er; ta det aldeles med ro.
Bare syns jeg er så dårlig til å ligge/sitte stille. Gaaah!!
Dagene går sakte. Men jeg har heldigvis litt å tuske med i leiligheten jeg skal flytte inn i. Sommerferien har starta for fullt. Lillebror hjemme, og familien komplett
Jeg har bestått mine eksamener med glans, og er VELDIG fornøyd var virkelig ikke i Eksamensmodus i år. Slet med rygg og ellers med gravidform. Men det gikk jo bra!!! tar ferie med god samvittighet i år.
Tenk - på sensommeren får jeg den fineste belønningsen noen gang!! ååå, jeg gleder meg sånn. Mamma og lilleA
Sent from my iPhone
Kjedelig å høre at du har høyt blodtrykk! :/ Håper de sier alt annet er i orden på kontroll Har selv 100% svangerskapspenger så vet hvordan det er å gå hjemme.. kan bli kjedelig i blandt! Men det er i hvertfall SOMMER så vi får kose oss med det!
Håper alt går bra med deg. Eg e 50 % sykemeldt, men e bare i 3 uker til så e det sommerferie og etter sommerferien e det permisjon. Så skal ikkje jobbe så myemer.
Likte den appen din. ka heter den ??
Vurderte eller vurderer du 3D ul? Er vel ikke for sent?
Sent from my iPho
Så koselig å lese oppdateringene dine Håper blodtrykket kommer seg!
Ååja.Jeg har vært på 3D jeg var i uke 27.
Hele 6 uker siden det, gitt
Tror kanskje babyen er litt veel stor inni her nå, men jeg vet ikke jeg. Har du vært?
Sent from my iPhone
Ååja.
Ja var forrige uke 4 ganger! Fikk ikke noen gode bilder så ga opp. Får jo se han masse når han kommer ut
Ser du ikke har fått noen strekkmerker enda fikk ganske tidlig, men magen min er enda strekkmerkefri! Enn så lenge;p
Fortsatt lykke til videre)
Sent from my iPho